Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Формули

Если в базовом классе есть конструктор с параметрами, в производном классе должен быть с параметрами и базовый конструктор должен быть явно вызван.

 

class Record

{

private:

int min,sec;

public:

Record(int m,int s);

.........

};

 

Record::Record(int m,int s)

{

min=m;

sec=s;

}

 

class Sprint : public Record

{

private:

int dec;

public:

Sprint(int d);

........

};

 

Sprint::Sprint(int d) :Record(1,2) // вызов базового конструктора в заголовке

{

dec=d;

}

 

 

int main(int argc, char* argv[])

{

Record x(1,4); // min=1 sec=4

Sprint z(5); // min=1 sec=2 dec=4 //

}

 

Вариант:

 

public:

Sprint(int int m,int s,int d);

........

};

 

Sprint::Sprint(int m,int s,int d) :Record(m,s) // вызов базового конструктора

{

dec=d;

}

 

int main(int argc, char* argv[])

{

Record x(1,4); // min=1 sec=4

Sprint z(2,3,5); // min=2 sec=3 dec=5

}

 

Аналог на языке java:

 

class Record

{

protected int min,sec;

public Record(int m,int s)

{

min=m;

sec=s;

}

}

 

class Sprint extends Record

{

private int dec;

public void Putdec(int d)

{

dec=d;

}

public Sprint(int m,int s,int d)

{

super(m,s); вызов конструктора базового класса

dec=d;

}

}

 

public class WorkSport

{

public static void main (String args[] )

{

Record a=new Record(7,8);

Sprint b=new Sprint(9,10,11);

}

}

 

Формули в Excel використаються для виконання різних операцій з даними, розташованими в осередках. Результат обчислень по формулі зберігається разом з формулою в осередку. Якщо осередок містить формулу, то вона відображається в рядку формул. Синтаксис формули наступний:

 

=<арифм. й ін. оператори>,<функції>,<адреси осередків>

Наприклад: =(А1+В2)^2

 

Операції: +,-,*,/,^,&,=,=>,=<,<>,>,<. Результатом формул, що містять операції порівняння може бути ІСТИНА або НЕПРАВДА. При використанні операції &(об'єднання) уміст двох або більше осередків поєднується в одну: =А1&А2

У формулах можуть використатися діапазони осередків. Синтаксис діапазону:

 

<адреса осередку початку діапазону>: <адреса осередку початку діапазону>

Наприклад: =CУММ(А3:F7,В6:K13,C5)

 

Уведення формули в осередок виробляється за правилами уведення даних. Однак, для швидкого створення формули адреси осередків (або діапазонів) які повинні брати участь у формулі можуть бути відображені в ній після щиглика на відповідному осередку (виділення діапазону).

Відносні й абсолютні посилання

При копіюванні осередку, що містить формулу, відбувається копіювання формули цього осередку в цільовий осередок, при цьому адреси осередків у копируемой формулі змінюються відповідно до нового місцеположення формули. Ці адреси називаються відносними адресами (посиланнями). Наприклад, при копіюванні формули =А1+2 з осередку А2 в осередок В2 формула змінить свій вид на =В1+2.

Для збереження адрес осередків у копируемой формулі застосовують абсолютну адресацію. Абсолютна адреса містить знак $ перед ім'ям й (або) перед номером рядка. Наприклад, при копіюванні формули =$А1+2 не буде змінюватися ім'я стовпця, а при копіюванні формули =$А$1+2 буде незмінна весь адреса. Для швидкої зміни відносної адреси осередку на абсолютний необхідно поставити курсор у рядок формул на цю адресу й нажати клавішу F4.

4.2. Робота з функціями

Excel пропонує велика кількість убудованих функцій для виконання розрахунків з даними в осередках.

 

Синтаксис функції:

<ім'я фукции>([адреса осередку,...][діапазон адрес,...])

 

Для спрощення створення функцій призначене вікно майстра функцій, яке можна викликати на екран при натисканні на кнопку на ПІ . Це вікно містить два поля: Категорія (список категорій функцій) і Функція (список функцій категорії). Вибравши необхідну функцію необхідно нажати на кнопці ОК і заповнити дані у вікні, що з'являється (малюємо структурно вікно й пояснюємо принцип роботи з ним):

 
 

Функції можна вводити у формулу також і вручну. Для виконання операції підсумовування даних в осередках можна використати засіб Автосумма. Для цього необхідно виділити цільовий осередок, нажати кнопку на ПІ ( і вказати діапазон осередків, дані яких будуть просуммированы.

4.3 Побудова діаграм

Діаграма - засіб графічного подання даних.

Елементи діаграми:

 

Excel дозволяє будувати діаграми різних типів, наприклад: гистограмма, кругова діаграма, графік.

 

Побудова діаграми виконується в 4 кроки:

- виділити осередку, що містять дані для побудови діаграми;

– “щиглик” на кнопці Майстер Діаграм панелі інструментів Стандартна (з'явиться діалогове вікно Майстер діаграм).

Крок 1 - Тип діаграми

- Вибрати тип і вид діаграми;

– “щиглик” на кнопці Далі.

Крок 2 - Джерело дані діаграми

– Вкладка Діапазон даних – указати (змінити) діапазон осередків для побудови діаграми (при необхідності);

– Вкладка Ряд – додавання, видалення зміна рядів даних; виділення діапазону осередків для підпису осі категорій (осі Х).

 

Крок 3 - Параметри діаграми

Задати наступні параметри:

– Назва діаграми й підпису осей (вкладка Заголовки);

– Підпису значень над кожним рядом (вкладка Підпису даних);

– Висновок значень по осях (вкладка Осі);

– Додавання в область діаграми таблиці даних (вкладка Таблиця даних);

– Висновок вертикальних і горизонтальних ліній в області побудови діаграми (вкладка Лінії сітки);

– Висновок на екран легенди і її місця розташування (вкладка Легенда);

Легенда – графічне пояснення, що показує кольорами або маркером позначення кожного ряду.

– “щиглик” на кнопці Далі.

Залежно від типу діаграми в цьому вікні можуть перебувають параметри специфічні для даного типу.

 

Крок 4 - Розміщення діаграми

- Розмістити діаграму на Аркуші: “окремому” або “наявному”;

– “Щиглик” на кнопці Готово.

 

Будь-які параметри діаграми можна змінити після її побудови. Для цього потрібно використати контекстні меню елементів діаграми.


Читайте також:

  1. Безпосереднє обчислення з використанням формули Ньютона-Лейбніца.
  2. Введення формули в комірку.
  3. Виведення формул для знаходження площі паралелограма, трикутника, трапеції. Формули для знаходження площ поверхонь просторових геометричних фігур.
  4. Вітальні формули
  5. Електронні формули
  6. Загальні хімічні формули
  7. Із формули (5.4) випливає, що амплітуда результуючого коливання визначається не тільки амплітудами коливань, що додаються, а й змінюється залежно від різниці їхніх початкових фаз.
  8. Ймовірність гіпотез. Формули Байєса
  9. Лекція 3 Формула повної ймовірності. Формули Байєса
  10. Моделі молекул і стереохімічні формули.
  11. Основні поняття, визначення, формули.
  12. Основні формули




Переглядів: 306

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.