МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Робочий аркуш 9Рейтинг Стратегічних Одиниць Бізнесу
1 = Сильна позиція - Розуміння споживачів і здатність задовольнити їхні потреби. 10 = Відсутність сильної позиції - Немає повного розуміння споживачів. Невідомо, як можна задовольнити їх.
Стратегічна Одиниця Бізнесу Рейтинг С 1 (фізичні особи) 1 С2 (юридичні особи) 2 С3 (Держзаклади) 3 _____________________________________ _______
Положення Стратегічної Одиниці Бізнесу
Список Стратегічних Одиниць Бізнесу Від найдужчої до самої слабкої С 1 - фізичні особи, які покупають хлібобулочні вироби, кондитерські вироби та заморожені листкові напівфабрикати С2 - юридичні особи, які покупають кондитерські вироби та заморожені листкові напівфабрикати С3 – Держзаклади, які покупають хлібобулочні та кондитерські вироби ________________________________________________________________________
Робочий аркуш 10 Привабливість індустрії для СОБ
Сила індустрії Висока Середня Низька
Легкість вступу __С1_____ ___С2,С3__ _______ Влада постачальників ________ С1,С2,С3 _______ Влада покупців С1,С2,С3 ________ _______ Заміщення продукту ________ ________ С1,С2,С3 Конкуренція С1,С2,С3 ________ _______
Показник росту індустрії* С1 – ріст на 4%, С2 – ріст на 1-3%, С3 – стабільність Частка ринку** С1 – домінуюче, С2 – рівне, С3 – рівне
Комбінований рейтинг
Оцінка СОБ ґрунтується на її загальній привабливості в сполученні з потенціалом росту. Якщо обоє цих фактору є сильними, то оцінка СОБ буде високою. Якщо один із цих факторів буде помірним, то оцінка СОБ буде середньою. Якщо обоє фактору виявляться низькими, то оцінка СОБ буде низкою.
Висока ___________ Середня ____+_______ Низька __________
* Показник росту: ріст, стабільність або зниження СОБ. ** Частка ринку: ви займаєте домінуючу, рівну або слабку позицію стосовно конкурентів.
Робочий аркуш 11
Фактори успіху для СОБ
Фактор успіху Рейтинг С1: Стабільність цін; 2 Якість продукції; 1 Якість обслуговування 3 С2: Якість продукції; 1 Стабільність цін; 2 Широта асортименту 3 С3: Стабільність цін; 1 Широта асортименту; 2 Якість обслуговування 3
___________________________________ * 1 = Надто важливо 10 = Найменш важливо
Робочий аркуш 12 Конкурентний аналіз СОБ
С1 – Фізичні особи
Конкурент Якість Сервіс Ціна
ЗАТ «Хлібзавод Салтівський» середня середній середня ЗАТ «Олексіївський хлібзавод» вища вища вища
С2 – Юридичні особи
Конкурент Якість Сервіс Ціна
АТЗТ «КАТЮША» вища вище вище ТОВ «СПТ –Цитрон» вища середній середня
С3 – Держзаклади
Конкурент Якість Сервіс Ціна
ТОВ «Балакліївське середня середній середня Приймальне підприємство» ВАТ «Люботинський середня середній середня хлібзавод»
Переглядів: 131 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|