МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Фінансування розвитку фізичної культури і спортуПлан ОСОБЛИВОСТІ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІНШИХ БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ ТЕМА 10. Час:2 год. Мета: розглянути особливості фінансування закладів культури і мистецтва; порядок фінансування розвитку фізичної культури і спорту; проаналізувати видатки на науково-дослідну діяльність, на державне управління та судову владу.
10. 1. Фінансування закладів культури і мистецтва, склад видатків. 10.2. Фінансування розвитку фізичної культури і спорту. 10.3 Видатки на науково-дослідну діяльність. 10.4. Видатки на державне управління та судову владу.
10.1. Фінансування закладів культури і мистецтва, склад видатків
До закладів культури і мистецтва належать: 1. Мистецтво: · творчі спілки; · театри; · філармонії, музичні колективи й ансамблі та інші заходи та заклади з мистецтва; · видатки на заходи, передбачені державними і місцевими програмами розвитку культури і мистецтва. 2. Культура: · бібліотеки; · музеї та виставки; · заповідники; · палаци і будинки культури, клуби та інші заклади клубного типу; · школи естетичного виховання дітей. 3. Кінематографія. 4. Архівна справа. 5. Інші заходи та заклади у галузі мистецтва й культури: Фінансування установ культури та мистецтва здійснюється за рахунок державного й місцевих бюджетів, а також коштів від надання платних послуг, передбачених чинним законодавством. Основами законодавства України про культуру для фінансової підтримки цих закладів можуть утворюватися державні та місцеві фонди розвитку культури. Установи культури і мистецтва, які фінансуються за рахунок державного та місцевого бюджетів, складають єдиний кошторис доходів і видатків, який затверджує вища організація. Планування витрат здійснюється в тому ж порядку, що і в інших бюджетних установах. Так оплата праці планується виходячи з типових штатів, встановлених для кожного виду установ залежно від обсягу їхньої діяльності (наприклад, по бібліотеках – від розміру книжкового фонду та ставок заробітної плати). Ставки заробітної плати бібліотекарів залежать від освіти, а працівників інших культурно-освітніх установ – від групи установи. Для невеликих установ культури складаються загальні кошториси. Зведене планування здійснюється за видами установ на основі середньої кількості установ кожного типу та середньої норми витрат з виділенням витрат на оплату праці. Окремі заклади культури та мистецтва мають власні доходи від основної діяльності. Для цих установ з бюджету планується сума дотації у розмірі витрат, що не покриваються власними доходами. Треба зазначити, що держава у сфері культури та мистецтва здійснює політику пільгового оподаткування. Звільняються від сплати податків творчі спілки, національно-культурні товариства, фонди, асоціації й інші.
Згідно з бюджетною класифікацією до видатків на фізичну культуру і спорт належать: 1. Фінансування заходів з фізичної культури і спорту: · видатки на утримання національних збірних команд України; · видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань; · видатки на підготовку і участь національних збірних команд в Олімпійських і Параолімпійських іграх; · видатки на утримання інвалідних центрів; · видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань серед інвалідів; · видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань з нетрадиційних видів спорту; · видатки на навчально-тренувальну роботу спортивних шкіл; · видатки на утримання апарату управління спортивних організацій; · видатки на здійснення капітального ремонту, придбання обладнання та інвентарю для баз олімпійської підготовки; · видатки на фінансову підтримку спортивних споруд; · інші видатки, в тому числі на: перепідготовку тренерських кадрів; міжнародне співробітництво; фінансову підтримку клубних команд та підліткових клубів; придбання обладнання для прес-центру та медичного обладнання; придбання нематеріальних активів. 2. Фінансова підтримка громадських організацій: · видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань; · видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань з нетрадиційних видів спорту; · видатки на навчально-тренувальну роботу спортивних шкіл; · видатки на утримання апарату управління спортивних організацій; · видатки на фінансову підтримку спортивних споруд; · інші видатки (видатки на розвиток авіаційних видів спорту). Заходи з фізичної культури і спорту фінансуються за рахунок державного, місцевих бюджетів, коштів професійних союзів, добровільних спортивних товариств, благодійних внесків і пожертвувань з державного і місцевого бюджетів держава спрямовує значні кошти на будівництво спортивних споруд, придбання спортивного інвентарю і обладнання. Частина витрат здійснюється професійними спілками, добровільними спортивними товариствами й іншими організаціями. Зведене планування витрат на фізичну культуру і спорт здійснюється на підставі показників, які характеризують спортивний захід. Так, видатки на утримання національних збірних команд України визначаються виходячи із кількості штатних команд і середніх витрат у розрахунку на одну команду, що склалися в попередні роки, з урахуванням факторів, що можуть вплинути на їх величину в прогнозованому році. Окремо визначається фонд оплати праці працівників штатних збірних, враховуючи чисельність таких працівників і їх середньомісячну заробітну плату. Видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань плануються на підставі кількості учасників змагань, кількості людино-днів участі у змаганнях і середніх витрат на 1 людино-день участі у змаганнях. Видатки на навчально-тренувальну роботу спортивних шкіл визначаються виходячи із середньої кількості учнів спортивних шкіл усіх типів і середнього розміру витрат на одного учня. Окремо планується оплата праці штатних працівників спортивних шкіл виходячи з їх чисельності і середньомісячної заробітної плати. Видатки на фінансову підтримку спортивних споруд розраховуються виходячи із кількості споруд, що повністю утримуються за рахунок бюджетних коштів, кількості споруд, що отримують фінансову підтримку, і середнього розміру витрат на відповідну групу споруд. Фонд оплати праці розраховується згідно з чисельністю працівників за штатним розписом і їх середньомісячною заробітною платою. Витрати на фінансову підтримку громадських: організацій розраховуються у тому ж порядку, що і витрати на заходи з фізичної культури і спорту. Обсяг видатків за єдиним кошторисом доходів і видатків визначається на підставі показників, які характеризують спортивний захід: з якого виду спорту він провадиться; місце і тривалість змагань або зборів, кількість учасників та інші. Значну питому вагу становлять видатки на харчування учасників і суддів спортивних змагань та навчально-тренувальних зборів. Норми харчування встановлюються залежно від рівня змагань, їхньої тривалості та виду спорту. Видатки на придбання спеціального обладнання й інвентарю, на обмундирування учасників плануються на підставі відповідного табеля забезпечення. У кошторисі передбачаються оплата вартості проїзду, добових і квартирних учасникам змагань і зборів, суддям, тренерам і представникам команд; оплата оренди спортивних споруд, оформлення і обслуговування змагань і зборів; видатки на нагородження команд і спортсменів й інші витрати на проведення змагань і навчально-тренувальних зборів.
Читайте також:
|
||||||||
|