Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Схема 5.

Точки закріплення та видові особливості вентральних м′язів шиї

Назва м′яза Вид тварини Функція м′яза
корова кінь свиня собака
1. Плечо-атлантний м′яз Від крила атланта до акроміону лопатки відсутній Опускає голову та шию
2. Груднино-головний м′яз: 2.1. груднино-соскоподібний     Від ручки груднини до соскоподібного відростка кам′янистої кістки     Опускає голову та шию  
2.2. груднино-нижньощелеп-ний Від ручки груднини до нижньої щелепи відсутній відсутній
3. Лопатково-під′язиковий м′яз. Від підлопаткової фасції або поперечнореберних відростків 3-5 шийних хребців до під′язикової кістки відсутній Відтягує назад під′язикову кістку
4. Груднино-щитоподібний м′яз Від ручки груднини до щитоподібного хряща гортані Відтягує назад гортань
5. Груднино- під′язиковий м′яз Від ручки груднини до під′язикової кістки Відтягує назад під′язикову кістку

Зміст і послідовність самостійної роботи студентів за темою.

Перед вивченням м′язів хребетного стовпа повторіть будову кісток, що його формують, особливості з′єднання хребців між собою в різних відділах скелета. З використанням анатомічних препаратів, схем 4та5, підручників і атласів з′ясуйте розташування, точки закріплення та функції дорсальних м′я-зів хребетного стовпа, враховуючи їх розподіл на латеральну та медіальну групи. Зверніть увагу на ступінь розвиненості дорсальної групи м′язів за-лежно від рухливості того чи іншого відділу хребетного стовпа. Найбільшою мірою дорсальні м′язи хребетного стовпа розвинуті в ділянці шиї та холки, де вони зовні вкриті м′язами, що прикріплюють грудну кінцівку до тулуба та голови.

Для кращого засвоєння взаємовідношення з м′язами, що прикріплюють грудні кінцівки, та топографії дорсальних м′язів хребетного стовпа в ділянці шиї, розділіть їх пошарово (на п′ять шарів по два м′яза у кожному), згідно схеми 6.




Переглядів: 228

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.