Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Атомарний рівень будови речовини

Вступ

Молекулярний і надмолекулярний рівні будови речовини

Рідинні кристали.

Будова та властивості речовин в різних агрегатних станах

Основи теорії про будову речовини і тіла: атомарний, молекулярний і надмолекулярний рівні будови речовини

Таким чином, існує гостра необхідність підвищити знання суспільства і ступінь їх участі в пошуку розумних рішень розвитку цивілізації і зберігання навколишнього середовища. З цією метою і пропонується курс ФХЧВ.

Заключення

Природа- це не те, що ми отримали в спадок від предків, а то, що ми узяли у позику у нащадків (древня індійська сентенція)

У III тисячолітті немає необхідності доводити гостроту і масштабність, тобто і небезпека що склалася у світі екологічної ситуації. Винуватцем екологічної кризи на Землі стала людина. Ніякому іншому біологічному виду не вдалося знищити таке велике число інших видів, безповоротно змінити екологічну ситуацію на планеті. Але не можна зупинити просування людства вперед, навряд чи можлива відмова від створюваної їм штучної біосфери, від створених їм умов життя.

Що робити? Якими шляхами рухатися людству далі? Які пріоритети вважати основними? Що важливіше екологія або науково-технічний прогрес? Проблема виживання, проблема збереження природної біосфери може бути розв'язана тільки шляхом компромісів і пошуків оптимальних рішень, вихід в коэволюции (спільній, взаємозв'язаній еволюції біосфери і людського суспільства). Виживання людини в умовах глобальної екологічної кризи безперечне залежить від наукових знань, впровадження в практику нових технічних досягнень.

 

а) Атомарний рівень будови речовини (короткі дані про будову атома).

б) Молекулярний рівень будови речовини. Типи хімічних зв’язків та кристалічних граток.

в) Надмолекулярний рівень будови речовини.

 

а) Агрегатні стани: плазма, газопродібний, рідкий і твердий стани.

б) Характеристика твердого стану: аморфні і кристалічні речовини.

 

Основи теорії про будову речовини і тіла: атомарний,

 

Відомо, що саме корисні та цінні для людини і суспільства властивості сполук, речовин і тіл обумовлюють їх вибір в якості багаточисельних матеріалів для будь-яких технологій, процесів і апаратів виробництв, машинобудування, сервісу, транспорту тощо.

Важливість проблеми вибору матеріалів для суспільства обумовлена ще й тим, що вимоги до їх властивостей та якості постійно стають все більш жорсткими і зростають, тому більшість з них постійно оновлюється з урахуванням все зростаючих вимог науково-технічного та технологічного прогресу. Очевидно, що хімічні реакції, а отже і хімічний зв’язок, що виникає в їх перебігу та залежить від електронної будови атомів, є важливим і своєрідним інструментом у вирішенні проблеми постійного оновлення асортименту матеріалів та створення матеріалів з наперед заданими, визначеними властивостями.

В такому скороченому курсі навчальний матеріал, присвячений хімічному зв’язку з точки зору його природи, механізму утворення, його характеристик та аналізу впливу його на будову молекул і властивості сполук, речовин і тіл розглядається стисло і спрощено, у формі найпростіших понять і визначень.


Читайте також:

  1. II рівень
  2. IV. Запасні речовини
  3. Агрегатні стани речовини
  4. Азот, фосфор, біогенні елементи та їх сполуки, органічні речовини
  5. Азотисті речовини
  6. Аксіоматичний метод у математиці та суть аксіоматичної побудови теорії.
  7. Алгоритм побудови сітьових графіків.
  8. Алгоритми побудови дерев екстремальної ваги
  9. Аморфний та кристалічний стан твердої речовини.
  10. Аналоговий рівень доведення
  11. Атомно-молекулярна будова речовини.




Переглядів: 3052

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Енергетика, металургія і хімічні виробництва – основні джерела токсичних відходів | Короткі дані про будову атома

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.