Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розв’язання.

 

1) Запланована частка ФОП в обсязі реалізованої продукції дорівнює:

Кпл = 730 тис.ум.од. / 2900 тис.ум.од. = 0,2517.

 

2) Фактична частка ФОП в обсязі реалізованої продукції дорівнює:

Кфакт = 715 тис.ум.од. / 3700 тис.ум.од. = 0,1932.

 

3) Кфакт < Кпл .

 

4) Сума економії витрат на заробітну плату дорівнює:

S = 3700 тис.ум.од. * 0,2517 – 715 тис.ум.од. = 216,29 тис.ум.од.

 

5) Отримана економія S розподіляється у співвідношенні 1: 3 між компанією і працівниками (25% залишається у власників компанії, 75% підлягає розподілу між працівниками).

Сума, яка залишається у власника, дорівнює:

216,29 тис.ум.од. * 0,25 = 54,0725 тис.ум.од.

Сума, яка підлягає розподілу між працівниками, дорівнює:

216,29 тис.ум.од. * 0,75 = 162,2175 тис.ум.од.

 

6) Із суми, що підлягає розподілу між працівниками, 1/5 спрямовується у резервний фонд, решта – розподіляється між працівниками.

 

Сума, яка спрямовується у резервний фонд, дорівнює:

162,2175 тис.ум.од. / 5 = 32,4435 тис.ум.од. (або 162,2175 тис.ум.од. * 0,2)

 

Сума, яка фактично розподіляється між працівниками, дорівнює:

162,2175 тис.ум.од. - 32,4435 тис.ум.од. = 129,774 тис.ум.од.

(або 162,2175 тис.ум.од. * 0,8).

 

1. Розкрийте сутність управління персоналом і наведіть перелік його завдань.

2. Наведіть визначення об’єкта і суб’єкта управління персоналом. За яких умов об’єкт є одночасно і суб’єктом управління? Наведіть приклади.

3. Розкрийте основні цілі та завдання управління персоналом.

4. Наведіть тлумачення ключових термінів навчальної дисципліни: «управління», «персонал», «організація», «управляння персоналом», «суб’єкт управління персоналом».

5. Розкрийте мету, завдання і предмет дисципліни «Управління персоналом». З якими суміжними дисциплінами пов’язана ця наука?

6. Наведіть визначення поняття «персонал організації». За якими ознаками класифікують структуру персоналу підприємств?

7. Які документи нормативно-правової бази управління персоналом розробляє і затверджує кожна організація самостійно?

8. Соціально-психологічний клімат у трудовому колективі: сутність, значення, фактори його формування. За якими показниками, критеріями визначають стан цього клімату?

9. На підставі якої інформації, хто складає план розвитку персоналу на підприємстві? Назвіть основні показники цього плану.

10. Стратегія управління персоналом: сутність, значення, взаємозв’язки з генеральною стратегією організації.

11. Політика управління персоналом: сутність, значення, зв’язки зі стратегією управління персоналом. Хто формує політику управління персоналом?

12. Розкрийте сутність, значення і методи використання принципу економічної заінтересованості в управлінні персоналом.

13. Розкрийте сутність і значення інформації в управлінні персоналом. Яка інформація потрібна для складання річного плану навчання персоналу?

14. Опишіть порядок визначення вимог до претендентів на вакантні посади. Яка інформація використовується для цього? Хто це робить?

15. Наведіть визначення структури персоналу промислового підприємства. Які чинники визначають структуру персоналу?

16. Наведіть визначення об’єкта і суб’єкта управління персоналом. На рівні цеху підприємства які працівники належать до суб’єкта, а які до об’єкта управління персоналом?

17. Назвіть основні методи управління персоналом на підприємстві. У чому полягає участь відділу організації праці та заробітної плати в управлінні персоналом?

18. Яким вимогам має відповідати інформація, використовувана в управлінні персоналом? Яку інформацію і кому надає кадрова служба?

19. Розкрийте основні функції та ролі керівника лінійного управління. Обґрунтуйте, чи можна вважати керівником бригадира виробничої бригади.

