МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||
Вікові новоутворення в розвитку особистості
Інтраіндивідуальна підструктура особистості виражає особливості перебігу та вияву всієї сукупності психічних пізнавальних процесів (відчуття, сприймання, пам’яті, мислення, уяви та уваги), а також емоцій, почуттів, волі та здібностей. Попри те, що в кожної людини фізіологічний механізм вияву психічних процесів приблизно однаковий, усі вони мають різний перебіг. Соціопсихічна підструктура особистості вміщує в собі психічні компоненти особистості, які сформувалися переважно під час соціалізації і забезпечують її рух у соціальному просторі та часі. До цієї підструктури особистості входять досвід, характер і спрямованість. Головним структурним компонентом особистості є її спрямованість як система спонукань, що визначає вибірковість ставлень та активності особистості. Основним проявом спрямованості є потреби та мотиви, ціннісні орієнтації, рівень домагань, перспективи та цілі особистості. Ієрархія потреб Маслоу: 1. Фізіологічні потреби: голод і спрага, статевий потяг і т.п. 2. Потреба у безпеці: прагненні відчувати себе захищеним, позбутися страху і життєвих невдач 3. Потреба у приналежності і любові: бажання належати до спільноти, знаходитися поруч із людьми бути визнаним та прийнятим ними 4. Потреба поваги (визнання): потяг до компетентності, досягнення успіхів, визнання авторитету 5. Пізнавальні потреби: бажання багато знати, вміти, розуміти, вивчати 6. Естетичні потреби: потяг до гармонії, краси, порядку 7. Потреба в актуалізації, прагнення до реалізації своїх здібностей, до розвитку власної особистості Потреба, опосередкована складним психологічним процесом мотивації, виявляє себе психологічно у формі мотиву поведінки. Читайте також:
|
||||||||||||||
|