МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||
Задача № 32До медичної сестри звернулась мати дівчинки віком 5 років. У дитини з’явилось блювання. З анамнезу з’ясовано, що дитина з’їла багато зелених абрикосів. Завдання: 1. Сформулювати медсестринський діагноз. 2. Визначити мету, скласти план медсестринського втручання. 3. Продемонструйте техніку промивання шлунку.
Еталон відповіді 1. Медсестринський діагноз: блювання внаслідок гострого гастриту, що підтверджується скаргами, анамнезом. 2.
3. Алгоритм виконання навички
Задача № 33 У дитини віком 5 міс з’явились зригування, почастішання випорожнень до 6 разів на добу, після того, як мама нагодувала її 150 мл. манної каші вперше. Завдання: 1. Сформулювати медсестринський діагноз. 2. Визначити мету, скласти план медсестринського втручання. 3. Складіть план профілактичних щеплень цій дитині.
Еталон відповіді 1. Медсестринський діагноз: зригування, рідкі випорожнення внаслідок простої диспепсії, що підтверджується скаргами, анамнезом. 2.
3. Алгоритм виконання навички
Переглядів: 191 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|