Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Програмна інженерія

Глобальні процеси інформатизації суспільства безумовно повинні були вплинути на викладання в університетах наук, пов’язаних з інформаційними технологіями, які втілились в розробці міжнародних рекомендацій під егідою професіональних асоціацій ACM (Association for Computing Machinery) і IEEE Computing Society.

Узагальнена область з комп’ютерних знань - комп’ютінг (computing) поділена на п’ять основних дисциплін: інформатика (computer science), програмна інженерія (software engineering), проектування апаратних платформ (hardware engineering), інформаційні системи (information systems) та інформаційні технології (information technology). Не зважаючи на таке формальне розділення, всі п’ять напрямків – споріднені науки. Вони тісно пов’язані між собою. Всі вони в більшій чи меншій ступені вивчають основи інформатики, програмування і технічні засоби, безумовно, з різним поглибленням в залежності від спеціалізації. В останній час найбільш змінилися підходи до викладання програмного забезпечення. Тепер ця дисципліна називається не програмуванням, а програмною інженерією, з дійсно інженерними підходами до створення програмних продуктів.

Програмна інженерія намагається інтегрувати принципи математики і інформатики з інженерними підходами, розробленими для виготовлення матеріальних продуктів[3]. Основні характеристики інженерного підходу такі:

- інженери в своїй діяльності завжди ретельно оцінюють альтернативи в пошуку оптимальних рішень, порівнюючи можливі витрати і прибутки;

- інженери завжди намагаються працювати з використанням кількісних характеристик і при необхідності дають приблизні рішення на основі досвіду та емпіричних даних;

- інженери придають особливе значення використанню дисциплінованого процесу при реалізації проекту і розуміють важливість ефективної організації командної роботи;

- інженери відповідають за весь життєвий цикл виробу, починаючи з дослідження, розробки, проектування, виробництва, тестування, впровадження і закінчуючи супроводом в експлуатації;

- інженери придають велике значення вибору і використанню інструментальних засобів;

- інженери-програмісти повинні мати освіту і досвід роботи в предметній області.

Програмна інженерія грунтється на цілій низці дисциплін, що ввійшли в рекомендації міжнародних асоціацій як проект SE 2004 (Software Engineering 2004). Теоретичні і концептуальні основи викладання програмної інженерії лежать, перш за все, в різних областях інформатики, але для одержання повноцінної освіти студентам необхідно бути знайомим з рядом концепцій з інших областей, таких як математика, інженерія, управління проектами і одна або декілька конкретних предметних областей. Всі студенти, вивчаючі програмну інженерію, повинні вміти інтегрувати теорію і практику, розуміти важливість абстракцій і моделювання, бути здібними розбиратися в нових для себе предметних галузях, не пов’язаних безпосередньо з комп’ютінгом, а також розуміти важливість висококваліфікованого проектування. При цьому стрімка еволюція програмної інженерії потребує постійного оновлення навчальних планів. Навчальні плани повинні співпадати з вимогами до рівня освіти фахівців програмістів в різних країнах, що є передумовою визнання наших дипломів в зовнішньому світі. В основу навчальних планів повинні бути закладені такі фахові дисципліни, як віща математика, основи комп’ютінга і інженерії, мови програмування, технологія проектування і верифікації програмного забезпечення, якість і управління програмними проектами. Обов’язковою складовою навчальної програми повинна стати професійна практика.

 

 

 

 

 

 


Читайте також:

  1. Генна інженерія
  2. Інженерія вимог
  3. Інженерія знань
  4. Лекція 2: Програмна анотація
  5. Лекція №1. Поняття вимог. Інженерія ПЗ
  6. Програмна анотація
  7. Програмна анотація
  8. Програмна анотація
  9. Програмна модель послідовного порта
  10. Технічна та програмна підтримка інформаційних систем. Забезпечення послуг підтримки функціонування інформаційних систем: основні фактори.




Переглядів: 1150

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Об'єктно-орієнтоване програмування | Лекція 16.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.