МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Спеціальна освіта осіб з наслідками поліомієліту та церебральними паралічамиСпеціальна школа є навчально-лікувальним та реабілітаційним закладом. Структура школи: 1. Для учнів, які мають відносно збережений інтелект; І ступінь — 1-4 класи (початкова школа); II ступінь — 5-9 класи (середня школа); III ступінь — 10-11 класи (старша школа). Школа працює за програма ми масової середньої загальноосвітньої школи. 2. Для учнів, які мають затримку психічного розпитку: І ступінь (початкова школа)— підготовчий 1- 4 класи; II ступінь (основна школа) — 5-10 класи. Школа працює за індивідуальними програмами відповідно до психофізичних можливостей кожного учня, які складаються на основі програми масової загальноосвітньої школи. 3. Для учнів, то мають розумову відсталість ступеня дебільності: І ступінь — 1—4 класи (початкова школа); II ступінь — 5—9 класи (основна школа). Працює за індивідуальними програмами, складеними на основі програм допоміжної школи. Навчання учнів у домашніх умовах проводиться за індивідуальними програмами відповідно до їхніх психофізичних можливостей. Головними завданнями школи є фізична, трудова, медична, психологічна та соціальна реабілітація вихованців та їх соціальна адаптація. Реабілітація проводиться комплексно, строго індивідуально з кожним учнем відповідно до його психофізичних можливостей. Фізична реабілітація проводиться: на уроках ЛФК і фізкультури шляхом підбору комплексу вправ для кожного учня персонально; на уроках праці, починаючи з 1 класу, шляхом підбору видів роботи для кожного учня з корегуючою спрямованістю; в процесі виконання комплексу індивідуальних вправ на кожному уроці під час фізкультпауз; шляхом масажів (2-3 рази на тиждень для кожного учня), а також виконання коригуючих вправ та рухливих ігор під керівництвом вихователів за призначенням лікарів та інструкторів ЛФК; в процесі лікувальних процедур та логопедичної роботи. Соціальна реабілітація передбачає: вибір професійного навчання для кожного учня у відповідності з його психофізичними можливостями, підготовку до оволодіння професіями, які дають можливість працювати не тільки на виробництві, а й у домашніх умовах (крій та шиття, вишивка, в'язання, взуттєва справа та ін.). Медична реабілітація забезпечується організацією та проведенням комплексного відновлювального амбулаторного лікування; здійсненням спеціалізованої лікарської допомоги; запровадженням нових методів лікування ДЦП, психологічної корекції, створенням медико-діагностичних комплексів; впровадженням нетрадиційних методів лікування (створення фітоцентру тощо). Трудова реабілітація здійснюється в центрі трудової реабілітації — в процесі опанування професіями; шляхом навчання можливостей заробітку грошей у другій половині дня, виділення одного дня на тиждень для виробничої практики та ознайомлення з початками маркетингу, комп'ютерної грамотності. Соціальна адаптація здійснюється шляхом спеціальної психологічної допомоги, організації відпочинку, спортивної діяльності, а також одержання правових знань, створення творчих студій, аудіо- та відеотек, клубу зустрічей з цікавими людьми та ін. Для якісної реабілітаційної роботи в школі необхідні: плавальний басейн, на кожних 50— 70 учнів ставка психолога. Для учнів, що навчаються вдома, в разі потреби виділяються години на логопедичну роботу, а якщо дозволяють психофізичні можливості учнів, години на професійне навчання. (журнал ”Дефектологія” №1 за 1996р., С. 2-14.) Читайте також:
|
||||||||
|