МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Модуль 2. Інноваційні стратегії промислових підприємствЗавдання з розв’язанням для самостійного опрацювання
Потрібно визначити стратегічну інноваційну поведінку ВАТ "Турбоатом", ЗАТ "Кондитерська фабрика "Харків'янка" (використовуючи значення ознак, притаманних віолентам – 1, патіентам – 2, експлерентам – 3, комутантам – 4) за низкою наступних ознак: новизна галузі: 1 – нова, 2 – зріла, 3 – нова, 4 – нова або зріла; розмір підприємства: 1 – велике, 2 – середнє велике або мале, 3 – мале або середнє, 4 – мале; потреби, які обслуговує підприємство: 1 – масові або стандартні, 2 – масові, але нестандартні, 3 – інноваційні, 4 – локальні; тип виробництва: 1 – масове або стандартне, 2 – спеціалізоване, 3 – експериментальне, 4 – універсальне (одиночне); рівень конкуренції в галузі або в суміжних галузях: 1 – високий, 2 – низький, 3 – середній, 4 – середній; фінансова стійкість підприємства: 1 – висока, 2 – висока, 3 – низька, 4 – низька; темп розвитку підприємства: 1 – високий, 2 – середній, 3 – значний, 4 – низький; якість продукції підприємства: 1 – середня, 2 – висока, 3 – середня, 4 – середня; номенклатура (асортимент) продукції підприємства: 1 – не надто широка, 2 – вузька, 3 – як така відсутня, 4 – вузька; витрати виробництва: 1 – низькі, 2 – середні, 3 – низькі, 4 – низькі; витрати на науково-дослідні та досвідно-конструкторські роботи: 1 – високі, 2 – середні, 3 – високі, 4 – відсутні; переваги (ключові фактори успіху) в конкурентній боротьбі: 1 – висока продуктивність, 2 – пристосування до особливостей ринку, 3 – випередження в нововведеннях, 4 – гнучкість; тип науково-дослідних та досвідно-конструкторських робіт: 1 – поліпшуючий, 2 – пристосовницький, 3 – проривний, 4 – відсутній; тип збутової мережі: 1 – власна або контрольована, 2 – власна або контрольована, 3 – відсутня, 4 – відсутня; застосована реклама: 1 – масова, 2 – спеціалізована, 3 – відсутня, 4 – відсутня. Надайте рекомендації підприємствам щодо їх подальшого іннова-ційного розвитку. Переглядів: 194 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|