МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Варіант № 3Розкрийте сутність і зміст діагностичних підходів та процедур. 1.1. За допомогою яких методів оцінюється конкурентоспроможність продукції? В чому їх сутність? (5 балів). 1.2. Стратегічні рішення з розробки міжнародної маркетингової стратегії (5 балів). 1.3. Основні елементи системи управління конкурентоспроможністю підприємства. (5 балів).
Вирішіть та проаналізуйте розрахунково-ситуаційні завдання. 2.1 Оцінка місткості ринку. (15 балів). У ході панельного дослідження з методики компанії «Нильсен» отримані наступні результати: Ø у реалізації плазмових телевізорів у м. Києві задіяні Кобщ магазинів; Ø з них Кп магазинів беруть участь у панельних дослідженнях; Ø запас телевізорів різних марок на складах цих магазинів склав: на 1 січня 2006 р. – Осі од.; на 1 березня 2006 р. – Око од.; Ø у січні 2006 р. ними було закуплено П1 телевізорів різних марок, у лютому – П2 од.
Таблиця 1– Вихідні дані для визначення місткості ринку.
Визначте індекс панелі і місткість ринку плазмових телевізорів у м. Києві в 2006 році.
2.2 Розрахунок загального показника конкурентноздатності окремих підприємств, що діють на українському ринку. (10 балів). Ініціативною групою дослідників розроблено спеціальну матрицю конкурентноздатності декількох іноземних фірм, що діють на вітчизняному ринку виробничих АТС. Таблиця 2 – Матриця конкурентноздатності іноземних фірм, що діють на українському ринку виробничих АТС.
Рейтинг по показниках «Портфель замовлень» визначається щодо наявності в асортименті продукції фірми малих, середніх і великих АТС і додаткових послуг. Визначити: 1) узагальнюючий показник конкурентноздатності кожного підприємства; 2) найбільший і найменший рівень серед конкуруючих на українському ринку фірм.
Варіант № 4 Переглядів: 209 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|