20. Нормативно-правова база управління персоналом. Назвіть найважливіші документи і завдання, які розв’язуються з використанням кожного документа.

21. Сформулюйте комплекс вимог до бажаних якостей претендента на посаду керівника служби персоналу.

22. Розкрийте сутність, завдання і напрями (складові) політики управління персоналом. Якими міркуваннями керується адміністрація, формуючи таку політику?

23. Які завдання з управління персоналом на підприємстві вирішуються з урахуванням Кодексу законів про працю?

24. Розкрийте сутність, соціально-економічне значення та основні завдання управління персоналом на підприємстві.

25. Розкрийте структуру і призначення Класифікатора професій ДК 003: 2005. Хто на підприємстві зобов’язаний у своїй роботі спиратися на цей документ?

26. Розмежуйте завдання з управління персоналом між лінійними керівниками та службою персоналу.

27. Номенклатура справ з кадрового діловодства: що собою являє цей документ, як ним користуються в організаціях?

28. Які завдання з управління персоналом виконують лінійні керівники середнього і нижчого рівнів управління? Наведіть приклади.

29. Розкрийте структуру Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Назвіть основних користувачів Довідника на підприємстві.

30. Як служба персоналу може сприяти формуванню конкурентоспроможних працівників підприємства? Наведіть приклади.

31. Яке значення має документаційне забезпечення руху персоналу? Наведіть приклади документів та їх використання.

32. Розкрийте сутність, значення та організацію виробничої (професійної) адаптації новоприйнятих працівників. Хто відповідає за цей напрямок роботи?

33. Яка інформація потрібна для визначення явочної та загальної (спискової) чисельності робітників основного виробництва? Наведіть формули для розрахунку.

34. Розкрийте технологію аналізу наявної чисельності та структури персоналу. Для чого потрібен такий аналіз?

35. Наведіть і прокоментуйте схему структури сучасної служби персоналу великого підприємства.

36. Розкрийте основні функції та завдання служби персоналу на підприємстві.

37. Яку інформацію для управління персоналом продукує відділ організації праці та заробітної плати?

38. Опишіть порядок присвоєння кваліфікаційних розрядів робітникам на підприємстві. Хто бере участь у цьому процесі?

39. Опишіть процедуру визначення потреб підприємства (цеху) в робітниках нормативним методом. Наведіть формули.

40. Які завдання з управління персоналом вирішує відділ організації праці та заробітної плати?

41. Які завдання з управління персоналом потребують суттєвого фінансового забезпечення? Наведіть приклади.

42. Якими методами визначають планову чисельність допоміжних працівників на підприємстві?

43. Розкрийте сутність і завдання ресурсного забезпечення процесу управління персоналом на підприємстві.

44. Розкрийте сутність, соціально-економічне значення і завдання розвитку персоналу. Назвіть показники плану професійного навчання працівників.

45. Визначте основні завдання відділу розвитку персоналу на підприємстві.

46. Поясніть, для чого створюється резерв керівних кадрів. Які критерії використовує адміністрація, підбираючи працівників у резерв?

47. Розкрийте систему планування та організації професійно-кваліфікаційного просування робітників. Хто цими процесами керує?

48. Яке значення мають норми праці в системі управління персоналом? Які норми праці вам відомі?

49. Наведіть перелік основних професійно-кваліфікаційних вимог до керівника сучасної служби персоналу.

50. Розкрийте сутність, переваги та недоліки заповнення вакансій із внутрішніх та зовнішніх джерел.

51. Наведіть визначення і види руху персоналу в організації. Розкрийте позитивні і негативні аспекти цього явища.

52. Опишіть технологію професійного добору працівників на вакантні посади. Хто бере участь у цьому процесі?

53. Розкрийте сутність, значення та основні форми розвитку персоналу на підприємстві. Наведіть приклади.

54. Що собою являє особова справа працівника? Хто на підприємстві відповідає за ведення особових справ?

