Розкрийте сутність і зміст діагностичних підходів та процедур.
1.1. Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємства, товару, галузі, регіону, країни. (5 балів).
1.2. Дії підприємства із досягнення міжнародної конкурентоспроможності. (5 балів).
1.3. Теорія конкурентоспроможності національних економік («теорія ромба») М. Портера. (5 балів).
Вирішіть та проаналізуйте розрахунково-ситуаційні завдання.
2.1 Діагностика та оцінка критичних параметрів діяльності підприємства. (15 балів).
Фірма займається виробництвом і продажем томатної пасти. Виходячи з даних, що характеризують стан ринку і діяльність вашого підприємства, розробіть план і бюджет маркетингу, що забезпечить вихід на заданий рівень збуту і прибутку. Вихідні дані:
1) темпи росту ринку, 4 %;
2) обсяг ринку в поточному році: 20,6 млн. кг;
3) доля фірми на ринку в майбутньому році: 22 %;
4) ціна продажу товару посередникам: 7,5 у. од. за кг;
5) сума перемінних витрат при виробництві продукту: 3,12 у. од. за кг
6) сума постійних витрат при виробництві продукту: 2,50 у. од. за кг
7) контрольний показник цільового прибутку від збуту продукту: 385 у. од. на 1 т.
Ціна продукту 8 грн. за кг. Щоденний обсяг покупок за цією ціною становить 552 кг. Коефіцієнт еластичності попиту за ціною на цей продукт дорівнює мінус 0,70. Складіть лінійне рівняння попиту на цей продукт і визначте зміни обсягу продажів, якщо ціна на неї підвищилася на 12%.
Переглядів: 168
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: