Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ З ПЕДАГОГІКИ

1. Громадські дитячі організації: специфіка їх діяльності в сучасних умовах.

2. Формування окремих моральних якостей школяра (відповідальності, ввічливості, доброти, чесності, працелюбності)

3. Вивчення рівнів вихованості дитини

4. Формування особистості-громадянина.

5. Форми і методи політичного інформування в школі.

6. Проблеми і перспективи фізичного розвитку школярів.

7. Формування свідомої дисципліни школяра.

8. Формування культури поведінки школяра.

9. Індивідуальний підхід у процесі виховання підлітків (або старшокласників).

10. Формування дитячого колективу в сучасній школі.

11. Організація і керівництво самовиховання школярів.

12. Вивчення сім'ї школяра в системі роботи класного керівника.

13. Групова форма організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на сучасному уроці.

14. Активізація пізнавальної діяльності школярів на уроці.

15. Організація проблемного навчання в сучасній школі.

16. Реалізація ідей співробітництва вчителями шкіл Харківщини.

17. Формування пізнавального інтересу школярів.

18. Словесні методи навчання в системі роботи вчителів.

19. Використання засобів наочності на уроках.

20. Гра на уроках як метод організації навчання.

21. Розвиваючі дидактичні системи навчання.

22. Домашня робота школярів.

23. Характеристика компонентів шкільної освіти.

24. Диференціація в процесі навчання школярів.

25. Організація діяльності школярів (громадянської, естетичної, трудової і їх значення для розвитку учнів).

26. Формування моральних звичок школярів

27. Формування особистості в процесі її спілкування

28. Організація самостійної роботи школярів

29. Модульне навчання

30. Зміст, форми і методи роботи класного керівника

31. Повага до дитини як принцип виховання

32. Методи формування свідомості особистості (бесіда як метод формування свідомості)

33. Застосування методів та прийомів заохочення та покарання школярів

34. Родинне виховання

35. Статеве виховання школярів

36. Питання економічного виховання школярів в навчально-виховному процесі

37. Специфіка індивідуальної роботи з важкими учнями

38. Педагогічні аспекти проблеми обдарованих дітей в психолого-педагогічній науці та шкільній практиці

39. Класний керівник: завдання, зміст роботи (включити й аналіз досвіду)

40. Наукова організація педагогічної праці школярів

41. Педагогіка співробітництва: мета, зміст, засоби

42. Екологічне виховання школярів на уроці

43. Формування у школярів умінь навчатися

44. Формування позитивного ставлення в учнів до навчання

45. Індивідуалізація навчання. Шляхи здійснення індивідуального підходу на уроці

46. Реалізація принципу виховую чого навчання на уроці

47. Шляхи, засоби реалізації принципу міцності знань

48. Здійснення комп’ютерного навчання в загальноосвітній школі

49. Застосування на уроці практичних методів навчання

50. Нетрадиційні форми навчання

51. Практикуми та лабораторно-практичні заняття в школі

52. Методи і форми перевірки знань школярів. Нові підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів

53. Організація діалогу в навчальному процесі

54. Розумове виховання учнів

55. Формування загальнолюдських цінностей у особистості

56. Організація домашньої роботи учнів

57. Інноваційні процеси в освіті

58. Вивчення і впровадження передового педагогічного досвіду та досягнень педагогічної науки в практику

59. Педагогічна технологія «створення ситуації успіху»

60. Сутність і принципи Вальдорфської педагогіки

61. Педагогічні технології авторських шкіл: зміст і шляхи реалізації. (За вибором: Е. Ямбург, В. Шаталов, В. Караковський, Бойко, О. Тубельський та інші)

62. Форми і методи роботи вчителя з учнями з обмеженими фізичними можливостями

63. Зміст, форми і методи роботи з талановитими дітьми

64. Організація виховної оздоровчої роботи з дітьми

65. Шляхи попередження та подолання наркотичної (алкогольної, нікотинової) залежності у дітей (клас, вік)

66. Формування громадської позиції (свідомості) в учнів.

67. Педагогічна підтримка: теорія і практика її здійснення

68. Сутність кредитно-модульної системи навчання

69. Тести: сутність, вимоги до них

70. Гуманізація освіти: сутність і напрями її реалізації в загальноосвітній школі

71. Організація науково-дослідної роботи в школі

72. Організація навчально-методичної роботи в школі: теорія і практика.


 

Додаток Е

ТИТУЛ

Міністерство освіти і науки України

Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди

Кафедра загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

 

 




Переглядів: 2184

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.