МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Робочий аркуш 4МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ХАРКІВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ»
Кафедра “Економіки та маркетингу”
Робочий зошит до виконання практичних завдань по курсу: “Стратегія підприємства”
Харків 2013 Робочий аркуш 1 Аналіз SWOT для ТОВ "Кулиничівський Хлібозавод" (назва підприємства, надалі окрема економічна система (ОЕС))
Сильні сторони ОЕС це: 1) Велика спеціалізація при випуску хлібобулочних виробів 2) Ефективне використання існуючих ресурсів 3) Кадрова політика направлена на реалізацію нової концепції управління персоналом 4) Проводиться політика управління якістю Слабкі сторони ОЕС це: 1) Не досить високоефективне обладнання 2) В роботі з персоналом не використовуються нові методики по управлінню з персоналом 3) Не ефективне використання виробничих площ Існуючі зовнішні сприятливі можливості: 1) Захват українського ринку хлібобулочних виробів 2) Вдосконалення якості та розширення асортименту 3) Збільшення покупців Існуючі зовнішні фактори погрози: 1) Втрата конкурентоспроможності 2) Втрата частки покупців Робочий аркуш 2 Основні цінності
Основні цінності Рейтинг*
1) Контроль якості продукції 2) Створення сприятливого клімату серед працівників 3) Відповідальність за продукцію з боку працівників 4) Високе оснащення виробництва, постійна модифікація технологій 5) Довгострокові партнерські відносини 6) Багатопрофільність продукції 7) Створення норм технічної безпеки 8) Економічність продукції для покупців 9) Екологічність (зменшення впливу на екологія регіону)
* 1 = Найважливіше, 2 = менш важливе
Робочий аркуш 3 Цілі окремої економічної системи (ОЕС)
Кількісні цілі Строки виконання
1) Збільшення об’єму випуску продукції на 3,5% (4-5 років) 2) Збільшення точок роздрібної торгівлі (3-4 роки) 3) Збільшення рівня рентабельності виробництва на 10% та продукції на 15% (1-3 роки) 4) Збільшення партнерів на 7% (2-5 роки)
Якісні цілі
1) Збільшення рівня якості персоналу 4 роки 2) Покращення технічної безпеки 3 роки 3) Модифікація технологій 5-6 років 4) Збільшити частку ринку України 5 років 5)Забезпечити покупців поживними та корисними хлібобулочними виробами 3 роки Робочий аркуш 4 Положення про місію
Наша мета.
Місія для ТОВ "Кулиничівський Хлібозавод" – одна з крупних компаній по виготовленню хлібобулочних виробів, метою якого є задоволення щоденних потреб найширшого кола споживачів завдяки різноманітному асортименту і високій якості хлібобулочних та кондитерських виробів, які є результатом виробництва майстрів підприємства.
Переглядів: 166 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|