Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ХТО ТАКИЙ «ІГРОМАЙСТЕР»?

Цей термін утворено методом сполучення двох слів: «гра» і «май­стер». Що таке гра, ми з'ясували в попередньому розділі. Визначимо, хто ж такий «майстер». Низка словників подає такі тлумачення. Так, в англійському словнику читаємо: хазяїн, учитель, магістр, визначний художник, висококваліфікований фахівець, той, хто оволодіває, вивчає, керує. У низці вітчизняних словників «майстер» трактується як керівник


Хто такий «ігромайстер»?

галузі, людина, що досягла майстерності, рівня мистецтва в чомусь, почесне звання. Звертаємо увагу читачів на те, що результати праці майстра уявляються такими, що мають суспільне значення, суспільну цінність. Вони є такими, що виступають взірцем, мірою, стимулом для наслідування. Саме такі високоякісні результати забезпечують іннова­ційні й інтеграційні процеси у суспільстві, саме з такими пов'язують процеси творчої самореалізації особистості.

На противагу цьому терміну серед педагогів побутує інший — «ігро-технік»,що, на нашу думку, значно звужує значущість професії істин­ного натхненника, оптимізатора і керівника розвитком людського загалу. Грецьке texno перекладається як «ремесло, вправність, майстерність». Його розуміють як сукупність знань, засобів праці, прийомів і методів впливу, що застосовують у якійсь справі.

Зіставлення двох термінів допомагає з'ясувати, що другий поклика­ний наголосити на індивідуальній вправності, особистісному надбанні, яке може бути більш-менш ефективно впроваджене у справу («я воло­дію, я умію, я можу провести гру»). Перший же, очевидно, демонструє спрямованість на проекціювання власних надбань на інших людей, щоб збагатити їх, вказує на гуманістичну спрямованість такого впливу. Він не тільки є технічно досконалим віртуозом, а й тим, хто може навчити майстерності, той, хто може вести і веде «до вершин». Оптимізуючи життєдайні й перетворювальні спроможності людини, спонукаючи її до активного саморозкриття, майстер гри веде людину до творчого самовираження у будь-якій сфері людського буття.

Особливої актуальності набуває наведене за наявності навчальних, розвивальних та виховних цілей і завдань.

Термін «ігротехнік» розглядається нами як попередня стадія в системі виховання справжнього ігромайстра. Сягнувши певного рівня вправності на індивідуальному рівні, можна вчитись віддавати свої знання людям, робити їх кращими, досконалішими, показати їм істинні цінності в собі й в навколишньому світі з метою реалізувати все це у власній творчості. Це і є рівень ігромайстерності.

За пересічною думкою, організація гри — це знання і донесення до гравців її правил та алгоритму процесів і дій. У такому розрізі діяльність організатора гри справді має вигляд як ігротехніка: вибудував алгоритм дій та операцій, довів його до аудиторії, добився фактичного виконання мети і все, вважайте мене майстром. Між іншим, це не зовсім так, пра­вильніше не так. Організація і проведення гри, володіння технологією і методикою — це не тільки певні установки і дотримання алгоритму дій.


 





Організація ігрового простору


Хто такий «ігромайстер»?


 


Це■— уміння будувати взаємини вищого порядку й уміння привести людей до усвідомлення самозначущості й радості через розв 'язання певних ігрових завдань. Тому гра вимагає відповідних знань у сфері психології, соціології, педагогіки, широкої полікультурної обізнаності і готовності до розширення її меж, практичної та особистісної компе­тентності — напрацювання відповідних умінь і навичок та наявності комплексу спеціальних характерних рис.

Отже, ігромайстер людина-професіонал, яка у грі та всіх збу­джених нею процесах керується гуманними принципами (великою повагою до людей) і бажанням відкрити їм найкращі краєвиди їхньої власної душі й оточення.

Професія ігромайстра має багато варіацій: ігротехнік, тамада, шоумен, витівник, масовик, організатор масової діяльності, культорга-нізатор, ведучий розважальних програм, церемоніймейстер, менеджер гри, майстер ігрового спілкування, майстер гарного настрою. Кожна з них акцентує певну характеристичну ознаку діяльності ігромайстра. Але загальним для них усіх є те, що всі вони покликані наділювати людей радістю і запалювати в ній веселку.




Переглядів: 488

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.