Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Претензії і позови, що випливають з морських перевезень

Правила пред'явлення і розгляду претензій, що виникають з торговельного мореплавства, регламентуються Кодексом торговельного мореплавства України,

• у разі неподачі судна або подачі його із запізнен­ням — відправник вантажу;

• у разі втрати вантажу — його одержувач або від­правник за умови представлення коносамента;

• у разі нестачі або пошкодження вантажу — одер­жувач або віправник за умови подання коноса­мента, а також комерційного акта або відповід­ного документа, складеного за правилами, що існують в іноземному порту;

• у разі прострочення доставки або затримки ви­дачі вантажу — одержувач за умови представ­лення коносамента;

• у разі втрати або прострочення доставки багажу — пред'явник багажної квитанції, а у разі нестачі або пошкодження багажу пред'явник комерцій­ного акта;

• у разі перебору провізних платежів — відправник або одержувач вантажу "за умови надання коно­самента.

Якщо пред'являються претензії, що виникли внаслі­док морського перевезення вантажів, яке здійснювалосяза морською накладною (накладною), замість коносамента подається накладна, а якщо втрачено вантаж, що перево­зиться за накладною, — квитанція.

Відсутність комерційного акта не позбавляє права на пред'явлення претензії і позову, якщо буде доведено, Що у складанні акта було відмовлено і ця умова була оскаржена.

Передача іншим організаціям або особам права на заявления претензій і позовів не допускається, за винятком випадків передачі такого права відправником одержувачу

нтажу і навпаки, а також одержувачем або відправником вантажу — органу, до сфери управління яких вони належать, транспортно-експедиторській організації або страховику.

Передання права назаявления претензії або позову засвідчується переуступним написом на коносаменті накладній або квитанції.

Обставини, що можуть бути підставою для майнової відповідальності перевізника, відправника, одержувачів вантажу і пасажирів, засвідчуються комерційними актами або актами загальної форми. В іноземному порту такі об­ставини засвідчуються за правилами, що існують у цьому порту.

Комерційний акт складається для засвідчення:

невідповідності між найменуванням, масою або кількістю місць вантажу або багажу в натурі і да­ними, зазначеними у перевізному документі;

• пошкодження або зіпсуття вантажу чи багажу;

• виявлення вантажу або багажу без документів, а також документів без вантажу або багажу;

• повернення перевізнику викраденого вантажуабобагажу.

Форма актів, порядок їх складання і порядок засвід­чення обставин, які не потребують складання актів, встановлюються правилами, що видаються Міністерством транспорту України.

У разі відшкодування вимог, що випливають з торго­вельного мореплавства, на сплачувану суму нараховуються відсотки у розмірі середньої ставки банківського процента, що існує в місці знаходження кредитора.

Відсотки нараховуються з дня заявления письмової вимоги про оплату відповідної суми по день сплати.

Такі правила не застосовуються до вимог про плату за простій суден і премії за дострокове навантаження і роз­вантаження вантажів, про збитки, заподіяні у зв'язку з неподачею або несвоєчасною подачею судна, непред'явленням чи несвоєчасним пред'явленням вантажів, а також що відшкодовуються у порядку розподілу вальної аварії.


Читайте також:

  1. II. Організація перевезень
  2. II. Організація перевезень
  3. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  4. Види сполучень і класифікація вантажних перевезень
  5. Ділянковий метод організації руху при виконанні міжміських перевезень
  6. До найбільших морських портів України розташований межах Причорноморського економічного району належать
  7. Загальна характеристика основних факторів, що визначають обсяги та структуру пасажирських перевезень
  8. Задачі організації пасажирських перевезень на залізницях.
  9. Засоби вантажних і пасажирських перевезень.
  10. Заявления претензії
  11. Згідно зі ст. 7 ГПК України , претензія підлягає розгляду в місячний термін, який обчислюється з дня отримання претензії.
  12. Значення пасажирських перевезень.




Переглядів: 623

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Претензії до залізниць | Заявления претензії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.