Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






МОДЕЛЬ ПЕРЕХІДНОГО ПРОЦЕСУ Д. НЕДЛЕРА

 

При впровадженні змін, коли необхідно провести організаційні трансформації та зробити ревізію вхідних елементів і стратегії, що приведе до зміни внутрішніх компонентів.

У найбільш загальній постановці ефективний кризис-менеджмент включає вивчення й аналіз поточного стану (А), створення образу бажаного майбутнього стану (Б) і "перехід" (В) організації зі стану А в стан Б (рис. 2.7).

                       
 
 
В
 
 
   
 
 
   
А
 
Б


Рис. 2.7. Модель перехідного процесу Д. Недлера.

Ефективність управління організаційними змінами можна оцінити за такими критеріями:

Ø

Ø

Ø

Ø

 

 

Три блоки проблем перехідного процесу Недлера:

1 БЛОК: проблеми опору змінам

Працівник, якого стосуються зміни, може чинити їм опір, так як:

ü

ü

ü

ü

2 БЛОК: проблеми контролю

 

3 БЛОК: проблеми влади

Рекомендації щодо розв'язання проблем опору за трьома блоками:

Блок 1.

 

Блок 2.

 

Блок 3.

 

2.4. ЗАХОДИ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ НА ВВЕДЕННЯ ЗМІН.

 

Заходи мотивації працівників на введення змін за трьома блоками можна представити у вигляді певних етапів:

1 БЛОК: проблеми опору змінам

Етап 1:Виявлення і показ незадоволеності поточним станом.

Етап 2:Забезпечення участі працівників у змінах.

Етап 3.Організація системи винагород у підтримку змін.

 

 

Етап 4.Надання часу і можливості для дистанціювання від стереотипів минулого.

2 БЛОК: проблеми контролю

Етап 5. Формування чіткого уявлення про майбутній стан організації.




Переглядів: 156

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.