55. Якими засобами регламентується діяльність лінійних керівників?

56. Яке значення для управління персоналом має нормування праці? Які різновиди норм вам відомі?

57. Хто і за якими критеріями оцінює роботу робітників основного виробництва? Для чого це робиться?

58. Наведіть і прокоментуйте основні показники руху персоналу.

59. Складіть план бесіди директора з персоналу з претендентом на вакантну посаду начальника відділу організації праці та заробітної плати.

60. Первинна професійна підготовка кадрів в Україні: сутність, значення, форми здійснення, недоліки.

61. Назвіть форми післядипломного навчання керівників і професіоналів, розкрийте механізм управління цим процесом.

62. Розкрийте сутність і значення планування діяльності виробничих підрозділів на підприємстві. Хто виконує цю функцію?

63. Трудова книжка працівника: призначення, зміст, правила ведення та зберігання.

64. Розкрийте сутність, значення і напрями професійного розвитку персоналу. Хто цим процесом керує, хто виконує?

65. Маркетинг ринку праці та ринку освітніх послуг: хто його здійснює, з якою метою?

66. З якою метою використовуються тестові методи випробування претендентів на вакантні посади? Які інші методи профвідбору вам відомі?

67. Розкрийте сутність, значення і завдання регулювання роботи персоналу, наведіть перелік об’єктів, що підлягають регулюванню.

68. Розкрийте сутність, значення та основні методи оцінювання керівників функціональних підрозділів.

69. Напишіть план бесіди менеджера з персоналу з претендентом на вакантну посаду інженера з охорони праці.

70. Розкрийте сутність, значення і механізм дії економічних методів управління персоналом.

71. Розкрийте сутність, значення і форми ротації кадрів. Наведіть приклади.

72. Розкрийте сутність, соціально-економічне значення і завдання розвитку персоналу на підприємстві.

73. Розкрийте сутність і практичне значення нормативного методу визначення потреб підприємства у персоналі. Наведіть основні формули.

74. Наведіть показники оцінювання обороту, плинності та стабільності персоналу. Яке значення для підприємства має плинність кадрів? Що собою являє абсентеїзм?

75. Розкрийте сутність, значення і засоби регламентування діяльності робітників та керівників.

76. У чому полягають основні завдання організації режиму праці та відпочинку упродовж робочої зміни та доби? Які фактори впливають на норму часу на відпочинок упродовж зміни?

77. Наведіть визначення економічної категорії «робочий час». Хто, яким чином регулює і контролює використання робочого часу на підприємстві?

78. Які існують можливості оцінювання ефективності управління персоналом на підприємстві?

79. Для яких категорій персоналу і чому закон установлює меншу (ніж 40г) тривалість робочого часу?

80. Як регулюється режим праці й відпочинку робітників упродовж робочої зміни? Наведіть приклади.

81. Розкрийте складові витрат підприємства на персонал. На підставі якої інформації визначають річний фонд оплати праці на підприємстві? Хто за це відповідає?

82. Розкрийте сутність, значення і структуру компенсаційного пакета.

83. Розкрийте сутність, значення і взаємозв’язки категорій «мотив», «інтерес», «стимул», «мотивація», «стимулювання».

84. Розкрийте механізм дії економічних методів управління персоналом. Які документи для цього використовуються?

85. Як в Україні регулюються робочий час і тривалість відпусток?

86. Абсентеїзм, його причини, наслідки та методи регулювання.

87. Хто, якими методами вивчає ефективність використання робочого часу працівниками підприємства?

88. Які засоби компенсації впливу на працівника несприятливих умов праці можуть використовувати підприємства в Україні?

89. З яких елементів складаються втрати підприємства через надмірну змінюваність персоналу?

90. Які документи використовуються на підприємстві для регулювання діяльності посадових осіб?

91. Назвіть основні види руху персоналу на підприємстві. Кому належить право ухвалювання рішень щодо переміщення працівників?

92. Хто на підприємстві, з якою метою визначає складність робіт і трудових операцій? Що є підставою для визначення складності робіт і операцій?

