Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Стратегіі компанії- послідовника

Далеко не кожна компанія « з першої десятки » прагне кинути виклик лідеру ринку . Лідер ніколи не залишає спроб « поживитися» за рахунок його споживачів безкарними. Якщо претендент спокушає споживачів більш низькими цінами, більш високим рівнем послуг або надає товару додаткові більш привабливі властивості, лідер з метою відбиття атаки здатний швидко домогтися того ж самого. Лідер, як правило, більш витривалий в рішучій боротьбі за споживачів. Після суворого поєдинку обидві компанії можуть опинитися в досить тяжкому становищі, а це означає, що претендент, перш ніж атакувати, повинен двічі подумати. Тому багато компаній воліють слідувати за лідером, ніж кидати йому виклик .

Компанія, наступна за лідером , може отримати безліч переваг. Ринковий лідер часто несе величезні витрати, пов'язані з розвитком нових товарів і ринків , розширенням каналів руху товарів. Зазвичай нагородою за всі ці тяжкі труди і ризик служить лідерство на ринку. З іншого боку , компанія- послідовник може переймати досвід лідера і копіювати або удосконалювати його товари і маркетингові програми , зазвичай вкладаючи значно менше коштів. Хоча компанія- послідовник навряд чи зможе обійти лідера , вона часто може домогтися досить значного рівня прибутків.

У деяких галузях промисловості , наприклад у сталеливарній , виробництві добрив або хімічної , існує дуже мало можливостей для спеціалізації , якість обслуговування часто зіставно для різних компаній і чутливість споживачів щодо ціни сильно зростає . Цінові війни можуть спалахнути в будь-яку хвилину . У цих галузях компанії намагаються уникати швидких і раптових захоплень частки ринку , тому що така стратегія тільки провокує відплата. Більшість фірм уникають переманювати споживачів один у одного . Замість цього вони пропонують покупцям одні й ті ж товари і послуги , зазвичай копіюючи в цьому лідера . Розподіл часток ринку дуже стабільно .

Це не означає , що компанії- послідовники не мають власної ринкової стратегії . Компанія- послідовник повинна знати , як утримати існуючих споживачів і як завоювати неабияку частку нових. Кожен « послідовник » прагне до того , щоб його цільової ринок володів чітко вираженими перевагами - місцем розташування, обсягом послуг , можливостями надання споживачам фінансових пільг . Компанія- послідовник - це першочергова мішень для атак компаній- претендентів. Отже , компанія- послідовник повинна весь час піклуватися про те , щоб її виробничі витрати були низькими , а якість товарів і послуг - високими. Вона також повинна відразу вступати на нові ринки , як тільки вони з'являються. Проходження за лідером і проходження лідерові не означає пасивності поведінки або сліпого копіювання дій лідера . Компанія- послідовник повинна визначити для себе свій власний шлях зростання , але такий, що не чреватий відплатою з боку конкурентів.

Фірми , наступні на ринку за лідером , в тій чи іншій мірі слідують і його поведінці, і в цьому сенсі можуть бути віднесені до одного з трьох широко поширених типів .

Компанія , яку можна назвати плагіатором , повністю копіює випускаються лідером товари , його систему розподілу , рекламу та інші маркетингові дії . Плагіатор нічого не винаходить і не породжує сам. Він просто намагається існувати за рахунок інвестицій , здійснених лідером ринку .

Компанія- наслідувач дещо копіює у лідера, але вносить деякі відмінності в комплекс послуг, що надаються, рекламу, ціноутворення та інші складові маркетингового комплексу. Лідер не звертає уваги на наслідувача до тих пір, поки той не переходить у відкритий наступ. Наслідувач навіть може допомогти лідеру уникнути звинувачень у монополізмі .

Компанія- освоювачів будує свою політику, використовуючи продукцію лідера і його маркетингові програми, часто покращуючи їх. Освоювачів може обрати для своїх продажів інші ринки , щоб уникнути конфронтації з лідером. Так чинять багато компаній , що виробляють клони комп'ютерів IBM PC. Amstrad була однією з перших компаній , яка стала продавати свої готові до вживання машини, використовуючи мережу роздрібної торгівлі електротоварами . Зараз компанія Dell і гранд комп'ютерної індустрії корпорація Technologies поєднують прямі продажі з прекрасною підтримкою роботи комп'ютерів , які придбали споживачі. Часто освоювачів переростає в майбутнього претендента , як це сталося з багатьма японськими фірмами, після того як вони освоювали й удосконалювали продукцію , розроблену різними компаніями по всьому світу.

 




Переглядів: 737

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вибір наступальної стратегії | Стратегія компанії, яка обслуговує ринкову нішу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.