МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алгоритм відшукання оптимального плану.1. Після знаходження опорного плану обчислюються значення визначників: , значення яких заносяться в додатковий рядок таблиці. В стовпчику вільних членів в цьому рядку записуємо значення функціоналу, рівне відношенню F1 i F2 В результаті приходимо до таблиці (Табл.3): Табл.3
2. При розв’язуванні задачі на максимум функціоналу за розв’язуючий стовпчик вибираємо той, в якому dj < 0. Коли таких стовпчиків декілька, то за розв’язуючий стовпчик краще брати той, в якому dj найбільший по абсолютній величині. 3. Розв’язуючи елемент в стовпчику шукається по найменшому симплексному відношенню. 4. Із знайденим brs робимо один крок МЖВ при цьому коефіціенти стрічок F1 і F2 перетворюються за загальним правилом, а останній рядок не перетворюється і не записується. 5. Далі для кожного стовпчика обчислюємо визначники dj, а для плану - значення функціоналу F(k+1). Якщо серед dj є хоча б один від’ємний, то робимо новий крок МЖВ і т. д. 6. Оптимальний розв’язок буде досягнуто, коли після чергового кроку всі визначники dj стануть невід’ємними. 7. При розв’язуванні задачі на мінімум, за розв’язуючий приймається стовпчик з dj > 0. Критерієм оптимальності служить недодатність dj. ПРИКЛАД. Знайти максимум та мінімум функціоналу: При виконанні обмежень: РОЗВ’ЯЗАННЯ. Складаємо початкову жорданову таблицю, заповнюючи коефіцієнтами функціоналу для чисельника та знаменника окремо два рядки F1 F2 (Табл.4). Табл.4
Так як b3 = -1 < 0, то план х1 = х2 = х3 = 0 не є опорним. Знайдемо опорний план. Відшукавши такий план, додаємо до таблиці ще один рядок, в який записуємо значення dj і функціоналу F (Табл.5). Табл.5
Оскільки всі визначники dj недодатні, робимо висновок, що функціонал досягає мінімуму у вершині x1 = 0, x2 = 0, x3 = 1 Для знаходження максимуму вибираємо за розв’язуючий другий стовпчик. Розв’язуючий елемент brs = 10. З цим елементом робимо крок МЖВ, перетворюючи всю таблицю, крім останнього рядка dj. В результаті отримаємо таблицю виду (Табл.6).
Табл.6
Елемент від’ємний – це означає, що максимум ще не досягнуто. В першому стовпчику вибираємо за розв’язуючий елемент з ним робимо наступний крок МЖВ і отримаємо нову таблицю (Табл.7). Табл.7
Обчисливши в новій таблиці всі знову знаходимо один від’ємний, а тому робимо ще один крок МЖВ з елементом . В результаті отримали таблицю (Табл.8). Табл.8
В Табл.8 всі визначники dj невід’ємні. Це свідчить про те, що при значеннях невідомих функціонал досягає максимального значення . Задача розв’язана. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|