МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Процедури підвищення або зниження цін.Фірма повинна ретельно вивчити вірогідні реакції споживачів і конкурентів, постачальників, дистриб'юторів і державних установ. Якщо необхідно швидко реагувати на зміни, що відбуваються, слід наперед планувати свої у відповідь заходи на можливі цінові маневри конкурентів Знижка - це зниження прейскурантної ціни, пропоноване продавцем в тих ситуаціях, коли дії покупців сприяють зниженню витрат продавця. Найпоширеніші види знижок: - знижка за кількість, що надається за придбання певної кількості то - торгові знижки роздрібним і оптовим торговцям за виконання ними маркетингових функцій, сприяючих продажу товару; - сезонні знижки - за придбання товару зовні сезону; - знижки за терміновість оплати або за оплату готівкою («сконто»); знижки постійним покупцям і т.п. Повернення - це виплати покупцям з боку продавців в обмін на товари або певні дії. Найпоширеніша форма повернення - торговий залік, тобто зниження ціни при наданні використаного виробу в часткову оплату за новий виріб. Цінові стимули - це короткострокові знижки, що надаються з метою спонукати споживачів купити товар (на ярмарках, розпродажах, передсвяткові і т.п.). Географічне коректування цін припускає зміни ціни з урахуванням відмінності транспортних витрат залежно від місцеположення продавця і покупця (особливо актуальна для важких, громіздких вантажів). Розрізняють два різновиди таких цін: ціна франко-борт, тобто без оплати доставки, і ціна з доставкою. Метод незакруглених цін припускає, що продавець коректує прейскурантну ціну так, щоб вона закінчувалася на непарну цифру - типу 0,99; 1,99; 2,99. Цей метод називають також психологічним ціноутворенням. Страхування ціни припускає три групи заходів: - застереження про підвищення ціни (hausse) - будь-яке підвищення ринкової ціни приводить до підвищення ціни, зафіксованої в контракті; - застереження про пониження ціни (baisse) - будь-яке пониження ринкової ціни приводит до пониження ціни, зафіксованої в контракті; - застереження про будь-яку зміну ціни (hausse-baisse). Фірма повинна ретельно вивчити вірогідні реакції споживачів і конкурентів, постачальників, дистриб'юторів і державних установ. Якщо необхідно швидко реагувати на зміни, що відбуваються, слід наперед планувати свої у відповідь заходи на можливі цінові маневри конкурентів. Лекція 9 Переглядів: 154 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|