При впровадженні змін, коли необхідно провести організаційні трансформації та зробити ревізію вхідних елементів і стратегії, що приведе до зміни внутрішніх компонентів.
У найбільш загальній постановці ефективний кризис-менеджмент включає вивчення й аналіз поточного стану (А), створення образу бажаного майбутнього стану (Б) і "перехід" (В) організації зі стану А в стан Б (рис. 2.7).
В
А
Б
Рис. 2.7. Модель перехідного процесу Д. Недлера.
Ефективність управління організаційними змінами можна оцінити за такими критеріями:
Ø
Ø
Ø
Ø
Три блоки проблем перехідного процесу Недлера:
1 БЛОК: проблеми опору змінам
Працівник, якого стосуються зміни, може чинити їм опір, так як:
ü
ü
ü
ü
2 БЛОК: проблеми контролю
3 БЛОК: проблеми влади
Рекомендації щодо розв'язання проблем опору за трьома блоками:
Блок 1.
Блок 2.
Блок 3.
2.4. ЗАХОДИ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ НА ВВЕДЕННЯ ЗМІН.
Заходи мотивації працівників на введення змін за трьома блоками можна представити у вигляді певних етапів:
1 БЛОК: проблеми опору змінам
Етап 1:Виявлення і показ незадоволеності поточним станом.
Етап 2:Забезпечення участі працівників у змінах.
Етап 3.Організація системи винагород у підтримку змін.
Етап 4.Надання часу і можливості для дистанціювання від стереотипів минулого.
2 БЛОК: проблеми контролю
Етап 5.Формування чіткого уявлення про майбутній стан організації.
Переглядів: 156
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: