МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||
Задача № 10У дитини віком 4 місяці, яка протягом 2-х місяців отримувала вітамін Д3, з’явились симптоми: зниження апетиту, зменшення маси тіла, блювання, нестійкі випорожнення. Завдання: 1. Сформулювати медсестринський діагноз. 2. Визначити мету, скласти план медсестринського втручання. 3. Продемонструйте техніку проведення оральної регідратації.
Еталон відповіді 1. Медсестринський діагноз: зниження апетиту, зменшення маси тіла, блювання, нестійкі випорожнення внаслідок гіпервітамінозу Д, що підтверджується об’єктивним обстеженням. 2.
3. Алгоритм виконання навички.
Задача № 11 Дитина віком 3 міс. народилась з масою 3200 г., ростом 50 см. Фактична маса 5400 г, ріст 59 см. Добре тримає голову, фіксує погляд на обличчі людини, яка говорить, прислуховується до звуків, реагує на них, гулить. Проблема: дефіцит знань про норми фізичного та нервово-психічного розвитку дитини. Завдання: 1. Оцінити фізичний і нервово-психічний розвиток дитини. 2. Скласти план подальшої тактики медичної сестри. 3. Продемонструйте техніку проведення щеплення проти поліомієліту.
Еталон відповіді 1. Медсестринський діагноз: дефіцит знань внаслідок відсутності джерел інформації, що підтверджується необізнаністю про фізичний та нервово-психічний розвиток дитини. 2.
3. Алгоритм виконання навички.
Переглядів: 179 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|