Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Північна Америка. Контрастність країн регіону. Місце і роль США в Америці.

Країни Латинської Америки. Центральна та Південна Америка. ЕГП та склад території.

Канада. ЕГП. Формування території. Природні умови.

США. ЕГП населення найбільші міські агломерації та урбанізовані райони.

Загальний огляд регіону Америки. Контрастність країн регіону. Місце і роль США в Америці.

План лекції

ТЕМА:КРАЇНИ АМЕРИКИ

Лекція №8

План аналізу виступу

Аналіз публічного виступу

Аналіз виступу необхідний для вдосконалення майстерності оратора. Промовець повинен з’ясувати:

* чи зацікавив він слухачів;

* чи зміг утримати увагу аудиторії впродовж виступу;

* чи вклався у відведений час;

* чи сказав усе, що хотів;

* чи виділив головне;

* чи не відступав від теми;

* чи почувався впевнено.

 

 

Аналізуючи чужий виступ, дайте відповіді на такі запитання:

1. Чи захопив увагу слухачів початок промови?

2. Чи зрозуміла основна думка?

3. Чи вдалі приклади?

4. Чи цікавий виклад?

5. Чи відповідають ситуації та меті спілкування тип і стиль мовлення?

6. Чи вдале завершення промови?

7. Чи додержано регламенту?

8. Чи достатня гучність голосу?

9. Чи переконливо виступав оратор?

10. Чи добре тримався оратор?

І. За змістом виступу:

1. Чи правильно студент зрозумів тему, запропоновану для виступу?

2. Чи виділена основна думка?

3.Чи враховується адресат мовлення?

4. Чи раціонально дібраний матеріал, чи немає дрібних, необов’язкових фактів, деталей?

5. Чи помітили ви ставлення виступаючого до того, про що він говорив? Якими засобами це досягнуто?

6. Які прийоми (порівняння, аналогія, протиставлення, приклади з життя, афоризми) використані виступаючим для доведення своїх думок?

 

ІІ. За формою виступу:

1. Чи вдало побудований виступ?

2. Яким був вступ, висновок?

3. Чи витримані такі вимоги, як уміння логічно, послідовно розміщувати факти й висновки, доводити висунуті положення?

4. Чи достатньо багатий словник виступаючого?

5. Чи вдало вибраний тон, інтонація, чи робляться паузи?

6. Які недоліки в мовленні ви помітили? Що порадите товаришеві?

 

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Дніпрорудненський індустріальний технікум

 

ПРАКТИЧНІ РОБОТИ

 

З предмету: «Українська мова (за професійним спрямуванням)»

 

ЗВІТИ

 

студента групи ПР - 09________________________________

ККР________________________________________________________

викладач ___К.О.Сіроштан_

 

 

Європейці, що прийшли слідом за Колумбом, швидко побачили казкові можливості Нового Світу, і минуло зовсім небагато часу, як тисячі представників Старого Світу, покинувши будинки, сім’ї і свої заняття, почали переселятися до незнаних земель. Через п’ять століть ми можемо оцінити результат діяльності переселенців і їх нащадків — країни Америки (розвинені і ті, що розвиваються) стали потужною силою на світовій арені.

З точки зору соціально-економічної географії Америка складається з двох великих історико-географічних регіонів — Англо-Америки (Північної Америки) і Латинської Америки. До складу Англо-Америки входять США, Канада і острівне володіння Данії — Ґренландія, а також розташовані в Атлантичному океані острови — Бермудські, Сен-П’єр і Мікелон. Латинська Америка включає всю групу держав, розташованих на південь від США — це Мексика, країни Центральної Америки (перешийок між материками), острови Вест-Індії і держави Південної Америки з прилеглими до неї островами.

Рівні розвитку країн Англо-Америки і Латинської Америки дуже різняться. Англо-Америка і особливо США — найпотужніший в економічному плані регіон світу, що посідає 1-е місце за виробництвом продукції обробної і видобувної промисловості (41 %) і за виробництвом продукції сільського господарства (близько 40 %). Країни Латинської Америки є такими, що розвиваються, хоч останнім часом тут можна виділити держави з більш високим рівнем розвитку промисловості. Це так звані нові індустріальні країни Латинської Америки: Мексика, Бразілія, Аргентина, Венесуела. У цьому ж регіоні розташована одна з небагатьох держав, що зберегли соціалістичний лад,— Куба. Регіон долає важку спадщину багатовікової колонізації — економічну відсталість, латифундизм, підлегле становище в системі міжнародного поділу праці. Країни Латинської Америки відіграють роль аграрно-сировинних додатків розвинених держав, є важливою сферою вкладення капіталу і ринком збуту готової продукції.

