МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
ОЗНАКИ ІГРОВОЇ КУЛЬТУРИ ІГРОМАЙСТРААктивні і пасивні учасники ігрового простору не лише беруть участь у процесі ігрового спілкування й ігровій діяльності, а й мимоволі конструктивно аналізують дії ігромайстра, дають йому та його якостям певну оцінку, характеристику, виробляють своє ставлення до нього, тобто формують естетичний смак. Більше того, зіставляючи свої надбання з продемонстрованими ігромайстром, люди переглядають власні якості й уміння, даючи їм оцінку відносно продекларованих ігромайстром, встановлюючи нові перспективні цілі. Отже, ігромаистер має бути ознайомлений з критеріями оцінки ігрової програми, з тими параметрами, за якими його можуть оцінити фахівці і пересічні представники аудиторії. Досвід свідчить, що для фахівців найбільш вагомими є така низка критеріїв. 1. Відповідність ідеї, форми і змісту гри віковим та психологічним 2. Повне володіння змістом програми. Ігромаистер мусить знати 3. Правильне і коректне побудування композиції програми (методика 4. Правильний вибір місця проведення ігор і конкурсів програ Організація ігрового простору стору, словесні — хорошої акустики, інтелектуальні — організації середовища (меблів: стіл, стільці тощо; письмового знаряддя: ручка, аркуші паперу тощо). 5. Наявність адекватного програмного змісту оформлення. Театру Шекспіра було достатньо, щоб усе оформлення сцени складалося з написів «ліс» або «замок». Сучасна ігрова програма потребує відповідного сучасним вимогам оформлення, наприклад: аеродизайну, світлоустановок, оригінальних декорацій, піротехнічних ефектів, рахункового табло тощо. 6. Адекватне використання технічних засобів — звукопідсилення, музики, якщо можливо — світла, відеоматеріалів, дистанційних засобів тощо. 7. Методично правильне виготовлення і використання ігрового реквізиту. 8. Володіння ведучим технічними професійними навичками: вербальними (мовою, артикуляцією, дикцією, темпоритмом) і невер-бальними (сценічною поведінкою, навичками використання технічних засобів). 9. Залучення різноманітних форм діяльності. Уміння застосовувати різновиди діяльностей, змінювати їх залежно від потреб. Уміння перемикати увагу учасників ігрового дійства через деякі відрізки часу. Пересічні представники аудиторії (нефахівці) оцінюють майстерність ігромайстра практично системою двох критеріїв: «сподобалось» (вдовольнило, прийшлося до душі, викликало радість, осяяло душу) чи «не сподобалось» (лишило байдужим, не лягло до серця, викликало підозру, насторожило, обурило), рухаючись в оцінці від точки відліку або у бік позитиву (праворуч), або негативу (ліворуч). Найвизначнішими, найрельєфнішими позитивними якостями ігромайстра визначають «світлість» і сонячність особистості, шарм й інтелігентність, легкість і культуру спілкування. Переглядів: 186 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|