МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Правила поведінки при перевірці.Якщо до підприємства приходять з перевіркою, то виникає питання М. Чернишевського: "Що робити?" Існують п'ять правил поведінки, дотримання яких дозволить позитивно впливати на перевіряючого. У нього відпаде бажання взагалі суперечити, лаятися та штрафувати підприємство. Правило 1. При розмові намагайтеся дивитись у вічі. Пам'ятайте, що у людини, яка каже неправду, очі бігають, вона водить ними із сторони у сторону, ухиляється від погляду співрозмовника. Вам же приховувати немає чого, тому дивитися потрібно інспекторові у вічі. Головне - не перестаратися. Візуальний контакт "очі в очі" повинен складати не більше 75 % часу бесіди. При цьому не можна: o Тиснути перевіряючого поглядом постійно - він може образитися і подумати, що ви до нього пристаєте; o Дивитися на інспектора, коли він зайнятий якоюсь справою - він невільно гадає, що Ви за ним слідкуєте або ще гірше - бажаєте навести на нього псування. Правило 2 . Завжди уважно і з інтересом слухайте інспектора. При цьому неважливо, про що він розповідає: про використання підпункту якогось закону, або про поїздку за грибами у ліс. Запам'ятайте: кожна людина вважає себе унікальною, в голові у неї тисячі геніальних ідей, які чомусь ніхто не бажає вислуховувати. Люди сильно прив'язуються до тих, хто бажає їх слухати годинами. Проявіть інтерес до розмов (особливо до монологів) перевіряючого, і він проникнеться до Вас почуттям глибокої вдячності. Щоб завжди виглядати зацікавленим (буває розповідає з задоволенням про машину, а Ви не можете відрізнити гальма від акумулятора), використовувайте такі засоби: o Кивайте головою; o Підтакуйте; o Змінюйте вираз обличчя (якщо відповідач бажає здивувати - дивуйтеся, збентежити - збентежуйтесь); o Повторюйте фрази, сказані інспектором у вигляді висновків і резюме (наприклад, він стверджує, що на Марсі є життя і йому це відомо. Вам залишається додати фразу: "Так, на Марсі є життя! А я про це не знав, або не знала!"). Правило 3. Потрібно виглядати абсолютно спокійним. Так, ніби у Вас зараз немає ніякої перевірки і Вас взагалі обходять стороною усі життєві чвари. До таких людей тягнуться, їм симпатизують, у їх товаристві почувають себе затишно. Якщо частка Вашого спокою передається інспектору, він невільно починає посміхатися і його добрий настрій буде пов'язаний з Вами. Але Ваші хвилювання можуть невільно видати Вас, ось чому запам'ятайте декілька засобів, як їх приховати: o Посміхаючись, Ви повинні показувати доброту, але не перестарайтеся: увесь час посміхаються тільки самі знаєте хто; o Ваші жести повинні бути плавними і відкритими, намагайтеся показувати відкритими долоні; o Не перехрещуйте руки або ноги; o Не барабаньте пальцями по столу, не грайте ручками, ґудзиками, прикрасами та іншим. Пам'ятайте, що роблять так тільки неврастеніки. Правило 4. Завжди тримайте себе в руках. Зрозуміло, що перевірка - не пікнік, усяке може трапитись. Іноді наміри або дії перевіряючого викликають негативні емоції: виникає бажання стукати кулаками по столу і довго з криком доказувати свою правоту, а по закінченні кинути у стіну вазу. Цього краще не робити. По-перше, у гніві можете сказати таке, що перевіряючий на все життя стане Вашим особистим ворогом. По-друге, втративши над собою контроль, Ви можете наговорити зайвого. Ну і по-третє, нервові клітини не відновлюються. 10-хвилинний спалах гніву потім обернеться депресією. Ще раз повторюємо: не можна виходити з себе. Ну а якщо не виходить? Якщо накипіло і просить виходу? Усе рівно не піддавайтеся - буде тільки гірше. Ось декілька засобів подавити у собі емоційний сплеск: o Не відповідайте на різні репліки перевіряючого відразу, почекайте секунд десять. Порахуйте кількість лампочок у кабінеті або подумайте, що приготувати на вечерю, але, Господь Вас спаси, уявляти собі можливий розмір штрафу - ваза сама стрибне Вам у руки; o Дихайте глибоко. Метод простий, але дуже ефективний; o Ухиляйтеся від спорів, не кажіть "ні". Скажіть "можливо, але...", "може бути, але...". Не ставте інспектору запитань, на які він відповість "ні"; o Якщо пристрасті розгорілися, під будь-яким приводом перервіть розмову (терміново треба телефонувати, викликають та інше). Знову починайте розмову тільки після того, як заспокоїтесь; o У напружених ситуаціях не вставайте. Стоячи, людина займає більш агресивну позицію, у неї більше простору для неприязних жестів і чудова можливість увійти у фізичний контакт із "супротивником". Сидячи ж, лаятися просто незручно. Згадайте, коли сварка трапляється за столом, то ті, хто сваряться, відразу зіскакують. Ось чому присядьте самі і запропонуйте зробити те саме інспекторові. Правило 5. Намагайтеся усіма силами уникнути конфлікту. Зрозумійте: той, хто свідомо не бажає йти на конфронтацію, хто застосовує усі сили для урегулювання будь-яких питань шляхом переговорів, той у результаті свого доб'ється. Конфлікт - це завжди невирішені робочі питання, стрес і депресія. Уникайте цього. На підставі досвіду проведення експертиз з питань оподаткування, де джерелом інформації служили акти податкових перевірок, виявлено 15 основних ознак недоліків за результатами податкових перевірок (табл. 4.6). Таблиця 4.6. Систематизація недоліків у актах за результатами документальних перевірок
Причини низької якості результатів перевірок: - по-перше, нечітке законодавство, повна відсутність урегулювання оподаткування деяких операцій; відсутність регламентації на законодавчому рівні порядку проведення й оформлення результатів документальних перевірок, в тому числі й недосконалість методик проведення перевірок за кожним конкретним податком; - по-друге, відсутність юридичного супроводу під час проведення перевірок; - по-третє, вихід за межі компетенції ревізорів, що виявляється у невиконанні відомчих наказів стосовно відображення в акті перевірки тільки обґрунтованих даних без суб'єктивних припущень перевіряючих, які не мають підтверджених доказів та різного роду висновків щодо дій посадових осіб підприємств; - по-четверте, через нестачу часу перевірки великих платників податків проводяться не суцільним порядком з урахуванням кожного первинного документа, а вибірково; - по-п'яте, неповне використання прав постійних комісій при відповідальних підрозділах урегульовувати спірні питання під час здійснення перевірки до підписання акта, що дозволило б вивільнити час працівників податкової служби і суди від розгляду типових справ, які раніше вже вирішувались, і тим самим заощадити кошти і час усіх учасників податкових правовідносин. ТЕМА 5. ВИЯВЛЕННЯ ПОМИЛОК, ШАХРАЙСТВА ТА ЇХ ЗАПОБІГАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ВНУТРІШНЬОГО АУДИТУ 5.1. Заходи боротьби по відмиванню грошей та існуючи випадки (ризики) шахрайства, правопорушень в Україні. 5.2. Помилки та шахрайство. 5.3. Процедури внутрішнього аудитора, необхідні для виявлення ознак шахрайства або помилки та його дії. 5.4. Виправлення помилок і зміни в облікових оцінках. 5.5. Зловживання в комп'ютерному середовищі. Заходи аудитора щодо зниження ризику шахрайства за допомогою комп'ютера. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|