Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мета роботи

Міністерствво освіти і науки молоді та спорту Україні

Запорізька державна інженерна академія

 
 


Кафедра електротехніки та енергетичного менеджменту

Лабораторні роботи

По курсу:

„ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ТА ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ”

Виконав: студент групи ТЕ-09-3з

Волкодав .В.

Перевірив: викладач

Назаренко І.А.

М. Запоріжжя, 2013р.

ЗМІСТ

 

 

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №2.

Досліджкння гідравлічного режиму двохтрубної теплової мережі.....3

Вступ.................................................................................................................3

Мета роботи......................................................................................................3

Теоретичні відомості........................................................................................4

Проведення експеременту...............................................................................6

Обробка результатів випробувань..................................................................7

Побудова п’єзометричного графіка................................................................8

Вимоги до п’єзометричного графіка..............................................................8

Звіт.....................................................................................................................

 

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №3.

Теплові випробування теплових мереж...................................................

Вступ....................................................................................................................................................................

Мета роботи......................................................................................................................................................

Теоретичні відомості.....................................................................................................................................

Обробка результатів випробувань...........................................................................................................

Звіт........................................................................................................................................................................

 

Лабораторна робота № 2

ДОСЛІДЖЕННЯ ГІДРАВЛІЧНОГО РЕЖИМУ ДВОХТРУБНОЇ ТЕПЛОВОЇ МЕРЕЖІ

 

Вступ

 

Водяні теплові мережі - складна гідравлічна система, об'єднуюча джерело теплопостачання і споживачів теплової енергії.

Споживачі,які підключені до теплової мережі, знаходяться не в однакових умовах по по наявному тиску на абонентському вводі.

Протягом року теплове навантаження споживачів змінюється, що викликає необхідність регулювання витрати теплоносія на станції або у споживача.

Регулювання витрати теплоносія на станції або у окремих споживачів приводить до зміни перепадів тиску в мережі, що викликає в свою чергу зміну витрати теплоносія у абонентів, у тому числі і у тих, які по характеру свого навантаження вимагають збереження постійності витрати води.

Ступінь зміни витрати води в абонентській системі і в мережі, тобто ступінь розрегулюаання, визначають з відношення фактичної витрати води V до розрахункової витрати Vp за формулою

(1)

Характер зміни витрати води у абонента залежить від місця проведення регулювання.

При центральному регулюванні на станції виникає, як правило, відповідна і пропорційна зміна витрати води у всіх абонентів, приєднаних до теплової мережі.

При місцевому регулюванні (у абонента) виникає пропорційна зміна витрати води у всіх кінцевих споживачів, розташованих за об'єктом регулювання, і непропорційне у споживачів, приєднаних до теплової мережі до регульованого об'єкту.

Мета роботи

1. Експериментальне вивчення закономірностей зміни форми п'єзометричного графіка тупикової мережі.

2. Теоретичне вивчення впливу способу регулювання на зміну витрати води в тепловій мережі і у абонентів.

 

 




Переглядів: 157

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.