МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Робочий аркуш 5
Опис продуктів, групування продуктів по серіях і рейтинг продуктів
Опис продуктів: хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, вироби булочні, вироби булочні здобні, бубличні вироби, сухарні вироби. пряники, печиво, кекси, тістечка, торти, біохліб, заморожені листкові напівфабрикати
Групування продуктів по серіях Рейтинг якості* Рейтинг цін** Хлібобулочні вироби вище вище Кондитерські вироби вище вище Заморожені листкові напівфабрикати середнє така ж
Рейтинг послуг Послуги, пропоновані моїм підприємством: найкращі кондитерські вище за середнє, але не кращі технологічні можливості гарні, але потрібні поліпшення інформаційні
* Вище, середнє, низьке ** Вище, така ж, нижча
Робочий аркуш 6 Сегменти споживачів
Споживчий сегмент 1 Опис фізичні особи
Існуючі споживачі в даному сегменті 50% Потенційні споживачі в даному сегменті 50% Загальна кількість споживачів у даному сегменті 100% Споживчий сегмент 2 Опис юридичні особи
Існуючі споживачі в даному сегменті 40% Потенційні споживачі в даному сегменті 60% Загальна кількість споживачів у даному сегменті 100% Споживчий сегмент 3 Опис державні підприємства та заклади, муніципалітет
Існуючі споживачі в даному сегменті 30% Потенційні споживачі в даному сегменті 70% Загальна кількість споживачів у даному сегменті 100%
Робочий аркуш 7 Формування профілю споживачів по споживчих сегментах
Процес ухвалення рішення
1. Хто купує наш продукт? 1)Юридичні особи; 2)Фізичні особи;3) Державні підприємства та заклади
2. Хто впливає на рішення про покупку? 1)Покупець; 2)рада директорів; 3)Міськрада
3. Де приймається рішення про покупку? 1)За сімейним столом;2) Адміністративний апарат;3) Міськрада або рада директорів
Потреби споживачів
1. Які купівельні критерії? Якість, економічність, калорійність, поживність ________________________________________________________________________ 2. Чому споживачеві потрібний наш продукт? Для задоволення потреби у хлібобулочних виробів ________________________________________________________________________ 3. Коли споживач усвідомлює необхідність у нашому продукті? Коли без даного продукту не може існувати ________________________________________________________________________ 4. Які функції виконує наш продукт для споживача? Поживність, інгредієнта для інших кулінарних страв ________________________________________________________________________ 5. Чому альтернативний продукт не є краще нашого? Тому що наш продукт відповідає всім державним стандартам та є дуже смачним ________________________________________________________________________ 6. Які від нас очікуються послуги? Рекламні, логістичні ________________________________________________________________________ 7. Які наші довгострокові зобов'язання перед споживачем? Забезпечення споживачеві корисними та поживними хлібобулочними виробами ________________________________________________________________________ 8. Чому споживач віддає перевагу нашому бренду? Продукція являється якісною та економічною ________________________________________________________________________
Переглядів: 157 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|