МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Пропоновані види й форми індивідуально-дослідних завдань, а також критерії їх оцінювання.1. Підготовка та захист рефератів за пропонованою тематикою з курсу, а також за темами, узгодженими із викладачем – до 20 балів. 2. Підготовка термінологічного словника-довідника за темами, що входять до модулю – до 15 балів. 3. Складання таблиць за проблематикою тем, що входять до модулю – до 15 балів. 4. Складання схем за проблематикою тем, що входять до модулю – до 15 балів. 5. Підготовка навчально-методичних наочних матеріалів з окремих питань тем курсу – до 15 балів. 6. Підготовка репрезентації певної теми навчального заняття у системі «Power Pointe» – до 25 балів. 7. Підготовка конкурсної наукової роботи з проблематики навчального курсу – до 30 балів. 8. Підготовка наукової статті з проблематики навчального курсу та її видання – до 30 балів. 9. Підготовка доповіді на наукову конференцію, семінар, круглий стіл тощо з проблематики навчального курсу та її видання – до 30 балів. 10.Підготовка доповіді на засідання наукового гуртка кафедри з проблематики навчального курсу та її друк – до 30 балів. 11.Підготовка пропозицій щодо вдосконалення чинного вітчизняного законодавства – до 30 балів. 12.Конспектування монографій (окремих їх розділів, підрозділів тощо), які присвячені проблемам, визначених у межах тематики навчальних занять, доповіді за ними та відповіді на питання – до 25 балів. 13.Конспектування авторефератів дисертацій, що присвячені проблемам, визначених у межах тематики навчальних занять, доповіді за ними та відповіді на питання – до 15 балів. 14.Конспектування наукових статей, що присвячені проблемам, визначених у межах тематики навчальних занять, доповіді за ними та відповіді на питання – до 15 балів. 15.Конспектування опублікованих доповідей на конференціях, матеріалів наукових круглих столів, семінарів тощо, присвячені проблемам, визначених у межах тематики навчальних занять, доповіді за ними та відповіді на питання – до 15 балів. 16.Конспектування навчальних видань, присвячених проблемам, визначених у межах тематики занять з дисципліни, доповіді за ними та відповіді на питання – до 15 балів. 17.Формування списку правових актів, наукової та навчальної літератури за певною темою курсу, який включає позиції, опубліковані за останні три роки – до 10 балів. 18.Підготовка кросвордів за тематикою певного навчального заняття, що входить до модулю – до 10 балів. 19.Розробка сценарію ділової гри на практичне або семінарське заняття, а також завдань, питань та відповідей на них – до 30 балів. 20.Підготовка документів, що складаються у практичній діяльності фахівців при застосуванні норм права у сфері господарських правовідносин – до 30 балів. 21.Підготовка документів, що складаються у практичній діяльності фахівців при використанні норм права у сфері господарських правовідносин – до 30 балів. 22.Формування 23.Підготовка наукових, навчальних та інших матеріалів, не передбачених у списку рекомендованих індивідуально-дослідних завдань, але узгоджених і схвалених викладачем – до 30 балів.
Переглядів: 156 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|