МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Маркетингова інформаційна система і організація маркетингових дослідженьПитання 9: Передумови зростання потреби організацій у маркетинговій інформації Управління маркетинговою діяльністю базується на використанні різнобічної інформації, необхідної для прийняття рішень. Якість цих рішень практично цілком визначається якістю вихідної інформації. Потреба в маркетинговій інформації в Україні в умовах ринкової економіки зростає. Причини цього наступні: 1. Зростання динамічності і невизначеності в зовнішнім ринковому середовищі (прискорення НТП, загострення конкуренції). Необхідно збирати більше інформації і частіше її оновлювати. 2. Перехід від регіональних ринків до національних і світових. Треба знати законодавство інших країн, правила міжнародної торгівлі, дані про ринки, товари і конкурентів за кордоном. 3. Зростання ролі даних, одержаних у ході маркетингових досліджень. Раніше такі дослідження в країні практично не проводилися, тому відсутній досвід; у той же час вивчати потрібно вже не попит, а мотиви, інтереси покупців. 4. Необхідність приділяти більше уваги рекламі й іншим методам просування товарів. Потрібна інформація про виставки, ярмарки, презентації, і особливо дані про порівняльну ефективність конкретних методів просування. Кожна компанія повинна з'ясувати, якого роду інформація необхідна їй насамперед, і відповідним чином спланувати маркетингову інформаційну систему. Маркетингова інформаційна система (МІС) – це персонал, устаткування і процедури, які використовують для збору, обробки, збереження, аналізу і розподілу інформації, необхідної для прийняття маркетингових рішень. Питання 10: Структура маркетингової інформаційної системи
Питання 11: Призначення підсистем внутрішньої звітності, маркетингового спостереження маркетингових досліджень, підтримки маркетингових рішень Система внутрішньої звітності забезпечує зведення про замовлення, продажі, ціни, витратах, запаси, дебіторської і кредиторської заборгованості і т.п. За допомогою цієї інформації перш за все виявляють виникаючі перед фірмою проблеми. Сучасні інформаційні технології (хоча б пакети типу 1С-Підприємство) дозволяють підняти СВЗ на високий рівень, наприклад, точні дані про продажі з усіх торговельних точок у той же день по мережах надходять у головний офіс і тут же планується виробництво саме тих товарів, що користуються попитом у даний момент. Система маркетингового спостереження надає інформацію про ситуації на ринку в даний момент часу. Найчастіше така інформація надходить до маркетологам відносно випадково з засобів масової інформації, спілкування з покупцями, постачальниками, дистрибьюторами, персоналом власної компанії. Щоб підвищити ефективність СМС, рекомендується: 1. Навчити і зацікавити безпосередньо зв'язаний із продажами персонал умінню помічати зміни, що відбуваються, і повідомляти про них маркетологам. 2.Заохочувати дистрибьюторів і роздрібних торговців, передавати у головний офіс всі істотні зауваження (наприклад, направляти копії всіх рахунків, що виписуються- як на свій товар, так і на товари конкурентів). Зведення про конкурентів одержуємо, здобуваючи їхню продукцію, беручи участь у виставках, вивчаючи звіти які публікуються, розмовляючи з їх колишніми і нинішніми службовцями, аналізуючи ділову пресу й особливо рекламу. 3. Купувати необхідну інформацію в спеціалізованих консалтингових фірмах; це може бути дешевше, ніж шукати її самотужки. 4. Деякі фірми створюють власні центри маркетингової інформації, співробітники яких відслідковують новини в ЗМІ, узагальнюють і надають маркетологам. Маркетингове спостереження може забезпечити інформацію, що вже існує в зовнішнім ринковому середовищі. Якщо ж необхідна для рішення конкретної проблеми інформація відсутня, необхідно виконувати спеціальні маркетингові дослідження. Переглядів: 172 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|