МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||
Зміст роботиПід час самостійної підготовки до лабораторної роботи: 1. Вивчити технологічне призначення, принцип дії, конструктивні схеми і правила безпечної експлуатації кип'ятильників безперервної і періодичної дії, водогрійних пристроїв і водонагрівачів, занести їх в лабораторний журнал. Звернути увагу на правильність регулювання рівня води в кип'ятильниках безперервної дії, на основні фактори, що впливають на ефективність їх роботи. 2. За літературними джерелами вивчити основні характеристики конкретних типів кип'ятильників безперервної і періодичної дії, водогрійних пристроїв і водонагрівачів, що серійно випускаються промисловістю, занести їх в лабораторний журнал. 3. Вивчати принципову схему стенда з дослідження режимів роботи кип’ятильника КНЕ-25 (Додаток Б). 4. Ознайомитись зі змістом, методиками виконання експерименту і розрахунків. Після проведення допуску до лабораторної роботи в лабораторії: 1. Ознайомитися з будовою кип’ятильників безперервної дії і водонагрівачів, представлених в лабораторії, призначенням окремих конструктивних елементів, правилами безпечної експлуатації цих теплових апаратів. Особливу увагу слід приділити елементам автоматичного регулювання роботи кип'ятильників і водонагрівачів. 2. Визначити геометричні розміри й обчислити площі наступних ділянок зовнішньої поверхні кип’ятильника КНЕ-25М: кришки, бокової поверхні кип’ятильника на рівні живильної коробки і бокової поверхні нижче живильної коробки. Дані занести в таблицю 6.1. Таблиця 6.1 Розрахунок площі окремих елементів зовнішньої поверхні Кип’ятильника КНЕ-25М
3. Підготувати до роботи кип’ятильник КНЕ-25М. 4. Провести дослідження режимів роботи кип’ятильника КНЕ-2. Дослідження проводяться при нестаціонарному режимі (в період розігріву) і стаціонарному режимі. Період розігріву визначається часом з моменту включення кип'ятильника до виходу кип’ятку з розбірного крана. У період нестаціонарного режиму визначаються: 1) температура води в живильній коробці кип'ятильника; 2) тривалість нестаціонарного режиму; 3) температура гарячої води на виході з розбірного крана; 4) температура стінок і кришки кип'ятильника в зазначених точках; 5) витрати електроенергії за нестаціонарний режим; 6) температура навколишнього повітря. У період стаціонарного режиму визначаються: 1) температура кип’ятку на виході з розбірного крана; 2) маса отриманого кип’ятку; 3) температура стінок і кришки кип'ятильника в зазначених точках; 4) витрати електроенергії за період стаціонарного режиму; 5) температура навколишнього повітря; Температура води і повітря вимірюється за допомогою спиртового термометра зі шкалою до 100°С. Температура стінок і кришки кип'ятильника виміряється за допомогою електроконтактного термометра ЕТПМ. Витрати електроенергії визначається за лічильником електроенергії. Маса кип’ятку визначається шляхом зважування на вагах. Переглядів: 268 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|