Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Повнота інформації

Повнота і достовірність інформації

Основні характеристики КПС

Глава 2. Комп’ютерні правові системи

Всі документи, необхідні для роботи підприємства, можна умовно розділити на три основні групи.

Першу групу складають міжнародні угоди і конвенції, підписані або ратифіковані Україною. Ці документи важливі в першу чергу для тих підприємств, що здійснюють зовнішню економічну діяльність.

До другої групи входять Закони, Укази, документи Президента, Кабінету міністрів та акти міністерств і відомств, які реєструються в Міністерстві юстиції. Ці документи публікуються у пресі. Повний набір таких нормативних документів користувачу надають практично всі системи.

Третю групу складають документи, які мають відомчий характер і не реєструються в Міністерстві Юстиції. Хоча такі документи не є нормативними, вони дуже важливі для роботи багатьох підприємств, зокрема, листи Мінфіну або інструкції ДПА. Ці документи дозволяють зрозуміти правову практику відомств, показують, як державні органи будуть застосовувати той або інший нормативний акт.

До четвертої групи входять документи регіональних і місцевих органів влади. Далеко не у всіх регіонах України чітко налагоджена публікація таких документів, хоча вони мають велике значення в роботі підприємства. Часто такі документи регламентують порядок сплати місцевих податків, зборів і мита, питання власності і приватизації на території області тощо.

Важливо, щоб розробник систем міг надати документи всіх трьох груп.

Зрозуміло, що для різних підприємств важливими є документи різних відомств. Однак для певної галузі важливими є документи тих органів влади, які своїми актами регулюють її діяльність (наприклад, Міністерства промислової політики або Міністерства транспорту). Крім того, для роботи будь-якого підприємства важливі документи Державної податкової адміністрації.

Оцінити повноту системи можна наступним чином. Фахівець, який працює з нормативними документами, приблизно уявляє обсяг документів, виданих найбільш важливим для нього відомством. Попросіть встановити демонстраційну версію найбільш повної системи і подивіться, скільки в ній документів Державної податкової адміністрації України, а також важливих для вас відомств. Якщо їх кількість збігається з вашими оцінками або перевищує їх, систему можна вважати повною.

Варто зазначити, що забезпечити наповнення КПС документами всіх трьох груп досить непросто. Це може зробити тільки фірма-розробник, яка має прямі зв’язки з відомствами і налагодила механізми збору, відстеження і пошуку інформації.

Повноту і достовірність нормативної інформації в системах можуть гарантувати тільки прямі договори про інформаційний обмін з органами влади і державного управління. Для того, щоб пересвідчитись в джерелах інформації, яка міститься в комп’ютерній правовій системі, дізнайтеся, скільки договорів про прямий інформаційний обмін має фірма-розробник КПС. Чим їх більше, тим вища ймовірність отримання необхідної інформації вчасно і без викривлень.

Говорячи про повноту систем, варто відзначити, що деякі системи побудовані за принципом універсалізму, а інші – за тематичним принципом. До універсальних баз входять документи з усіх галузей законодавства, і розраховані вони на широке коло користувачів. Іншими словами, ними користуються всі, від бухгалтера до юридичного консультанта.

Відповідно, тематичні бази розраховані на вузькі категорії користувачів: юристів банків, страхових організацій, адвокатів. До них входять нормативно-правові документи тільки певної тематики (наприклад з банківського, митного, екологічного права і т.д.).

Варто визнати, що тематичний розподіл баз документів – це вдалий маркетинговий хід фірм-розробників. Зрозуміло, що чіткий поділ документів за тематикою зробити неможливо, як неможливо наперед вгадати, які документи потрібні для роботи конкретному фахівцю. Тому часто користувач встановлює собі одну таку базу, потім з’ясовується, що деяких документів йому бракує, і він змушений докуповувати інші бази.

Однак документи в тематичних базах, як правило, дублюються, тобто різні бази містять одні й ті самі документи. Іноді обсяги такого повторення складають до 30%. І хоча при повторній покупці розповсюджувачі зазвичай надають знижки, у підсумку користувач декілька разів платить за одну і ту саму інформацію.


Читайте також:

  1. Алфавітний підхід до вимірювання кількості інформації.
  2. Аналіз зовнішньої інформації
  3. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження
  4. Аналіз та інтерпретація інформації
  5. Аналіз та узагальнення отриманої інформації.
  6. Аналіз якості виробничої інформації
  7. Аналітико-синтетична переробка інформації
  8. Аналітична обробка інформації вузлами інформаційно-аналітичної функціональної підсистеми МОЗ України і питань НС.
  9. БАГАТОКАНАЛЬНІ СИСТЕМИ ПЕРЕДАЧІ ІНФОРМАЦІЇ
  10. Бази даних як засіб зберігання й обробки інформації
  11. Базові напрями організації захисту інформації ІКСМ.
  12. Баланс підприємства як джерело інформації.




Переглядів: 1718

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Комп’ютерні правові системи | Оновлення інформації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.