93. Назвіть основні засоби регламентування діяльності виробничих підрозділів на підприємстві. Хто бере участь у регламентуванні діяльності цих підрозділів?

94. Наведіть перелік складових заробітної плати, які використовуються для диференціації трудових доходів. Якими документами регулюється оплата праці на підприємстві?

95. Розкрийте сутність, значення і завдання процесу оцінювання персоналу на підприємстві. Наведіть перелік критеріїв для оцінювання майстра виробничої дільниці.

96. Гнучкі режими праці: сутність, значення і форми використання. Яка від них користь для підприємства?

97. Що необхідно знати майстрові виробничої дільниці про організацію внутрішньозмінного режиму праці й відпочинку робітників? Чим відрізняються норматив часу на відпочинок і відповідна норма?

98. Розкрийте сутність і механізм використання адміністративних методів управління персоналом. Яка роль у цьому належить службі персоналу?

99. Наведіть склад компенсаційного пакета підприємства. Виділіть ті його елементи, які пов’язані з трудовим внеском працівників.

 

 

1. Метод, методологія, методика.

2. Сутність менеджменту персоналу й напрями його розвитку.

3. Менеджмент персоналу як об’єктивне соціальне явище та сфера професійної діяльності.

4. Цілі та функції менеджменту персоналу.

5. Об’єкти та суб’єкти менеджменту персоналу.

6. Принципи та засоби менеджменту персоналу.

7. Зв’язки менеджменту персоналу з внутрішнім і зовнішнім середовищем організації.

8. Продукт (результат) менеджменту персоналу.

9. Мета, завдання, предмет і об’єкт навчальної дисципліни „Менеджмент персоналу”.

10. Взаємозв’язки дисципліни „Менеджмент персоналу” з іншими навчальними дисциплінами.

11. Менеджмент персоналу як предмет наукових досліджень.

12. Ключові поняття менеджменту персоналу: менеджмент, персонал, організація.

13. Організація як соціальний інститут і об’єкт менеджменту.

14. Спільна праця в організації, її переваги та недоліки у порівнянні з індивідуальною працею.

15. Об’єктивна необхідність управління спільною працею.

16. Персонал організації та його структура.

17. Основні якісні характеристики персоналу.

18. Зміст і завдання стратегії та політики менеджменту персоналу організації.

19. Характеристика пасивної політики менеджменту персоналу.

20. Характеристика реактивної політики менеджменту персоналу.

21. Характеристика превентивної політики менеджменту персоналу.

22. Характеристика активної політики менеджменту персоналу.

23. Відмінності відкритої та закритої політики менеджменту персоналу.

24. Зовнішні та внутрішні чинники стратегії та політики менеджменту персоналу.

25. Механізм реалізації стратегії та політики менеджменту персоналу.

26. Принципи стратегії та політики менеджменту персоналу.

27. Залежність стратегії та політики менеджменту персоналу від генеральної стратегії розвитку організації.

28. Характеристика та відмінності політики менеджменту персоналу в умовах бюрократичної та патерналістської моделей ринку праці.

29. Нормативно-правова база менеджменту персоналу.

30. Кодекс законів про працю України та його значення в менеджменті персоналу.

31. Закон України „Про оплату праці” та його значення в менеджменті персоналу.

32. Структура і призначення Класифікатора професій ДК 003-2005.

33. Документи, які належать до нормативно-правової бази менеджменту персоналу і розробляються керівництвом організації для внутрішнього використання.

34. Науково-методичне забезпечення менеджменту персоналу.

35. Структура і призначення Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників.

36. Призначення міжгалузевих норм та нормативів.

37. Конвенції та рекомендації Міжнародної організації праці.

38. Документи, які належать до науково-методичного забезпечення менеджменту персоналу і розробляються керівництвом організації для внутрішнього використання.

39. Сутність понять „інформаційне забезпечення” та „інформаційна система менеджменту персоналу”.

40. Розподіл ролей між лінійними керівниками та службою персоналу у вирішенні завдань менеджменту персоналу.