Характерною ознакою Америки є наявність низки інтеграційних об’єднань. Найбільшою міжнародною організацією є Організація американських держав, що поєднує 30 країн регіону. У 1973 р. створене Карібське співтовариство (КАРІКОМ), його мета — спростити господарські пов’язки між Карібськими країнами. Із 1983 р. на основі Латиноамериканської асоціації вільної торгівлі утворена Латиноамериканська асоціація інтеграції (ЛАІ). Найбільше економічно потужне об’єднання було створене в 1992 р., коли США, Канада й Мексика утворили Північноамериканську асоціацію вільної торгівлі (НАФТА). Інтеграційні процеси допомагають більш раціонально використати сировинні, фінансові, трудові та виробничі ресурси Америки.

Вирішальну роль в економічному і політичному житті регіону і всього світу відіграє наймогутніша в економічному і військовому аспектах країна — США. За підтримки держави міжнародні монополії США практично повністю контролюють країни Америки, проникаючи до їх економіки шляхом придбання акцій місцевих фірм, заснування філіалів своїх фірм, перенесення туди частини виробництв багатьох товарів, використання дешевої робочої сили і багатьох сировинних ресурсів. США використовують своїх сусідів для виконання певних функцій обслуговування: переробки привізної нафти, реекспорту нафтопродуктів, виробництва алюмінію, «квартирантства» найбільших монополій, що уникають великого оподаткування чи розукрупнення тощо. До портів Панами приписано більше американських торговельних суден, ніж до всіх портів США. Останнім часом багато держав регіону дедалі наполегливіше намагаються звільнитися від надмірної опіки США і збільшити свою частку прибутку від експлуатації власних ресурсів.

До приходу європейців територію Північної Америки населяли індіанці, а Аляску — ескімоси. Наприкінці XV ст. берегів Північної Америки досяг мореплавець Джон Кабот. Це поклало початок європейській колонізації материка, у якій брали участь іспанці, голландці й французи, однак найбільших успіхів досягли англійці.

На початку XVII ст. Англія вже мала велику територію на східному узбережжі континенту. У XVIII ст. в американських колоніях розгорнувся потужний рух, спрямований на здобуття самостійності. У ході війни за незалежність американська армія, яку очолював Джордж Вашинґтон і яка складалася з добровольців, здобула перемогу. 4 червня 1776 р. була прийнята Декларація незалежності США, а через 11 років — конституція нової держави. У наступні кілька десятиліть територія країни збільшувалася як за рахунок покупок (Франція продала колонію Луїзіана, Росія — Аляску й Алеутські острови), так і завдяки захопленням (у Мексики був відібраний штат Техас). У другій половині XIX ст. колонізація охопила Великі рівнини, гірський Захід і Тихоокеанське узбережжя.

Із часом загострилися суперечності між промисловою й фермерською Північчю й рабовласницьким Півднем, що призвели до громадянської війни 1861–1865 рр. Перемогу здобули жителі Півночі, яких очолював президент Авраам Лінкольн. Це дало можливість об’єднати країну, призвело до знищення рабства й послужило поштовхом до швидкого економічного розвитку.

У 1917–1918 рр. США брали участь у Першій світовій війні на боці Антанти. Після війни, що переважно велася на європейській території, США посіли провідне місце серед держав світу. У 1929 р. в країні вибухнула жорстока економічна криза — «Велика депресія», що супроводжувалася падінням виробництва, соціальними потрясіннями, ростом безробіття й злочинності. Кризу вдалося подолати за допомогою відомих під назвою «Новий курс» реформ, проголошених президентом Франкліном Рузвельтом, що чотири рази переобирався на цю посаду. Після Другої світової війни США захопили світове лідерство, якому протистояв СРСР. Між цими країнами велася «холодна війна», що закінчилася з розпадом СРСР в 90-х роках ХХ ст. США воювали у Кореї (1950–1953 рр.), потім у В’єтнамі (1965–1973 рр.), пізніше американська армія брала участь у військових операціях у Кувейті, на Балканах. Після жахливого терористичного акту 11 вересня 2001 року США ведуть активну боротьбу зі світовим тероризмом.

.


Читайте також:

  1. I. Соціалістична течія в українському визвольному русі
  2. I. Україна з найдавніших часів до початку XX ст.
  3. III. Українські ліберальні партії.
  4. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  5. А. Правобережну Україну.
  6. А/. Верховна Рада України.
  7. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  8. Автоматизоване робоче місце метролога
  9. Автономна Республіка Крим, регіональні та місцеві органи державної влади.
  10. Аграрна еволюція українських земель у др. пол. ХVІІ - ХVІІІст.
  11. Аграрна реформа 1861 р. Скасування кріпостного права в надніпрянській Україны.
  12. Аграрна реформа 1861 р. Скасування кріпостного права в надніпрянській Україны.




Переглядів: 1574

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Список рекомендованої літератури | США. ЕГП населення найбільші міські агломерації та урбанізовані райони.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.