МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
А) Показники, які використовують при аналізі кон'юнктури(характерна для більшості з них динаміка показана на мал. 1): - валовий національний продукт; - показники промислового виробництва (індекс фізичного обсягу, випуск у натуральному вираженні; коефіцієнт використання виробничої потужності; продуктивність праці); - показники сільського господарства (менш надійні); - показники будівництва (чим більше незавершеного будівництва, тим ближче криза); - обсяги вантажних транспортних перевезень (не пасажирських!); - показники внутрішнього товарообігу (споживчі витрати, оборот оптової і роздрібної торгівлі, вартість наданих послуг, ціни); - показники зовнішньоторговельного обороту (обсяги експорту й імпорту, сальдо торговельного балансу, товарна і регіональна структура експорту/імпорту); - показники грошового обігу (грошова маса в звертанні, курси валют, банківські депозити, число банкрутств, позичковий відсоток).
Рис.1. Динаміка більшості показників, використовуваних при аналізі кон'юнктури
Б) Показники, які використовують для прогнозування кон'юнктури: Б1) Випереджальні індикатори (типова динаміка на мал.2):
- вкладення в основний капітал - стан портфеля замовлень на машини й устаткування - число будівельних контрактів - курс цінних паперів - емісія цінних паперів, а також: - середня тривалість робочого тижня виробничих робітників - середнє за тиждень число заявок на одержання допомоги з безробіття - пропозиція грошей - індекс споживчих чекань - завантаженість оптової торгівлі (краще) - зміна цін на чуттєві види сировини.
Рис.2. Динаміка більшості випереджальних індикаторів Б2) Запізнілі індикатори: - величина товарних запасів (динаміка на мал.3) - банківський відсоток (динаміка на мал.4).
Рис.3. Динаміка товарних запасів
Рис.4. Динаміка банківського проценту
У залежності від фази економічного циклу фірма вибирає основну стратегію і маркетингові прийоми. Кон'юнктурна оцінка ситуації на конкретному ринку в більшості випадків дається у виді якісного висновку, наприклад: - сприятлива кон'юнктура (перевищення попиту над пропозиціями, стабільно зростаючий товарообіг, помірковано зростаючі ціни); - нестабільна кон'юнктура (диспропорції ринку, хитливий попит, різкі коливання цін); - несприятлива кон'юнктура (надвиробництво, падіння попиту, інфляція, ріст товарних запасів). Можуть використовуватися також якісні оцінки стану ринку:
1 – оживлений ринок; 4 – стійкий ринок; 2 – ринок, що розвивається; 5 – млявий ринок; 3 – стабільний ринок; 6 – сужающийся (регрессирующий) ринок. Питання 19: Склад мікросередовища організації :постачальники, посередники, споживачі, конкурекнти, контактні аудиторії. Мікросередовище, або середовище прямого впливу, включає фактори, що безпосередньо впливають на операції організації. До складу мікросередовища входять: - постачальники (устаткування, матеріалів, трудових і фінансових ресурсів, інформації, комунальних і комунікативних послуг); - посередники (торговельні посередники, фірми-організатори руху товарів, агентства по наданню маркетингових послуг); - споживачі (можна розглядати 5 типів ринків: ринок кінцевих споживачів, ринок промислових споживачів, ринок проміжних продавців, ринок державних установ, міжнародний ринок); - конкуренти (конкуренти на рівні бажань – для конкуруючих потреб – «велосипед або музичний центр?»; товарно-родові конкуренти – для однієї і тієї ж потреби – «велосипед або мотоцикл?»; товарно-видові конкуренти – «трехскоростной або десятискоростной велосипед?»; марки-конкуренти – «трехскоростной велосипед фірми Сирс або Ралі?»; - контактні аудиторії (фінансові кола; кредитори; інвестори; засобу масової інформації(журнали, економічні огляди, відділи реклами); установи державного регулювання, наприклад, податкова інспекція, пожежна інспекція, санэпидемстанция; громадські організації; екологічні рухи; місцеві влади; широка публіка; місцеві жителі; внутрішні контактні аудиторії, тобто власні співробітники; акціонерні проф.організації). Питання 20: Таблиця Л.Сабо для аналізу мікросередовища Для аналізу основних факторів мікросередовища рекомендується використовувати таблицю угорського дослідника Л.Сабо. НАПРЯМИ ВИВЧЕННЯ МІКРОСЕРЕДОВИЩА
Переглядів: 179 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|