МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Пріоритетні завдання, напрями та основні шляхи реформування вищої освіти.Стратегічні завдання реформування вищої освіти: - перехід до гнучкої, динамічної ступеневої системи підготовки фахівців, яка дасть змогу задовольняти потреби і можливості особистості у здобутті певного освітнього та кваліфікаційного рівнів за бажаним напрямом відповідно до її здібностей; - формування мережі ВНЗ, яка за освітніми та кваліфікаційними рівнями, типами навчальних закладів, формами і термінами навчання, джерелами фінансування задовольняла б інтереси особи та потреби кожного регіону і держави в цілому; - підвищення освітнього і культурного рівня суспільства; - піднесення ВО України на рівень досягнень розвинутих країн світу та її інтеграція у міжнародне науково-освітнє співтовариство. Пріоритетні напрями реформування вищої освіти: А) прогнозування потреб держави у спеціалістах з різними рівнями кваліфікації; Б) створення державної системи добору і навчання талановитої молоді, розроблення і запровадження механізмів її державної підтримки; В) оптимізація мережі ВНЗ та їх структури, проведення організаційно-структурних змін у системі ВО; Г) створення умов для розширення можливостей громадян здобувати ВО; Е) оновлення змісту ВО, запровадження ефективних пед технологій; створення нової системи методичного та інформаційного забезпечення вищої школи; Є) демократизація, гуманізація та гуманітаризація навчально-виховного процесу, органічне поєднання в ньому національного та загальнолюдського начал; Ж) організація навчання як безперервної науково-виробничої діяльності з найповнішим використанням наукового потенціалу ВШ; З) ефективне використання кадрового потенціалу вищої школи у навчально-виховному процесі та науковій роботі, залучення до педагогічної діяльності у ВНЗ талановитих учених академічних та галузевих науково-дослідних інститутів, провідних фахівців різних галузей в-ва і культури. Основні шляхи реформування вищої освіти: * розроблення та впровадження науково-обгрунтованої методики визначення перспективної потреби держави у фахівцях з різним рівнем кваліфікації, визначення обсягів їх підготовки у ВНЗ; * аналіз демографічних даних і прогнозування чисельності випускників ЗОШ; * розроблення та впровадження аналітичних, статистичних, імітаційних, ситуаційних моделей прогнозування обсягів підготовки фахівців з урахуванням розвитку галузей господарства та особливостей регіонів України; * поєднання можливостей державної і недержавної системи вищої освіти для підготовки фахівців різних спеціальностей з урахуванням запитів окремих регіонів; * удосконалення системи комплектування контингенту студентів ВНЗ; * визначення напрямів базової ВО та відповідних спеціальностей за кваліфікаційними рівнями, розроблення кваліфікаційних характеристик фахівців з урахуванням вітчизняного і зарубіжного досвіду та за участю замовників; * оптимізація мережі ВНЗ на основі наукового аналізу схеми їх розміщення; * визначення місця і змісту університетської освіти, перетворення університетів у провідні національні освітні, наукові, культурні і методичні центри; * створення навчально-наукових комплексів (університет, інститут, коледж, технікум, професійне училище тощо), міжнародних університетів у їхньому складі; регіональних і галузевих університетів; * створення в Україні спільних з іншими державами ВНЗ; розширення практики обміну педагогічними працівниками з провідними зарубіжними ВНЗ; використання ВНЗ інших країн для здобуття ВО громадянами України; * організація комплексних наукових досліджень з проблем вищої освіти; * забезпечення міжнародного визнання дипломів ВНЗ України; * розроблення системи діагностики якості освіти та системи тестів для визначення відповідності рівня освіти державним стандартам; * акредитація ВНЗ усіх рівнів та форм власності.
Переглядів: 487 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|