Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мета та завдання навчальної дисципліни

Мета навчальної дисципліни «Історія зарубіжної літератури XVIIІ століття» – познайомити студентів з духовними здобутками й художніми відкриттями світової літератури XVIІI ст.; дати знання про основні тенденції літературного процесу XVIIІ ст. в західноєвропейських та східно-європейських країнах, літературні напрями й течії періоду, творчість видатних митців доби; розвивати естетичні почуття й мислення, творчі якості та професійні здібності майбутніх учителів.

Завдання, на вирішення якихспрямовано вивчення навчальної дисципліни: залучати молодь до найвищих досягнень світової літератури XVIIІ століття, загальнолюдських духовних цінностей; навчити студентів сприймати літературні явища як складові світової культури; виховувати любов і повагу до різних культур і літератур; формувати естетичний смак, високу читацьку культуру студентів, розширювати їх читацький досвід, сприяти розвитку якостей культурного читача; познайомити студентів із кращими українськими перекладами світової класики, зі здобутками майстрів вітчизняного перекладу; навчити студентів зіставляти оригінал і переклад; формувати вміння бачити світовий контекст української літератури та культури і через нього – на новому рівні усвідомлювати національну своєрідність українського мистецтва, його здобутки та внесок у розвиток світової культури.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати: основні тенденції й закономірності розвитку літературного процесу XVIIІ ст.; місце й значення зарубіжної літератури XVIIІ ст. в історії світової літератури та культури; зв’язки розвитку літератури, мистецтва й філософської думки; перебіг і взаємопов’язаність явищ літературного процесу; літературні напрями й течії періоду, їх характерні ознаки та форми прояву в літературі; біографію і творчість видатних представників доби; зміст визначених програмою художніх творів; українські переклади та українських перекладачів творів зарубіжної літератури;

уміти: сприймати літературні явища як складові світової культури; аналізувати літературні твори, розуміти їх художню своєрідність, визначати особливості їх змісту й форми, жанру, індивідуального стилю митця; порівнювати різні літературні явища, відзначати їх схожість і відмінність; давати визначення літературного явища з посиланням на текст; наводити приклади та добирати аргументи на підтвердження висловленого судження або висновку; зіставляти оригінал і переклад художнього тексту; систематизувати набуті знання, грамотно їх викладати; користуватися різними джерелами інформації (науково-критична, монографічна, художня література, електронні ресурси), творчо використовувати дібраний матеріал; виконувати усні і письмові роботи, різні за обсягом, характером і жанром (аналіз ліричного твору, аналіз оригіналу та перекладу, характеристика художнього образу, складання плану, тез, конспекту літературно-критичної праці тощо).

 




Переглядів: 178

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.