МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Мета та завдання навчальної дисципліниМета навчальної дисципліни «Історія зарубіжної літератури XVIIІ століття» – познайомити студентів з духовними здобутками й художніми відкриттями світової літератури XVIІI ст.; дати знання про основні тенденції літературного процесу XVIIІ ст. в західноєвропейських та східно-європейських країнах, літературні напрями й течії періоду, творчість видатних митців доби; розвивати естетичні почуття й мислення, творчі якості та професійні здібності майбутніх учителів. Завдання, на вирішення якихспрямовано вивчення навчальної дисципліни: залучати молодь до найвищих досягнень світової літератури XVIIІ століття, загальнолюдських духовних цінностей; навчити студентів сприймати літературні явища як складові світової культури; виховувати любов і повагу до різних культур і літератур; формувати естетичний смак, високу читацьку культуру студентів, розширювати їх читацький досвід, сприяти розвитку якостей культурного читача; познайомити студентів із кращими українськими перекладами світової класики, зі здобутками майстрів вітчизняного перекладу; навчити студентів зіставляти оригінал і переклад; формувати вміння бачити світовий контекст української літератури та культури і через нього – на новому рівні усвідомлювати національну своєрідність українського мистецтва, його здобутки та внесок у розвиток світової культури. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: основні тенденції й закономірності розвитку літературного процесу XVIIІ ст.; місце й значення зарубіжної літератури XVIIІ ст. в історії світової літератури та культури; зв’язки розвитку літератури, мистецтва й філософської думки; перебіг і взаємопов’язаність явищ літературного процесу; літературні напрями й течії періоду, їх характерні ознаки та форми прояву в літературі; біографію і творчість видатних представників доби; зміст визначених програмою художніх творів; українські переклади та українських перекладачів творів зарубіжної літератури; уміти: сприймати літературні явища як складові світової культури; аналізувати літературні твори, розуміти їх художню своєрідність, визначати особливості їх змісту й форми, жанру, індивідуального стилю митця; порівнювати різні літературні явища, відзначати їх схожість і відмінність; давати визначення літературного явища з посиланням на текст; наводити приклади та добирати аргументи на підтвердження висловленого судження або висновку; зіставляти оригінал і переклад художнього тексту; систематизувати набуті знання, грамотно їх викладати; користуватися різними джерелами інформації (науково-критична, монографічна, художня література, електронні ресурси), творчо використовувати дібраний матеріал; виконувати усні і письмові роботи, різні за обсягом, характером і жанром (аналіз ліричного твору, аналіз оригіналу та перекладу, характеристика художнього образу, складання плану, тез, конспекту літературно-критичної праці тощо).
Переглядів: 178 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|