МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
ХТО ТАКИЙ «ІГРОМАЙСТЕР»?Цей термін утворено методом сполучення двох слів: «гра» і «майстер». Що таке гра, ми з'ясували в попередньому розділі. Визначимо, хто ж такий «майстер». Низка словників подає такі тлумачення. Так, в англійському словнику читаємо: хазяїн, учитель, магістр, визначний художник, висококваліфікований фахівець, той, хто оволодіває, вивчає, керує. У низці вітчизняних словників «майстер» трактується як керівник Хто такий «ігромайстер»? галузі, людина, що досягла майстерності, рівня мистецтва в чомусь, почесне звання. Звертаємо увагу читачів на те, що результати праці майстра уявляються такими, що мають суспільне значення, суспільну цінність. Вони є такими, що виступають взірцем, мірою, стимулом для наслідування. Саме такі високоякісні результати забезпечують інноваційні й інтеграційні процеси у суспільстві, саме з такими пов'язують процеси творчої самореалізації особистості. На противагу цьому терміну серед педагогів побутує інший — «ігро-технік»,що, на нашу думку, значно звужує значущість професії істинного натхненника, оптимізатора і керівника розвитком людського загалу. Грецьке texno перекладається як «ремесло, вправність, майстерність». Його розуміють як сукупність знань, засобів праці, прийомів і методів впливу, що застосовують у якійсь справі. Зіставлення двох термінів допомагає з'ясувати, що другий покликаний наголосити на індивідуальній вправності, особистісному надбанні, яке може бути більш-менш ефективно впроваджене у справу («я володію, я умію, я можу провести гру»). Перший же, очевидно, демонструє спрямованість на проекціювання власних надбань на інших людей, щоб збагатити їх, вказує на гуманістичну спрямованість такого впливу. Він не тільки є технічно досконалим віртуозом, а й тим, хто може навчити майстерності, той, хто може вести і веде «до вершин». Оптимізуючи життєдайні й перетворювальні спроможності людини, спонукаючи її до активного саморозкриття, майстер гри веде людину до творчого самовираження у будь-якій сфері людського буття. Особливої актуальності набуває наведене за наявності навчальних, розвивальних та виховних цілей і завдань. Термін «ігротехнік» розглядається нами як попередня стадія в системі виховання справжнього ігромайстра. Сягнувши певного рівня вправності на індивідуальному рівні, можна вчитись віддавати свої знання людям, робити їх кращими, досконалішими, показати їм істинні цінності в собі й в навколишньому світі з метою реалізувати все це у власній творчості. Це і є рівень ігромайстерності. За пересічною думкою, організація гри — це знання і донесення до гравців її правил та алгоритму процесів і дій. У такому розрізі діяльність організатора гри справді має вигляд як ігротехніка: вибудував алгоритм дій та операцій, довів його до аудиторії, добився фактичного виконання мети і все, вважайте мене майстром. Між іншим, це не зовсім так, правильніше не так. Організація і проведення гри, володіння технологією і методикою — це не тільки певні установки і дотримання алгоритму дій.
8» Організація ігрового простору Хто такий «ігромайстер»?
Це■— уміння будувати взаємини вищого порядку й уміння привести людей до усвідомлення самозначущості й радості через розв 'язання певних ігрових завдань. Тому гра вимагає відповідних знань у сфері психології, соціології, педагогіки, широкої полікультурної обізнаності і готовності до розширення її меж, практичної та особистісної компетентності — напрацювання відповідних умінь і навичок та наявності комплексу спеціальних характерних рис. Отже, ігромайстер — людина-професіонал, яка у грі та всіх збуджених нею процесах керується гуманними принципами (великою повагою до людей) і бажанням відкрити їм найкращі краєвиди їхньої власної душі й оточення. Професія ігромайстра має багато варіацій: ігротехнік, тамада, шоумен, витівник, масовик, організатор масової діяльності, культорга-нізатор, ведучий розважальних програм, церемоніймейстер, менеджер гри, майстер ігрового спілкування, майстер гарного настрою. Кожна з них акцентує певну характеристичну ознаку діяльності ігромайстра. Але загальним для них усіх є те, що всі вони покликані наділювати людей радістю і запалювати в ній веселку. Переглядів: 1379 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|