41. Матеріально-технічне забезпечення менеджменту персоналу.

42. Фінансове забезпечення менеджменту персоналу. Джерела коштів на оплату праці та інші форми матеріального заохочення найманих працівників.

43. Специфіка діяльності служби персоналу у ринкових умовах.

44. Роль служби персоналу у формуванні конкурентоспроможного персоналу.

45. Структура служби персоналу.

46. Функції та завдання служби персоналу.

47. Співробітництво служби персоналу з іншими структурними ланками організації.

48. Права, обов’язки й відповідальність керівника служби персоналу.

49. Професійно-кваліфікаційні вимоги до сучасного керівника служби персоналу.

50. Номенклатура справ з кадрового діловодства.

51. Склад кадрової документації та її призначення.

52. Документаційне забезпечення руху кадрів.

53. Основні вимоги до складу та ведення особових справ працівників підприємства.

54. Правила заповнення, ведення та зберігання трудових книжок працівників в організації.

55. Сутність та призначення штатно-посадової та алфавітної книг у діяльності служби персоналу.

56. Використання інформаційних технологій в управлінні персоналом.

57. Принципи вибору програмного забезпечення для вирішення різних завдань управління персоналом.

58. Об’єктивні й суб’єктивні чинники зміни потреб організації у персоналі.

59. Аналіз наявної чисельності та структури персоналу.

60. Методи визначення потреб організації у персоналі.

61. Сутність, призначення та етапи аналізу робіт.

62. Методи збору інформації для аналізу робіт.

63. Розроблення критеріїв підбору претендентів на вакантні посади.

64. Технології пошуку та залучення кандидатів на вакантні посади.

65. Зовнішній та внутрішній ринки праці як джерела поповнення й оновлення персоналу.

66. Переваги та недоліки зовнішніх і внутрішніх джерел поповнення й оновлення персоналу.

67. Маркетинг ринку праці та ринку освітніх послуг.

68. Використання послуг служб зайнятості, приватних агентств, навчальних закладів у підборі персоналу.

69. Рекрутмент як особливий вид послуг у підборі персоналу.

70. Стандартний та прямий пошук персоналу.

71. Технології роботи рекрутінгових агентств у підборі персоналу.

72. Рекламні оголошення у засобах масової інформації як метод залучення претендентів.

73. Використання Інтернет-технологій для підбору персоналу.

74. Технології збору та аналізу інформації про претендентів на вакантні посади.

75. Вивчення документів та інших письмових джерел.

76. Інтерв’ю як метод оцінювання претендентів.

77. Види та процедура проведення інтерв’ю.

78. Типи питань, які використовуються під час інтерв’ю.

79. Технології використання проективних методик під час проведення інтерв’ю.

80. Ситуаційне інтерв’ю.

81. Тестові випробовування як метод оцінювання кандидатів на вакантні посади.

82. Графологічна експертиза як метод оцінювання кандидатів на вакантні посади.

83. Практика використання нетрадиційних методів оцінювання претендентів на вакантні посади.

84. Передумови використання організаціями аутсорсингових послуг в управлінні персоналом.

85. Форми, види та переваги аутсорсингу.

86. Основні етапи розроблення та реалізації аутсорсинг-проекту.

87. Загальні положення та типовий зміст контракту з аутсорсингу.

88. Передумови використання підприємствами лізингових послуг у практиці управління персоналом.

89. Види лізингових послуг у галузі управління персоналом.

90. Технологія взаємодії лізингодавця та лізингоотримувача щодо задоволення тимчасової потреби у персоналі.

91. Обґрунтування економічної доцільності залучення персоналу з допомогою лізингових відносин.

92. Передумови використання організаціями схем виведення персоналу зі свого штату (аутстафінгу).

93. Відмінності між технологіями аутсорсингу, лізингу та аутстафінгу.

94. Переваги використання організаціями схем виведення персоналу зі свого штату.

95. Переваги зайнятості на умовах аутстафінгу для різних категорій персоналу.

96. Вірогідні проблеми юридичного та управлінського характеру, пов’язані з виведенням персоналу зі штату організації.

97. Технологія виведення персоналу із штату організації.

98. Обґрунтування економічної доцільності виведення персоналу із штату організації.

99. Розвиток персоналу як засіб забезпечення його конкурентоспроможності.

100. Сутність, соціально-економічне значення і завдання розвитку персоналу.

101. Основні положення концепції людського капіталу.

102. Сутність та ступені професійно-технічної освіти.

103. Первинна професійна підготовка робітників на виробництві.

104. Первинна професійна підготовка персоналу у вищих навчальних закладах.

105. Форми підвищення кваліфікації та перепідготовки робітників.

106. Післядипломна освіта керівників, професіоналів і фахівців.

107. Основні риси програми „Магістр бізнес-адміністрування” (МВА).

108. Система неперервного навчання персоналу.

109. Технології визначення потреби у навчанні.

110. Сутність, значення та організація планування трудової кар'єри.

111. Створення й підготовка резерву на заміщення вакантних посад керівників.

112. Поняття, види та фактори руху персоналу.

113. Позитивні та негативні наслідки плинності персоналу.

114. Показники обороту, плинності та стабільності персоналу.

115. Основні процеси руху персоналу.

116. Сутність процесу уведення в посаду.

117. Сутність, види та етапи адаптації.

118. Типи переміщень працівників.

119. Абсентеїзм, його причини, наслідки та методи регулювання.

120. Підстави для припинення трудової угоди.

121. Наслідки та практичні дії роботодавців за умов скорочення працівників.

122. Система заходів пристосування персоналу до економічних змін.

123. Практика пристосування персоналу до економічних змін у зарубіжних фірмах та компаніях.

124. Методи розрахунку втрат від надмірного руху персоналу та звільнення працівників.

125. Значення та завдання регулювання трудової діяльності персоналу організації.

126. Чинники ефективності діяльності організації.

127. Сутність та значення планування діяльності трудового колективу.

128. Кадрове та нормативно-правове забезпечення ефективної діяльності персоналу.

129. Організаційно-економічне та інженерно-технічне забезпечення ефективної діяльності персоналу.

130. Значення ресурсного забезпечення трудової діяльності персоналу для підтримання встановленого ритму виробництва.

131. Сутність поточного обслуговування та оперативного регулювання виробничих і трудових процесів.

132. Облік, контроль та оцінювання результатів діяльності.

133. Сутність і значення адміністративних, економічних, правових і соціально-психологічних методів управління персоналом.

134. Сутність і значення регламентування посадових обов’язків.

135. Засоби регламентування діяльності першого керівника організації та його заступників.

136. Засоби регламентування діяльності структурних підрозділів.

137. Засоби регламентування діяльності посадових осіб.

138. Зміст і призначення Правил внутрішнього трудового розпорядку.

139. Сутність і значення робочого часу як універсальної міри кількості праці.

140. Законодавство України про регулювання робочого часу і відпусток.

141. Регулювання робочого часу протягом тижня.

142. Законодавче обмеження робочого часу для окремих категорій персоналу.

143. Обмеження роботи в нічний час, у вихідні та святкові дні.

144. Робота в надурочний час.

145. Ненормований робочий час.

146. Законодавче регулювання тривалості відпусток.

147. Правила внутрішнього трудового розпорядку як засіб регулювання робочого часу в конкретній організації.

148. Регулювання режимів праці й відпочинку протягом зміни, доби, тижня та року.

149. Гнучкі режими праці.

150. Методи аналізу ефективності використання робочого часу.

151. Фотографія робочого дня.

152. Об’єктивна необхідність та значення оцінювання персоналу.

153. Сутність, цілі та завдання оцінювання персоналу.

154. Показники та критерії оцінювання персоналу.

155. Оцінювання персоналу за ключовими компетенціями.

156. Етапи процесу оцінювання персоналу.

157. Періодичність та місце проведення оцінювання персоналу.

