Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Задача № 32

До медичної сестри звернулась мати дівчинки віком 5 років. У дитини з’явилось блювання. З анамнезу з’ясовано, що дитина з’їла багато зелених абрикосів.

Завдання:

1. Сформулювати медсестринський діагноз.

2. Визначити мету, скласти план медсестринського втручання.

3. Продемонструйте техніку промивання шлунку.

 

Еталон відповіді

1. Медсестринський діагноз: блювання внаслідок гострого гастриту, що підтверджується скаргами, анамнезом.

2.

Проблеми пацієнта Мета Дії медсестри
Блювання Блювання не буде. 1. Інформувати матір про захворювання. 2. Промити шлунок. 3. Після блювання прополоскати рот теплою водою, витерти губи. 4. Поставити очисну клізму. 5. Консультація лікаря.

 

3. Алгоритм виконання навички

 

Задача № 33

У дитини віком 5 міс з’явились зригування, почастішання випорожнень до 6 разів на добу, після того, як мама нагодувала її 150 мл. манної каші вперше.

Завдання:

1. Сформулювати медсестринський діагноз.

2. Визначити мету, скласти план медсестринського втручання.

3. Складіть план профілактичних щеплень цій дитині.

 

Еталон відповіді

1. Медсестринський діагноз: зригування, рідкі випорожнення внаслідок простої диспепсії, що підтверджується скаргами, анамнезом.

2.

Проблеми пацієнта Мета Дії медсестри
Зригування, рідкі випорожнення Зригування не буде, випо-рожнення нормалізуються 1. Інформувати матір про захворювання. 2. Поїти дитину кожні 15 хв рідиною по 10 -15 мл. 3. Розрахувати загальну кількість рідини разом з їжею: вона повинна дорівнювати 150 мл. на 1 кг маси тіла дитини. 4. Призначити питво: 5% розчин глюкози, несолодкий вітамінний чай, розчин Рінгера, регідрон, відвар яблук, сухофруктів, рису. 5. Перейти на дозоване годування: 1-й день: - природне вигодовування – скоротити прикладання до грудей (до 3-4 хв); 2-й день: кількість їжі збільшується, в середньому об’єм їжі становить 1/2 добової потреби. Кількість годувань-7разів. Тривалість прикладання до грудей - до 7 хв. на одне годування призначається 50 мл кисломолочної суміші. 3-й день: об’єм їжі становить 2/3 добової потреби. 6-7 день: повний об’єм їжі, якщо всі клінічні прояви диспепсії ліквідовано. 6. Медикаментозна терапія за призначенням лікаря. 7. Сухе тепло на живіт. 8. Організувати догляд за шкірою. 9. Оцінювати характер випорожнень. 10. Чітко фіксувати в історії хвороби характер і частоту випорожнень. 11. Зважувати дитину після нічного сну, а потім перед кожним годуванням 12. Після нормалізації стану зважувати вранці 1 р/д.

 

3. Алгоритм виконання навички

 




Переглядів: 191

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.