МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Сім етапів опанування мистецтвом гри• вчіться у грі відкривати шлюзи своєї доброї енергії. Не бійтеся, що вам її не вистачить. Вона обов'язково повернеться, стократно підсилена енергією вдячних учасників ігрового спілкування; • вчіться стовідсотково реалізовувати задумане (довести правила гри, дати сигнал початку гри, реалізувати зміст та алгоритм гри, у фіналі гри підбити підсумки, поздоровити учасників з чудовою грою). Поради щодо організації та проведення гри будуть запропоновані нами далі; • вчіться робити аналіз реалізованого проекту (аналіз власних дій, дій інших учасників та аналіз результатів проведення гри). Можна сказати, що справжній ігромайстер починається саме тоді, коли навчається робити повноцінний і прискіпливий аналіз своєї роботи. Такий процес є початком самовдосконалення, кінця якому не видно. Бажання провести гру наступного разу ще краще, ще яскравіше, зробити людей більш щасливішими є потужним самостимулювальним фактором підвищення своєї майстерності. З'ясувати, яких комунікативних і практичних здібностей вам не вистачає, які якості треба вдосконалити, яких знань не вистачає; • вчіться нотувати свої думки, що виникли у ході розгортання гри, фіксуйте зроблені у грі поправки, нові ходи, нестандартні реакції гравців, гумористичні моменти. «Що написано пером, не вирубати сокирою» — вчить народна мудрість. Записане на аркуші записується у свідомість, про це пам'ятаєш, а значить вдосконалюєшся. П'ятий етап: Навчаючи інших — навчаюся сам. Мета етапу: оволодіти основними навичками менеджменту гри. Це означає: засвоїти основні навички керівництва групою людей, що мають бажання опанувати майстерністю організації та проведення гри. Гра — складна комунікативна система. Уміння мобілізувати людей на реалізацію цілей групи є мистецтвом менеджера. Для цього необхідно ознайомитись з основами менеджменту гри. У ході керівництва групою людей, об'єднаних однією ідеєю (це вже форма організації), менеджер гри виконує три види функцій: • інформаційну — забезпечення учасників ігрового простору необхідною і достатньою інформацією щодо реалізації ігрової діяльності; • міжособову — організація оптимальних внутрішньо групових та зовнішніх взаємин учасників ігрового процесу; • керівну — приймання та реалізація рішень, заснованих на по Майстерність володіння аудиторією Така діяльність дасть змогу ігромайстру пізнати і засвоїти нові форми суспільної практики, за допомогою яких відбувається керівництво людьми задля приведення їх до радості. Відомий кожному з дитинства варіант набування суспільного досвіду — гра з предметами (ляльками), яких дитина «навчала», водночас навчаючись і вдосконалюючись сама. Навчаючи грати інших — навчаємось керувати людьми у грі та домагатися прогнозованого результату. Як домогтися мети: • вчіться навичок самоменеджменту: навчайтесь формулювати мету, підкоряйте собі час, плануйте події, диференціюйте головне і другорядне; • вчіться поділяти велике на складові частини, фрагменти і, водночас, здійснювати обернений процес — тримати форму гри; • вчіться делегувати повноваження, розподіляти інформаційні потоки та функції між особами ігрової аудиторії. • оволодівайте навичками ставити завдання, і головне — ре • вчіться технології керування мікро- та макрогрупами. Пізнайте прийоми, методи і форми впливу на людей (техніки переконань, впливань, маніпуляцій), включення їх ігрової і душевної енергії. Пам'ятайте про етику гри та етику стосунків, ніколи не дозволяйте собі користуватись надбаннями для підкорення людини, розпорошення її честі. Вчіться грати з добрим серцем і чистими руками; • вчіться підвищувати індивідуальну майстерність володіння залом через уявні контакти з аудиторією (уявне моделювання); • вчіться досягати встановленого результату, робити якісний аналіз проведеній діяльності і брати з неї корисні уроки. Як результат опанування цим рівнем майстерності може бути створення дитячих осередків (груп, студій, класів, шкіл) гри, де може здійснюватися підготовка дітей-організаторів гри, до організації ігор в класі, вдома, у дворі. Шостий етап: учуся складати і вести ігрову програму. Мета етапу: створити і провести власну ігрову програму (20-^5 хв). Це означає: створити індивідуально чи з командою повноцінний ігровий комплекс (ігрову програму), який буде відповідати фаховим критеріям. Переглядів: 184 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|