МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||
Торговельної діяльностіФункції та послуги суб’єктів роздрібної
Функції роздрібної торгівлі безпосередньо пов’язані з її місцем у процесі товарного обігу. Як було зазначено у попередньому розділі, роздрібна торгівля є останнім ланцюгом у процесі товарного обігу та безпосередньо контактує з кінцевим споживачем, тобто поєднує кінцевого споживача з усією розгалуженою багатогранною виробничою та інфраструктурною системою, яка працює для задоволення потреб саме цього кінцевого покупця. Основні з них можна подати так, як це проілюстровано на рис. 8.3.
Рис. 8.3. Основні функції роздрібної торгівлі Комплекс послуг підприємства роздрібної торгівлі – це один з основних засобів нецінової конкуренції , який дає магазину можливість посісти особливе місце серед інших аналогічних торгових закладів (рис. 8.4). Роздрібні магазини надають різний обсяг послуг до, що зумовлено таким: · різні товари потребують різного обсягу послуг, які надаються торговим персоналом на різних стадіях придбання товару; · різні споживачі віддають перевагу (і можуть собі дозволити) різним видам обслуговування при купівлі товару. Існують три основні рівні обслуговування: · самообслуговування - продаж товарів повсякденного попиту та товарів широко відомих марок із групи так званих ходових товарів; · обмежене обслуговування - надання покупцям дещо вищого рівня допомоги, оскільки магазин пропонує більше товарів попереднього вибору, для придбання яких покупцям потрібно більше інформації; · повне обслуговування - надання торговим персоналом допомоги покупцям на всіх етапах процесу придбання товару.
Рис. 8.4. Послуги підприємств роздрібної торгівлі
Розрахунки за продаж товарів є важливою функцією роздрібної торгівлі. За договором купівлі-продажу продавець передає або зобов’язується передати товар покупцеві, а покупець приймає товар або зобов’язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму. Разом із товаром покупцеві передають документи, що стосуються товару (технічний паспорт, сертифікат якості тощо). Процес обігу товару вважається завершеним у момент: · вручення товару покупцеві, якщо договором встановлений обов’язок продавця доставити товар; · надання товару в розпорядження покупця, якщо товар має бути переданий покупцеві за місцезнаходженням товару; · сплата продавцеві покупцем повної ціни товару після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||
|