МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Теорії розвитку дитини.Соціалізація особистості. Етапи розвитку гри М.Партен. Соціологічна структура особистості. Соціологічні підходи до вивчення особистості та її місця в суспільстві. План. Курчаба Т.М. ЛЕКЦІЯ № 6 Львівський Державний Університет Фізичної Культури Економічна нерівність – це постійна характеристика всіх суспільних систем, крім суспільств, які добувають собі засоби на прожиток полюванням та збиранням дикорослих плодів. Класовий підхід утворює серцевину економічних нерівностей у сучасних суспільствах. Клас справляє великий вплив на наше життя. Але й наша дяльність ніколи повністю не детермінується класовим поділом: багато людей є соціально мобільними. Інші, навпаки, опиняються в ситуації бідності, з якої дуже важко вибратися. Відносна бідність – це, міра нерівності. Економічна нерівність впливає на конкурентні спроможності країни в глобальній економіці. Поширеною є думка, що найбільших успіхів у світовій економіці досягають ті індустріалізовані країни, де нерівності відносно низькі. Слід зауважити, що аналізи стратифікації традиційно робилися з чоловічої точки зору. Це було почасти тому, що гендерні нерівності, як вважалося, лише віддзеркалюють класові відмінності. Це припущення викликає великий сумнів. Гендер впливає на стратифікацію в сучасних суспільствах до деякої міри, незалежно від поділу на класи.
Література, використана для написання лекцій: 1. Дворецька Г.В. Соціологія: Навч.посібник. – К.: КНЕУ, 1999. – 340 с. 2. Іванов В.Ф. Соціологія масової комунікації: Навч. посібник. – К., 1999. 3. Павличенко П.П., Литвиненко Д.А. Соціологія: Навч. посібник. – К.: Лібра, 2000. 22. Піча В.М. та ін. Соціологія. – К., 1996. 23. Погорілий О.І. Соціологічна думка ХХ століття. Посібник. – К., 1996. 24. Ратушна Г. Соціологія (матеріали курсу лекцій). Навчальний посібник. Видання 2-е, доп. І перероб. – Тернопіль, 1999. – 148 с. 25. Соціологія: Підручник / За загальною ред. Проф. В.П.Андрющенка, проф. М.І.Горлача. – Харків – Київ, 1998. 26. Соціологічна думка України: Навч. посібник. – К.: Заповіт, 1996. 27. Соціологія: Підручник для студентів вищих навчальних закладів / За ред. В.Г.Городяненка – К.: Видавничий центр «Академія», 2002. – 500 с. 10. Черниш Н. Соціологія: Курс лекцій. – Львів, 1996. - №3. – С.38-58. 14. Якуба О.О. Соціологія: Навч. посібник для студ. – Харків: Константа, 1996.
Кафедра гуманітарних дисциплін
Тема: “Особистість у системі соціальних зв’язків.” з дисципліни “Соціологія” для студентів 1 курсу ФФВ і ФС, ФРОФК, 2 курсу ФРОФК напрямок “туризм”. Виконавець: к.н.ф.в. і с., доц.. Лекція обговорена і затверджена на засіданні кафедри гуманітарних дисциплін (протокол №_____ від “___” ______________ 2011 р.). Зав. Каф., К.і.н., доц.. Полянський О.А. Читайте також:
|
||||||||
|