МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПИТАННЯ ТЕСТУ
КЛЮЧ:
Суперництво: 3а, 6б, 8а, 9б, 10в, 13б, 16б, 17а, 22б, 25а, 28а.
4) визначте доцільність виконання згаданої роботи кризи-менеджером і з'ясуйте, чи могло бути інакше при правильній постановці справ; 5) розгляньте можливість економії часу за рахунок раціоналізації особистої роботи кризис-менеджера.
1. В яких значеннях діловий світ розглядає поняття «зміни»? a) для визначення зовнішніх змін; b) для визначення внутрішніх змін; c) для визначення програм реорганізації і перебудови; d) всі відповіді вірні.
2. Адаптивність управлінських систем: a) властивість системи, яка характеризує відносну ізольованість та автономність її підсистем; b) характеристику системи і її елементів, щодо пристосування до змін факторів зовнішнього і внутрішнього середовища з метою збереження ефективності і стабільності її функціонування.; c) внутрішню схильність системи до досягнення деякого граничного стану, який не залежить від зовнішнього середовища; d) ступінь централізації управління елементами системи і її підсистем.
3. Що передбачає процесний підхід загальнонаукового рівня методології і управління змін: a) аналіз і управління діяльністю організації з врахуванням різноманіття умов і факторів, як зовнішнього так і внутрішнього середовища організації; b) дослідження функцій процесу управління як послідовно пов`язаних між собою дій.; c) розгляд будь-якого керованого або процес-самокерованого явища з однієї сторони, як сукупність послідовних дій, з іншої – як систему підсистем цих дій; d) виділення сукупності функцій, які небхідно виконати для підвищення результативності діяльності організації.
4. Аутсоринг – це: a) виведення за межі організації зазвичай непрофільних функцій і видів діяльності, а також тих робіт, які не відповідають прийнятою концепцією бізнесу; b) виведення співробітників із штату організації – замовника в штат організації – підрядника; c) передача всіх функцій стороннім організаціям; d) всі відповіді невірні. 5. Бізнес-процес – це: a) система циклічних і послідовних видів діяльності, в якій засобом управління впливу і з допомогою ресурсів входи трансформуються в виходи тобто в їх результати, які представляють цінність для споживача.; b) унікальна діяльність, яка має початок і кінець, напрвлений на досягнення певного результату і цілі, створення певного унікального продукту або послуги, при заданих обмеженнях по ресурсах і термінах, а також вимогам до якості до допустомого рівня ризику; c) цілеспрямований вплив на керівництво на внутрішні змінні організації, визначаючих її цілі, структуру, технологію і людські ресурси в результаті яких одночасно досягається зміна цінностей, прагнень і поведінки людей, а також процесів, методів, стратегій і систем; d) досягнення такого гармонічного стану організації, за якого збігаються параметри формальної і неформальної організації і забезпечується гармонія цілей (очікувань) працівників в організації і самої організації, як соціального феномену.
6. Кризис-менеджмент- це: a) система циклічних і послідовних видів діяльності, в якій засобом управління впливу і з допомогою ресурсів входи трансформуються в виходи тобто в їх результати, які представляють цінність для споживача; b) унікальна діяльність, яка має початок і кінець, напрвлений на досягнення певного результату і цілі, створення певного унікального продукту або послуги, при заданих обмеженнях по ресурсах і термінах, а також вимогам до якості до допустомого рівня ризику; c) цілеспрямований вплив на керівництво на внутрішні змінні організації, визначаючих її цілі, структуру, технологію і людські ресурси в результаті яких одночасно досягається зміна цінностей, прагнень і поведінки людей, а також процесів, методів, стратегій і систем.; d) досягнення такого гармонічного стану організації, за якого збігаються параметри формальної і неформальної організації і забезпечується гармонія цілей (очікувань) працівників в організації і самої організації, як соціального феномену.
7. Біхевіористичний підхід до змін передбачає: a) визнання першочергової розумої схильності людини і використання ідей талановитих працівників в процесі трансформації; b) розуміння поведінки особистості як фізіологічних реакцій на стимули, що очікують її при ефективних перетвореннях організації.; c) використання особливостей взаємозв`язку і взаємодії влвстивостей психіки людини в процесі кризис-менеджмент; d) вірні відповіді «а» і «в»
8. Залежно від вікових властивостей психіки особи визначають наступні стадії дорослості: a) юність, молодість, повний розквіт, зрілість, старість; b) юність, молодість, ранній розквіт, повна зрілість; c) юність, молодість, розквіт, зрілість, похилий вік, старість.; d) юність, молодість, повний розквіт, повна зрілість, старість.
9. Що слід враховувати кризис-менеджеру під час управління підлеглими вікової періодизації «юність» (17-23 роки)? a) неприпустимість поблажливого тону, знехтування життєвим досвідом особистості; b) поява інтересу до творчих ідей, необхідність визнання соціальною групою, низька матеріальна забезпеченість.; c) велика працездатність і віддача, потреба свідомого перегляду цінностей і мотивів діяльності для оптимізації подальшого розвитку; d) почуття потрібності людям, прагнення до спілкування, передача життєвого досвіду.
10. Визначте дії кризис-менеджера при управлінні особистостями на стадії зрілості «Розквіт 30-40 років» a) створення умов для спеціалізації у вибраній професії, придбання майстерності або усвідомленої зміни сфери діяльності; b) позитивно змінити соціальне оточення кожної особистості, змінити її статут і сферу реалізації можливостей.; c) продовжити професійну активність підлеглих на основі змін їх сфер діяльності, пропозиції виконувати висококваліфіковану роботу, створення умов для самореалізації; d) створювати умови для наставництва, консультації, залучення до прийняття управлінських рішень.