158. Суб’єкти оцінювання персоналу.

159. Самооцінка, її переваги та недоліки.

160. Зарубіжний досвід використання атестації „3600”.

161. Методичні аспекти розроблення оцінювальних форм.

162. Методи збору інформації про працівника.

163. Методи оброблення інформації (виміру показників).

164. Методи порівняння: ранжирування, парне порівняння, порівняння з еталоном.

165. Метод розподілу працівників усередині групи в межах заданих інтервалів.

166. Методи шкалування. Методичні аспекти розробки шкали оцінювання.

167. Технологія оцінювання персоналу за досягненням поставлених цілей.

168. Центри оцінки персоналу, їх переваги у порівнянні з іншими методами оцінювання персоналу.

169. Модель комплексної оцінки персоналу.

170. Атестація керівників, професіоналів і фахівців.

171. Сертифікація персоналу.

172. Місце мотивації персоналу в системі ринкових відносин.

173. Потреби людини як провідна ланка мотивації персоналу, їх класифікація.

174. Сутність, значення і взаємозв’язок категорій „мотив”, „інтерес”, „стимул” і „стимулювання”.

175. Сучасні трактування сутності мотивації персоналу.

176. Матеріальна мотивація трудової діяльності: сутність, основні положення і значення.

177. Чинники, які впливають на рівень матеріальної мотивації.

178. Структура компенсаційного пакету.

179. Чинники диференціації посадових окладів та тарифних ставок.

180. Преміальне положення: структура, вимоги до побудови.

181. Доплати та надбавки до заробітної плати.

182. Системи участі персоналу у прибутках компанії.

183. Використання комісійних систем оплати праці.

184. Системи участі в акціях.

185. Програми соціального страхування.

186. Зміни у структурі мотивів як об’єктивна закономірність.

187. Методи нематеріальної мотивації трудової діяльності.

188. Економічні й соціальні аспекти та напрями розвитку виробничої демократії.

189. Види, типи та основні причини конфліктів в організації.

190. Функції, учасники та наслідки конфліктів в організації.

191. Передумови виникнення конфлікту.

192. Умови переростання протиріччя в конфліктну ситуацію.

193. Статична модель конфлікту.

194. Взаємозв'язок між спірною ситуацією, конфліктною ситуацією, інцидентом і конфліктом.

195. Інструменти, процедури та методи управління конфліктами.

196. Модель організаційного механізму управління конфліктами.

197. Профілактика та запобігання виникненню конфліктів.

198. Технології вирішення конфлікту.

199. Безконфліктне спілкування в процесі проведення професійних переговорів і нарад.

200. Безконфліктна взаємодія сторін у дискусіях і спорах.

201. Безконфліктна взаємодія в процесі нововведень.

202. Формування позитивного соціально-психологічного клімату.

203. Соціально-психологічні резерви колективу та методи їх використання для підвищення ефективності діяльності організації.

204. Фактори, які впливають на поведінку людини.

205. Фактори, які впливають на ефективність групи.

206. Управління персоналом при розробці та реалізації проектів.

207. Формування проектних груп.

208. Технологія вибору стратегії змін.

209. Розроблення плану запровадження організаційних змін.

210. Причини опору персоналу організаційним змінам.

211. Методи подолання опору персоналу організаційним змінам.

212. Типи корпоративної культури та їхня характеристика.

213. Технологія формування корпоративної культури.

214. Розроблення корпоративних стандартів та правил поведінки.

215. Технологія урахування корпоративної культури під час підбору персоналу.

216. Загальні засади ефективності в економіці та управлінні.

217. Сутність понять „ефект”, „ефективність” та „ефективність менеджменту персоналу”.

218. Групи витрат роботодавців на персонал.

219. Аудит як інструмент дослідження ефективності управління персоналом.

220. Сутність та показники організаційної, економічної та соціальної ефективності менеджменту персоналу.

221. Сутність методу порівняння в аналізі економічної ефективності менеджменту персоналу.

 




Переглядів: 275

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.029 сек.