Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Задача 4.

На підставі базового варіанта плану корпорації „Авір” провести аналіз чутливості планових показників. Базові показники наведені в таблиці 1.

Таблиця 1.

Показники Базовий варіант V (+ 10%) Ц (-10%)
1. Обсяг реалізації, од (V) 2. Ціна, т.грн./од (Ц) 3. Виручка, т.грн. 4. Перемінні витрати т.грн. (ПІ) 5. Постійні витрати, т.грн. (ПВ) 6. Маржинальний прибуток, т.грн 7. Прибуток, т.грн./% 8. Коефіцієнт виручки. 9. Точка беззбитковості, т.грн. 10. Рівень зони безпеки, % 11. Рентабельність витрат, %/% 12 Рентабельність виручки, %/% 13. Прибуток до базового варіанта 750/100%   24/100% 19/100%    

 

Зробити висновки за результатами аналізу та запропонувати можливі альтернативи управлінських рішень.

 

 

Рішення

 

Таблиця 1.

Показники Базовий варіант V (+ 10%) Ц (-10%)
1. Обсяг реалізації, од (V) 2. Ціна, т.грн./од (Ц) 3. Виручка, т.грн. 4. Перемінні витрати т.грн. (ПІ) 5. Постійні витрати, т.грн. (ПВ) 6. Маржинальний прибуток, т.грн 7. Прибуток, т.грн./% 8. Коефіцієнт виручки. 9. Точка беззбитковості, т.грн. 10. Рівень зони безпеки, % 11. Рентабельність витрат, %/% 12 Рентабельність виручки, %/% 13. Прибуток до базового варіанта 750/100% 38,5 24/100% 19/100% 0,5 44,0 +195 0,45 44,4 11.4 10,2 - 390

 

Показники розраховуються згідно формулам.

 

 

Аналіз показує, що збільшення обсягу реалізації зменшує коефіцієнт виручки, але збільшує Рівень зони безпеки Рентабельність витрат та Рентабельність виручки. До того ж збільшує прибуток на 197.

Зменшення ціни без збільшення рівня реалізації хоча трохи збільшує зону безпеки, але зменшує Рентабельність витрат та Рентабельність виручки. Та зменшує прибуток на 390. Звідси витікає, що підприємству слід шукати можливості для збільшення обсягу реалізації. Однак, слід мати на увазі, що це призведе до зниження Коефіцієнту виручки.

 

Задача4.

Корпорація планує виробництво та реалізацію товарів. Вихідні дані для планування приведені в таблиці 1.

Таблиця 1

Продукт Обсяг реалізації, од. Ціна одиниці, грн. Перем. витрати. грн./од. Виторг, грн. Перемінні витрати, грн. Постійні витрати, грн.
А      
Б      
В      
Г      
Разом:          

 

1. Рознести постійні витрати за принципом «пропорційно

прямим витратам»

2. Визначити коефіцієнт виторгу

3. Визначити точку беззбитковості (од., грн.)

4. Визначити рівень зони безпеки

5. Визначити рівень ризику по продуктах і в цілому по фірмі.

6. Зробити висновки та запропонувати можливі альтернативи управлінських рішень.

 

Задача 6.

ПАТ «Славутич» у 2012 році провів переговори з представниками західного пивзаводу про початок ліцензійного виробництва пляшкового пива «Pils». Досліджуючи асортимент нинішньої продукції компанії і якісних характеристик нового продукту, можна було очікувати, що введення даного сорту в портфель компанії «А» буде сприяти істотному збільшенню частки ринку завдяки пропозиції покупцю якісного нового продукту зі специфічними споживчими властивостями.

Виходячи з цього, у компанії була розроблена попередня калькуляція пива «Pils». Методично був обраний підхід, максимально орієнтований на ринок зі складанням цільової калькуляції, на підставі якої можна було б, по-перше, обґрунтувати цінові представлення, а надалі вивести основні виробничі параметри щодо рентабельності й економічності виробництва (витрат).

Цільова калькуляція була доповнена постатейною калькуляцією, що відбиває основні елементи затрат. Основою її складання служили актуальні дані обліку, що маються на підприємстві.




Переглядів: 650

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.