11. Процес спонукання себе і інших для досягнення відповідних цілей називається: a) сприйняттям; b) установкою; c) мотивацією.; d) комунікацією.
12. Група – це: a) об`єднання різних спеціальних сфер, працюючих одночасно на д рішенням тої чи іншої проблеми для досягнення загальної для них мети; b) відносно відокремлене об`єднання осіб, для досягнення конкретних цілей, взаємопов`язаних між собою, які виконують різні обов`язки, координуючих спільну діяльність і які розглядають себе частиною єдиного цілого.; c) об`єднання вищого керівництва, працюючих спільно над рішенням проблем з якими інші співробітники не справляються; d) вірні відповіді «а» і «в».
13. Групи, створені по рішенню керівництва в структурі організації, називаються: a) формальними.; b) неформальними; c) управлінськими; d) цільовими.
14. Групи, які створені для досягнення певних цілей, називаються: a) формальними; b) неформальними; c) управлінськими; d) цільовими.
15. Процес формування команди включає наступні етапи: a) підготовка, створення робочих умов, формування, сприяння в роботі.; b) формування, бурління, виконання роботи, розформування; c) формування, бурління, становлення норм поведінки, виконання роботи, розформування; d) формування, становлення норм поведінки, виконання роботи, розформування.
16. Теорію «О» організаційних змін використовує кризис-менеджер, що має наступні цінності організації та стиль лідерства: a) орієнтований на економічні цінності; b) автократичний лідер; c) соціально-орієнтований керівник, що є демократичним лідером.; d) вірні відповіді «а» та «б».
17. Яка форма влади може викликати у працівників негативну реакцію щодо змін в організації: a) примус.; b) винагорода; c) еталонна; d) експертна.
18. До психологічної групи лідерських якостей кризис-менеджера відносяться: a) об`єктивність; b) прагнення до постійного вдосконалення; c) здатність керувати емоціями.; d) панорамність мислення.
19. До типу кризис-менеджерів - «генераторів ідей» - відносяться: a) особи, які орієнтовані на нові завдання, сприяють впровадженню інновацій, мають основні якості – інтуїція, синтез знань, самокритичність.; b) особи, які добре знають психологію послідовників; c) особи, основними якостями є енергійність, цілеспрямованість, особистий приклад, вміння долати бар’єри, здатність створювати згуртований колектив; d) особи, що активно та розумно-критично реагують на ідеї інших, що дозволяє зробити з них послідовників.
20. Який стиль керівництва кризис-менеджера сприяє до активної участі членів колективу в проведенні змін: a) експлуататорсько-авторитарний; b) доброзичливо-авторитарний; c) демократичний.; d) ліберальний.
21. Стиль керівництва кризис-менеджера, що використовується на етапі життєвого циклу організації «народження» - це: a) авторитарний.; b) консультативно-демократичний; c) партисипативно-демократичний; d) бюрократично-ліберальний.
22. Для проведення швидких змін в кризових ситуаціях необхідна наступна політика: a) переговорів; b) директивна.; c) досягнення загальних цілей; d) проб та помилок.
23. Попередження колективного опору запропонованим змінам кризис-менеджери проводять на основі політики: a) переговорів.; b) директивна; c) досягнення загальних цілей; d) проб та помилок.
24. Для рішення неординарних задач в умовах високого рівня невизначеності кризис-менеджер використовує: a) політику досягнення; b) аналітичну політику; c) політику проб і помилок.; d) політику переговорів.
25. Швидке проведення змін забезпечується методом: a) регресивних змін; b) «шокової терапії»; c) «землетрусу».; d) «черепахи».
26. Правильною назвою техніки кризис-менеджменту, яку варто уникати, що передбачає концентрацію відповідальності за зміни на менеджерах або старшому персоналі, є: a) квіткове шоу; b) вулкан; c) каскад.; d) глибинна бомба.
27. Концепція оптимізації бізнес–процесів за Джеумсом Харрингтоном виділяє такі чотири підходи: a) методика швидкого аналізу рішення; бенчмаркінг; перепроектування та реінжиніринг процесу.; b) SWOT – аналіз; перепроектування та реінжиніринг процесу; c) ISt – аналіз; SWOT – аналіз; перепроектування та реінжиніринг процесу; d) матриця можливостей та загроз; метод профілювання середовища; перепроектування та реінжиніринг процесу.
28. FAST (методика швидкого аналізу рішення) – це: a) систематичний метод визначення, розуміння і творчий розвиток товарів, послуг, бенч-маркінгових проектів, устаткування, процесів і процедур більш високої якості для поліпшення поточної діяльності організації за допомогою вивчення того, як різні організації виконують однакові або схожі операції; b) концентрація уваги команди по поліпшенню процесу на вдосконалення існуючого процесу; c) концентрація уваги групи на певному процесі протягом одно-дводенній нараді для визначення способів, що можуть її удосконалити протягом наступних 90 днів.; d) створення абсолютно нових і більш ефективних бізнес-процесів.
29. Під організаційними рутинами за допомогою яких зберігаються в пам`яті організації організаційне знання, розуміється: a) постійно повторювана діяльність всієї організації; b) індивідуальні навички; c) безподійне ефективне функціонування на рівні індивідуумів або організації; d) всі відповіді вірні.
30. Визначте особливості, що притаманні дійсним кризис-менеджерам, які несуть відповідальність за перетворення: a) спроможність до встановлення системо-утворюючих зв`язків; b) вміння впливати на вище і нижчестоящих співробітників; c) талант і спроможність до змін стилю лідерства; d) всі відповіді вірні. Ключі до тестових завдань:
Переглядів: 434 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|