МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Зміст роботиПід час самостійної підготовки до лабораторної роботи: 1. За літературними джерелами вивчити призначення та класифікацію теплогенеруючих пристроїв для перетворення електричної енергії в теплову, їх конструктивні схеми, позначення, занести їх в лабораторний журнал. Приділити особливу увагу конструктивним та експлуатаційним факторам, що впливають на ефективність роботи і термін служби. 2. Ознайомитись зі змістом, методикою розрахунку трубчастого нагрівача (ТЕНа). Занести в лабораторний журнал розрахункову схему ТЕНа, наведену на рис. 1.1 а. Після проведення допуску до лабораторної роботи в лабораторії: 1. Ознайомитися з будовою теплогенеруючих пристроїв для перетворення електричної енергії в теплову, представлених в лабораторії, призначенням окремих конструктивних елементів. Особливу увагу приділити наступним питанням: активна частина (довжина) нагрівача, пасивна частина нагрівача, за рахунок яких конструктивних елементів в електронагрівачах з металевим опором унеможливлюється пробій на корпус. 2. Ознайомитись з конструктивними і експлуатаційними факторами, що впливають на ефективність роботи і термін служби електронагрівачів з металевим опором. 3. Під керівництвом викладача провести розрахунок геометричних параметрів і теплового режиму роботи трубчастого нагрівача (ТЕНа). Потужність ТЕНа, середовище, в якому він працює і інші параметри задає викладач. Після цього аналогічний розрахунок провести на комп’ютері за програмою “Розрахунок ТЕНа”. 4. Під керівництвом викладача ознайомитись з методикою розрахунку закритого електронагрівача (конфорки). Рис. 1.1. Трубчасті нагрівачі: а – розрахункова схема ТЕНа: L – розгорнута (повна) довжина трубки; Lа – активна довжина (гріюча); Lп – пасивна довжина (довжина контактних стержнів у трубці ТЕНа); D - діаметр трубки; 1 – трубка; 2, 7 – контактні стержні; 3 – спіраль; 4 – наповнювач – периклаз; 5 – герметик; 6 – ізолятор; б - графік залежності температури трубки ТЕНів від питомої потужності для спокійного повітряного середовища; в - графік залежності температури трубки ТЕНів від питомої потужності для рухомого повітряного середовища із різною швидкістю руху. Переглядів: 171 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|