МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Фрагмент розрахунку коефіцієнту структурних зрушень в попиті домогосподарств України в 2000 році
Отже, коефіцієнт структурних зрушень, який дорівнює 0,166, близький до нуля, а це свідчить про те, що порівнювані структури попиту в першій і останній групах домогосподарств за розміром середньодушового доходу залишились майже незмінними. З метою докладнішого статистичного вивчення структури попиту в СНР використовуються таблиці «Витрати –– Випуск», які являють собою взаємозв’язані через товарні потоки рахунки виробництва, утворення, розподілу та використання доходів у межах річного виробничного циклу. Таблиці «Витрати –– Випуск» дають змогу оцінити структуру фактичного кінцевого споживання домашніх господарств за другим квадрантом балансу щодо чистих галузей –– виробників товарів та послуг, а також розрахувати можливі варіанти економічної політики через використання матриці коефіцієнтів повних витрат та валових випусків. Рівень, динаміка, калорійність і якість харчування.Для характеристики кінцевого споживання продовольчих товарів населенням статистика вивчає рівень та динаміку споживання основних продуктів харчування; калорійність (енергетичну цінність) середньодобового раціону населення та його структуру за походженням продуктів (рослинного та тваринного походження); рівень та динаміку споживання макро- і мікроелементів, вітамінів у середньому на добу на душу населення; складаються баланси основних сільськогосподарських продуктів за категоріями господарств і за регіонами на рік. Основним показником кінцевого споживання продовольчих товарів є рівень споживання на душу населення у вартісному і натуральному виразі. Він розраховується в середньому на душу населення в цілому по країні, за регіонами, за окремими його соціальними групами, групами за доходом, віком, типу поселення та ін. До спожитих продуктів харчування належать продукти, які були у звітному періоді куплені, отримані з особистого підсобного господарства, від самозаготівель, а також отримані в подарунок та з інших джерел. У загальний обсяг спожитих продуктів не включається споживання в ресторанному господарстві. За вибірковим обстеженням домогосподарств щоквартально з розрахунком за кожний місяць і за рік визначаються: а) кількість спожитих продуктів на 100 домогосподарств і на одну особу; б) за таблицями хімічного складу у спожитих продуктах визначається вміст білків, жирів, вуглеводів (у грамах); в) розраховуються калорійність харчування на 100 домогосподарств і на одну особу; г) за таблицями хімічного складу у спожитих продуктах визначається вміст вітамінів, мінеральних елементів і розраховується їхня кількість на 100 домогосподарств та на одну особу. Об’єктивним індикатором для оцінювання результату поведінки споживачів є порівняння фактичного рівня споживання продовольчих товарів із рекомендованими нормами, розробленими ВАТ УкрНДІ харчування. Рекомендовані норми існують у таких варіантах: 1) на період з 2000-го по 2010 рік; 2) норми мінімального споживчого кошика за умови соціально—економічної кризи. Їхні значення, кг на рік у середньому на душу населення, наведено в табл. 6.14. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|