Провівши організаційно-підготовчу роботу, яка включає в себе обґрунтування теми та вибір об’єкту проектування, історичні відомості про проектований виріб, розгляд моделей-аналогів, здійснивши міні-маркетингові дослідження (спостереження, опитування), я зробила наступні висновки, які допоможуть мені вибрати правильний шлях у виконанні проекту:
· пропозиція ринку картин для прикрасу інтер’єру переважним чином задовольняє потреби споживачів, але основна їх частина виготовлена з паперу, в результаті чого втрачається їх індивідуальність;
· вироби, представлені на ринку, не завжди задовольняють потреби споживачів;
Мій виріб повинен відповідати таким вимогам:
· бути естетично привабливим;
· екологічно чистим;
· відносно не дорогим;
· якісним;
· зручним у використанні;
· ексклюзивним.
ІІ. Конструкторський етап.
Переглядів: 134
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: