МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Сім етапів опанування мистецтвом гриНастане час, коли вас як ігромайстра не задовольнить лише маленька аудиторія, малі завдання, поодинокі ігри. Відчувши збагачену професійну і духовну силу, ви намагатиметеся реалізувати значні проекти. Для цього знадобляться всі отримані навички з менеджменту гри: уміння вести групу (організацію) до реалізації певних завдань, що стоять перед нею. В організацію входять: асистенти, гравці, аудиторія, звукооператор та інші, які виконують певні дії за алгоритмом і добиваються певного результату. Окреме питання: мистецтво складання ігрової програми. Як домогтися мети: • розвивайте горизонти знань про оточуючий світ. Створіть банк цікавих, а значить, перспективних тем для ігрових програм за віковими та психологічними потребами. Пам'ятайте, тільки через інтерес можна об'єднати навіть протилежних учасників групи; • знайте правила композиції ігрової програми, прийоми театралізації, вимоги до реквізиту, музичного та художнього оформлення; • вчіться робити творчими мислення, уяву, спрямовувати їх на створення ігрової програми-комплекса. • вчіться моделювати проект (створювати комплекс ігор, об'єднаних єдиним задумом, змістом, архітектонікою, надзавданням), планувати діяльність з його реалізації;
• оволодійте навичками підтримування оптимальних взаємин з усіма функціональними учасниками проекту на всіх етапах його здійснення; • опануйте потрібними для конкретної ігрової програми спеціальними уміннями і навичками; • вчіться доводити справу до логічного кінця і отримувати прогнозований результат (реалізовувати власний ігровий проект); • вчіться робити якісний аналіз проведеної діяльності і знаходити варіанти вдосконалення створеної ігрової програми. Останній етап є логічним завершенням системи зрощення ігромайстра. Кожен педагог проростає через власних учнів. Ігромайстер не є винятком. Інша річ — цього етапу можна не дочекатися, не досягти. Однак це не означає, що до нього не треба прагнути. Навіть якщо так сталося, що у вас немає власних учнів, можна вчитися на аналізі досвіду інших ігромайстрів, культорганізаторів тощо. Головне — ви побачите свій досвід через призму майстерності інших. Ви оціните, що у вас є цінним, що потребує вдосконалення, що можна адаптувати до вашої неповторної ігрової технології. Помітите невідомі чи по-новому трансформовані старі форми, прийоми, ходи. Майстерність володіння аудиторією Усвідомлення таких стане вашим надбанням. Тож поспішаймо вчитися! Шукаймо ігромайстрів! Сьомий етап:учуся на роботі своїх учнів Мета етапу: корекція індивідуальної майстерності через зіставлення власного і побічного досвіду. Це означає: удосконалення ігрової майстерності відбувається ефективніше завдяки зіставленню системи власних знань, умінь, навичок з діяльнісним досвідом колег за родом праці. Як домогтися мети: • вчіться систематизувати і класифікувати індивідуальний досвід. Не бійтеся побачити власні хиби. Критикувати можна лише те, що вже зроблено. Критикувати можна лише того, хто щось здійснив. Зробіть висновки, перетворіть хибу на позитив і станете сильнішими; • вчіться виробляти сферичне бачення ігрового процесу. Бачити все: процеси, емоції та почуття, стани, відчувати потреби, бажання, передбачати реакції, результати, хиби; • вчіться поважати працю (навіть поки що недосконалу) своїх учнів і тих, кому надали допомоги, подарували увагу. Пам'ятайте, вчаться лише там, де не дають готових відповідей, а навчають ставити серії запитань; • вчіться бачити найменші, найнепомітніші деталі в реагуванні людей на репліки ігромайстра, які кристалізуються у складники успіху. Вчіться читати людей, швидко орієнтуватися в їхніх проявах; • вчіться коректно ставитися до неефективних, з вашого погляду, дій партнерів й інших фахівців; • вчіться працювати з аркушем. Що ясніше вибудовується програма на аркуші, то легше вона злетить в залі, то яскравішою буде побудована вами радість. Переглядів: 135 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|