Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Принципы составления дифференциальных уравнений кинетики химических процессов в статических и динамических условиях, их интегрирование.

Задача 5.

Задача 4.

Задача 3.

Задача 2.

Задача 1.

Розв’язати порівняння методом -Полларда та Поліга-Хелмана де k – номер індивідуального завдання, .

Розв’язати порівняння методом Поліга-Хелмана, де k – номер індивідуального завдання,

Визначте складність розв’язку дискретного логарифмічного рівняння, якщо при криптоаналізі використовуються алгоритми -Полларда, Поліга-Хелмана та загального решета числового поля. Значення величини модуля визначається як .

Визначте вартість розв’язку задачі дискретного логарифмічного рівняння для значення модуля, що наведено в задачі 3, якщо потужність криптоаналі-тичної системи складає та опер/с., а вартість одного міпсороку (3,15×опер/рік) складає грн., S=30, i – номер індивідуального завдання.

Визначте час розв’язку задачі дискретного логарифмічного рівняння для даних задачі 3, якщо потужність криптоаналітичної системи складає опер/с, де і – номер індивідуального завдання.


Читайте також:

  1. Лекция 2. Общие принципы организации и работы компьютеров
  2. Лекция № 3 Закономерности и принципы управления
  3. Основные принципы структурного программирования.
  4. Принципы TQM
  5. Принципы управления персоналом
  6. Тема 1.1. Предмет, метод, принципы трудового права
  7. Требования к оборудованию процессов в биотехнологии




Переглядів: 543

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Особливості оподаткування фізичних осіб-підприємців (крім осіб які обрали спрощену систему оподаткування).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.