МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
А.П.ЧеховДе, коли і з якого приводу бізнесмен виступає в ролі оратора? Публічний виступ Види усного спілкування Офіційно-діловий стиль реалізується в усній формі (ділові наради, публічні виступи, телефонне спілкування). Усне ділове спілкування передбачає всілякі способи взаємодії між співрозмовниками за допомогою вербальних і невербальних засобів. Залежно від способу сприймання інформації, кількості учасників, форми спілкування можна поділити на такі види: Ø Контактне (безпосереднє) Ø Дистанційне (телефонне, селекторне) Ø Діалогічне (з одним співрозмовником) Ø Монологічне (доповідь, промова) Ø Полілогічне (диспут) Ø Усне (розмова, бесіда) Ø Письмове (лист, телеграма, електронні засоби) Ø Міжперсональне (нарада) Ø Масове (збори, мітинг) Кожний з наведених видів передбачає дотримання відповідних етичних норм і правил спілкування.
Заберіть у мене все, чим я володію. Але залишіть мені мову. І скоро я матиму все, що мав. Даніель Уеберт. Публічне мовлення – це особливий вид тексту, створюваний за законами ораторської майстерності, орієнтований на переконання. Без ораторської майстерності підприємцю, бізнесмену не обійтися. І перш, ніж зайнятися «справою», необхідно опанувати науку спілкування. Такий підхід – гарантія успіху. Це добре розуміють, наприклад, у діловому світі в США. Великі фірми навчають своїх менеджерів (керуючих) майстерності риторики. І тому справи в них йдуть успішно. 1. Перед співробітниками свого колективу. 2. На переговорах з партнерами. 3. За круглим столом «бізнесменів». 4. На ділових зустрічах. 5. На зустрічах з іноземними партнерами. 6. У суді й арбітражі. 7. На офіційних сніданках й обідах. 8. По сумних обставинах. «… Для інтелігентної людини негарно говорити так само непристойно, як і не вміти писати.» Життя свідчить: ніякий інший талант не дає людині можливість зробити кар’єру з такою швидкістю, як здатність добре говорити. Щоб навчитися добре говорити, потрібні знання мови, багатий словниковий запас, необхідне володіння мовною культурою. Історія зберігає зразки стилю мов двох талановитих ораторів стародавності: Демосфена і Есхіла. Есхіл – милозвучністю своєї мови приводив слухачів у захват. Демосфен – розбуджував слухачів до негайної дії. Б’є по авторитеті оратора неправильність слів і наголосів. Аудиторію пригнічує і невірна вимова слів. Мова красна - із прислів’ям. Якщо говоримо про стиль діяльності підприємця, можна згадати афоризм: «Зручний випадок не довго чекає». Дохідлива і та мова, у якій є м’який добродушний гумор. «Гумор запускає в дію механізм розуму.»
|
||||||||
|