Гра — це штучно сконструйована модель, яка імітує ті чи інші аспекти реальної діяльності. Імітуватись можуть предмети, дії з ними, функції, представники живої й неживої природи, людські якості, стосунки тощо.
«Центром тяжіння» або ядром («сонцем») ігрового простору є ігро-майстер. Саме він моделює майбутнє ігрове спілкування, добирає доцільні ігри або блоки ігор, прогнозує конкретні результати, комплектує зміст ігор потрібним матеріалом, уводить в резонанс своєї гри ігровий простір, що виникає у полі гри і, тримаючи руку на пульсі емоційних вібрацій, корегує збуджену ним випромінювальну енергію всіх учасників ігрового процесу, спрямовуючи її на облагородження душ. Таким чином, гра є інструментом досягнення педагогічної мети.
Переглядів: 207
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: