Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Multiplication of Fractions

 

To be multiplied, fractions need not have the same denominator.

To multiply fractions you must:

a) change the mixed numbers, if any, to improper fractions;

b) multiply all the numerators and place this product over the product

of denominators;

c) reduce the fraction if possible.

Illustration: multiply 2/3 x 2 4/7 x 5/9; 2 4/7=18/7;

2/3 x 18/7 x 5/9 = 180/189 = 20/21.

 

Division of Fractions

 

In division as in subtraction only two terms are involved. It is very important to determine which term is the first. If the problem reads 2/3 divided by 5, then 2/3 is the first term and 5 is the second. If it reads “How many times is ½ contained in1/3?”, then 1/3 is the first and ½ is the second.

 

To divide fractions you must:

a) change the mixed numbers, if any, to improper fractions;

b) invert the second fraction and multiply;

c) reduce the fraction if possible.

Illustration: divide 2/3 by 2 1/4 ; 2 1/4 =9/4; 2/3: 9/4=2/3x4/9=8/27

 

Addition and Subtraction of Decimal Fractions

 

Addition and subtraction of decimal fractions are performed in the same manner as addition and subtraction of whole numbers.

1. When we add two or several decimal fractions, all of these numbers should have the same number of places to the right of the decimal point.

2. If we subtract one decimal fraction from another both should have the same number of places to the right of the decimal point.

3. We shall refer to places to the right of the decimal point as decimal places.

In a set of addends or in a minuend or subtrahend one or several numbers may have more decimal places than the others. In such situations we note the number having the fewest decimal places and discard the digits, which are to the right of these decimal places in the other numbers, for example, in adding

45.6723

+156.78




Переглядів: 155

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.