Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Сім етапів опанування мистецтвом гри

Настане час, коли вас як ігромайстра не задовольнить лише маленька аудиторія, малі завдання, поодинокі ігри. Відчувши збагачену професій­ну і духовну силу, ви намагатиметеся реалізувати значні проекти. Для цього знадобляться всі отримані навички з менеджменту гри: уміння вести групу (організацію) до реалізації певних завдань, що стоять перед нею. В організацію входять: асистенти, гравці, аудиторія, звукооператор та інші, які виконують певні дії за алгоритмом і добиваються певного результату. Окреме питання: мистецтво складання ігрової програми.

Як домогтися мети:

• розвивайте горизонти знань про оточуючий світ. Створіть банк цікавих, а значить, перспективних тем для ігрових програм за віковими та психологічними потребами. Пам'ятайте, тільки через інтерес можна об'єднати навіть протилежних учасників групи;

• знайте правила композиції ігрової програми, прийоми театралізації, вимоги до реквізиту, музичного та художнього оформлення;

• вчіться робити творчими мислення, уяву, спрямовувати їх на ство­рення ігрової програми-комплекса.

• вчіться моделювати проект (створювати комплекс ігор, об'єднаних єдиним задумом, змістом, архітектонікою, надзавданням), планувати діяльність з його реалізації;

 

• оволодійте навичками підтримування оптимальних взаємин з усіма функціональними учасниками проекту на всіх етапах його здійснення;

• опануйте потрібними для конкретної ігрової програми спеціаль­ними уміннями і навичками;

• вчіться доводити справу до логічного кінця і отримувати прогно­зований результат (реалізовувати власний ігровий проект);

• вчіться робити якісний аналіз проведеної діяльності і знаходити варіанти вдосконалення створеної ігрової програми.

Останній етап є логічним завершенням системи зрощення ігромай­стра. Кожен педагог проростає через власних учнів. Ігромайстер не є винятком. Інша річ — цього етапу можна не дочекатися, не досягти. Однак це не означає, що до нього не треба прагнути. Навіть якщо так сталося, що у вас немає власних учнів, можна вчитися на аналізі до­свіду інших ігромайстрів, культорганізаторів тощо.

Головне — ви побачите свій досвід через призму майстерності інших. Ви оціните, що у вас є цінним, що потребує вдосконалення, що можна адаптувати до вашої неповторної ігрової технології. Помітите невідомі чи по-новому трансформовані старі форми, прийоми, ходи.


Майстерність володіння аудиторією

Усвідомлення таких стане вашим надбанням. Тож поспішаймо вчитися! Шукаймо ігромайстрів!

Сьомий етап:учуся на роботі своїх учнів

Мета етапу: корекція індивідуальної майстерності через зіставлен­ня власного і побічного досвіду.

Це означає: удосконалення ігрової майстерності відбувається ефек­тивніше завдяки зіставленню системи власних знань, умінь, навичок з діяльнісним досвідом колег за родом праці.

Як домогтися мети:

• вчіться систематизувати і класифікувати індивідуальний досвід. Не бійтеся побачити власні хиби. Критикувати можна лише те, що вже зроблено. Критикувати можна лише того, хто щось здійснив. Зробіть висновки, перетворіть хибу на позитив і станете сильнішими;

• вчіться виробляти сферичне бачення ігрового процесу. Бачити все: процеси, емоції та почуття, стани, відчувати потреби, бажання, перед­бачати реакції, результати, хиби;

• вчіться поважати працю (навіть поки що недосконалу) своїх учнів і тих, кому надали допомоги, подарували увагу. Пам'ятайте, вчаться лише там, де не дають готових відповідей, а навчають ставити серії запитань;

• вчіться бачити найменші, найнепомітніші деталі в реагуванні людей на репліки ігромайстра, які кристалізуються у складники успіху. Вчіться читати людей, швидко орієнтуватися в їхніх проявах;

• вчіться коректно ставитися до неефективних, з вашого погляду, дій партнерів й інших фахівців;

• вчіться працювати з аркушем. Що ясніше вибудовується програма на аркуші, то легше вона злетить в залі, то яскравішою буде побудована вами радість.





Переглядів: 135

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.