Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зміст роботи

Під час самостійної підготовки до лабораторної роботи:

1. Вивчити технологічне призначення, принцип дії, конструктивні схеми і правила безпечної експлуатації допоміжного обладнання, занести їх в лабораторний журнал.

2. За літературними джерелами вивчити основні характеристики конкретних типів допоміжного обладнання, що серійно випускаються промисловістю, занести їх в лабораторний журнал.

3. Ознайомитись зі змістом роботи.

Після проведення допуску до лабораторної роботи в лабораторії:

1. На натурному зразку марміта МСЕ-1,12 вивчити порядок запуску цього апарата у роботу, режими його роботи, порядок відключення.

2. Вивчити будову мармітів, призначення окремих їхніх елементів.

3. Накреслити ескізи окремих вузлів апарата:

а) кріплення поплавкового регулятора рівня води;

б) ескіз вузла заземлення;

в) кріплення ТЕНа парогенератора до корпусу;

г) розріз стінки теплової шафи.

4. Проаналізувати основні характеристики мармітів, що випускаються промисловістю.

5. Вивчити функціональне призначення теплових стійок, термостатів, теплових шаф.

6. Ознайомитись на натурних зразках і за літературними джерелами з окремими елементами і деталями термостата, теплових стійок, теплових шаф. Накреслити ескізи окремих вузлів:

а) ескіз крана електричного термостата ЛСБ-6М;

б) вузол кріплення TЕHа термостата ЛСБ-6М,

7. Описати схему спрацьовування елементів автоматичного регулювання теплового режиму в теплових шафах. Розробити пропозиції по автоматизації роботи теплових стійок і термостатів.

8. Вивчити класифікацію ліній прилавків самообслуговування.

9. Вивчати будову і комплектність ліній ЛПС, технологічне призначення окремих складових ліній.

10. Вивчити конструкцію, комплектність і відмінні риси лінії ЛС.

11. Ознайомитися з конструктивним складом лінії самообслуговування ЛРКО. Вивчити основні характеристики даної лінії.

12. Вивчити номенклатуру механізованих ліній комплектації і відпустки обідів, що випускаються вітчизняною промисловістю.

13. Вивчити основні характеристики механізованих ліній комплектації і відпустки обідів. Зробити порівняльний аналіз технічних характеристик.

14. Вивчити вимоги до встановлення й експлуатації ліній комплектації і відпустки обідів.

У звіті про пророблену роботу повинні бути відображені наступні питання:

1) малюнки, ескізи і схеми, передбачені змістом роботи;

2) основні характеристики допоміжного обладнання;

3) правила безпечної експлуатації допоміжного обладнання;

4) висновки про пророблену роботу.

Контрольні запитання

1. Технологічне призначення мармітів.

2. Класифікація мармітів, що випускаються промисловістю.

3. Відмінні риси теплових стійок.

4. Регулювання потужності мармітів і теплових стійок.

5. Особливості застосування термостатів.

6. Автоматичне регулювання температурного режиму в теплових шафах

7. Нагрівальні елементи мармітів, термостатів і теплових шаф.

8. Відмінні риси ліній прилавків самообслуговування. Їх комплектність.

9. Склад ліній комплектації і відпустки обідів. Їх класифікація.

10. Організаційно-технологічні передумови застосування тих чи інших ліній прилавків самообслуговування і механізованих ліній комплектації і відпустки обідів.




Переглядів: 205

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.