Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ОЗНАКИ ІГРОВОЇ КУЛЬТУРИ ІГРОМАЙСТРА

Активні і пасивні учасники ігрового простору не лише беруть участь у процесі ігрового спілкування й ігровій діяльності, а й мимоволі кон­структивно аналізують дії ігромайстра, дають йому та його якостям пев­ну оцінку, характеристику, виробляють своє ставлення до нього, тобто формують естетичний смак. Більше того, зіставляючи свої надбання з продемонстрованими ігромайстром, люди переглядають власні якості й уміння, даючи їм оцінку відносно продекларованих ігромайстром, встановлюючи нові перспективні цілі.

Отже, ігромаистер має бути ознайомлений з критеріями оцінки ігрової програми, з тими параметрами, за якими його можуть оцінити фахівці і пересічні представники аудиторії.

Досвід свідчить, що для фахівців найбільш вагомими є така низка

критеріїв.

1. Відповідність ідеї, форми і змісту гри віковим та психологічним
особливостям аудиторії, її запитам і потребам.

2. Повне володіння змістом програми. Ігромаистер мусить знати
все, що стосується об'єкта і предмета програми, значення всіх термінів,
використаних ним у програмі, зв'язків і взаємозалежності їхніх якостей.
Все, що використовує ігромаистер, має відповідати нормам професій­
ного використання. Все, що потрапило у сферу гри, не повинно бути
фальсифікованим, напівправдою (окрім спеціальних творчих ігрових
завдань, де метою є фантазування, відхід від реальності, оригінальне
рішення), що веде у темряву.

3. Правильне і коректне побудування композиції програми (методика
моделювання гри або програми). її класичний вигляд майже не змінився від
запропонованого ще Аристотелем: зачин—розвиток — кульмінація —
розв'язка. Але потрібно врахувати й сучасні погляди на проблему по­
будови архітектоніки, врахувати закони театру, реальні потреби. Най­
дорожчий і найправильніший критерій для цього: доцільність.

4. Правильний вибір місця проведення ігор і конкурсів програ­
ми. Враховують головне місце дислокації груп учасників, аудиторії,
реквізиту та допоміжні, ситуативні. Актовий зал має сенс тільки при
досить великому числі учасників. Рухові конкурси вимагають про-



Організація ігрового простору


стору, словесні — хорошої акустики, інтелектуальні — організації середовища (меблів: стіл, стільці тощо; письмового знаряддя: ручка, аркуші паперу тощо).

5. Наявність адекватного програмного змісту оформлення. Театру Шекспіра було достатньо, щоб усе оформлення сцени складалося з написів «ліс» або «замок». Сучасна ігрова програма потребує від­повідного сучасним вимогам оформлення, наприклад: аеродизайну, світлоустановок, оригінальних декорацій, піротехнічних ефектів, рахункового табло тощо.

6. Адекватне використання технічних засобів — звукопідсилення, музики, якщо можливо — світла, відеоматеріалів, дистанційних засо­бів тощо.

7. Методично правильне виготовлення і використання ігрового реквізиту.

8. Володіння ведучим технічними професійними навичками: вербальними (мовою, артикуляцією, дикцією, темпоритмом) і невер-бальними (сценічною поведінкою, навичками використання технічних засобів).

9. Залучення різноманітних форм діяльності. Уміння застосовувати різновиди діяльностей, змінювати їх залежно від потреб. Уміння пере­микати увагу учасників ігрового дійства через деякі відрізки часу.

Пересічні представники аудиторії (нефахівці) оцінюють майстер­ність ігромайстра практично системою двох критеріїв: «сподобалось» (вдовольнило, прийшлося до душі, викликало радість, осяяло душу) чи «не сподобалось» (лишило байдужим, не лягло до серця, викликало підозру, насторожило, обурило), рухаючись в оцінці від точки відліку або у бік позитиву (праворуч), або негативу (ліворуч). Найвизначніши­ми, найрельєфнішими позитивними якостями ігромайстра визначають «світлість» і сонячність особистості, шарм й інтелігентність, легкість і культуру спілкування.





Переглядів: 214

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.